Gå til innhold

Hvordan bli en bedre slikker?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei jenter

Jeg er en lidenskapelig slikker, men alle kan bli bedre. Derfor lurer jeg på hvordan slikking er best? Skal en suge eller slikke og skal en føre inn en eller flere fingre samtidig som en slikker. Evt er dildo å foretrekke sammen med slikkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du smyger deg så smart inn her med spørsmålet ditt, og for alt jeg vet så har du de aller beste hensikter med spørsmålene.

Det er bare det at jeg tror du får et svært begrenset antall svar, for det har forlengst lagt seg en kultur blant jentene her inne(sikkert meg god grunn), om at de ikke ønsker å lage svar som vi menn kan bli kåte av, og at vårt motiv egentlig er å finne noen litt saftige skildringer som "runke-grunnlag"...

Resultatet er jo at menn som syns KG er en fin arena for å lære seg om hvordan jenter funker, blir ganske sulteforet...

Jeg kan i hvertfall gi deg et råd: Spør partneren din om dette, og hvis hun ikke vil være helt konkret, så vær litt våken for hennes "godlyder", og hvordan hun nyter det du gjør, sånn har vi andre gutta lært oss litt av hvert opp gjennom... :wink:

Men....alle jenter er ikke like!

Lykke til med slikkingen din...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i hvertfall gi deg et råd: Spør partneren din om dette, og hvis hun ikke vil være helt konkret, så vær litt våken for hennes "godlyder", og hvordan hun nyter det du gjør, sånn har vi andre gutta lært oss litt av hvert opp gjennom... :wink:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Skal en suge eller slikke og skal en føre inn en eller flere fingre samtidig som en slikker. Evt er dildo å foretrekke sammen med slikkingen?

Ja takk!!!

8)

Liker omveksling jeg, litt av hvert.

Noen ganger er det ene bedre og noen ganger det andre..

Men som de andre sier, spør din partner..

Smaken er jo forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du smyger deg så smart inn her med spørsmålet ditt, og for alt jeg vet så har du de aller beste hensikter med spørsmålene.

Det er bare det at jeg tror du får et svært begrenset antall svar, for det har forlengst lagt seg en kultur blant jentene her inne(sikkert meg god grunn), om at de ikke ønsker å lage svar som vi menn kan bli kåte av, og at vårt motiv egentlig er å finne noen litt saftige skildringer som "runke-grunnlag"...

Resultatet er jo at menn som syns KG er en fin arena for å lære seg om hvordan jenter funker, blir ganske sulteforet...

.. og der tok Sandmann enkelt og greit livet av denne løk-tråden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vil bare si at Sandman virker litt sånn bessewisser.. Jeg vet jo at en kan spørre og det har jeg gjort mange ganger. Men det hender at kvinner ikke selv er helt klar over hva som er best.. Har fått høre: Det var godt - hva gjorde du nå?

Jeg vil jo bare bli bedre jeg *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si at Sandman virker litt sånn bessewisser..

...virker litt sånn...???

...jeg ER en besserwisser, som kan og vet alt mye bedre enn alle andre... :ler:

Kom igjen nå jenter, gi denne gjestegutten en saftig og detaljert beskrivelse, så får han litt lærdom, og samtidig får jeg underlag for en par gode runkestunder foran skjermen...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor dere alltid tror det er noe griseri på gang!??

Dette er jo ett SEX forum, og det må vel være lov å spørre om ting man lurer på??

Sikkert noen gutter som kanskje sitter å runker til disse forumene, men SO WHAT!!!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ett SEX forum, og det må vel være lov å spørre om ting man lurer på??

Sikkert noen gutter som kanskje sitter å runker til disse forumene, men SO WHAT!!!!??

:klappe::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor kan man ikke spørre om sexuelle ting her på et sexforum?

Tror dere jenter at det er så vanvittig opphissende å lese en liten beskrivelse av hvordan dwere liker sex?

Ikke tenkt på at det da er andre ting på nett som egner seg bedre om man vil bli kåt?

Tror folk som spør her først og fremst er ute etter å få svar, og hvorfor ikke gi dem det?

Hvis mot formodning en person er ute etter å bli kåt, så hvilken rolle skulle det spille? Andre kan jo ha nytte av svarene for det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg får være den første jeg da, liker ikke å bli slikker RETT på klitoris det blir for følsomt. Synes det er best på innsiden av leppene og ja det er godt å bli sugdt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 2

Enig med gjesten over. Rett på klitoris blir så følsomt at det gjør vondt med mindre det slikkes veldig mykt og sakte.

Generelt er det mange gutter som tror det er bedre jo fortere og hardere de slikker, jeg synes det er omvendt. Trenger ingen kremvisper der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss! Jeg tror jammen meg at Sandman tror han har ironi også!!

Helt riktig observert. Jeg går rundt og tror jeg har ironi, men har vel egentlig aldri klart å knekke ironi-koden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym nå ja...

Where to start...mhmh....How to make me explode.... :kul:

Slikk og sug...alt ettersom...rolig og varsomt først, så kan heller tempo økes etterhvert...

IKKE sett all fokus direkte på klitoris, det blir bare ubehagelig! :fy: Sirkelbevegelser rundt er heerlig....Store sirkler, små sirkler.... :P

Fingerpuling funker veldig bra...da mener jeg ikke at dere skal stoppe å slikke for å fingerpule, men slikke og fingerpule SAMTIDIG! (noen gutter har som vi alle vet problemer med å gjøre to ting på en gang...desverre merker mange jenter dette i sengen...)

Å plutselig stoppe å slikke for så å gni hardt på klitoris i håp om at vi kommer raskere funker IKKE! Det gjør derimot at dere må begynne helt på nytt for å klare å gi oss orgasme..... :roll:

Når orgasmen kommer, for all del ikke stopp å slikk! :wink: .... (Stopper du å slikke varer orgasmen vår kortere enn om du hadde fortsatt....)

Dette funker hvertfall for meg... :sjarmor:

"Lærerinna"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er ikke hardt og fort. Jeg tror det er noe mange menn er tilbøyelige til å tro, ettersom de gjerne selv trenger fart og trøkk for å komme.

Jeg liker en jevn og forsiktig stimulering, med myk og bred tunge. Etterhvert trenger man en finger i ..., også kanskje to. Og da må man følge godt med på signalene. Det er jo kjekt å finne ut hvor "godpunktet" ligger. Jeg klarer ikke å finne det selv, men jeg kjenner GODT når han finner det. Da burde jeg vel egentlig si: "ja, der er det, merk det av med tusj!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Til alle menn!

Mange menn er for hardthendte når det gjelder jenters bryster og klitoris-området.

Å behandle disse stedene som en dampveivals er ikke noe spesielt deilig.

En kan godt være hardhendte med oss kvinner, men ikke akkurat direkte på klitoris og på ømme bryster (når de er det-uken før mensen, f.eks.)

Der nede er det ok med slikking, suging, LETT forsiktig biting, osv..opplevde å bli fingret av en eks.: han var flink til det! Men den siste eks'en min var IKKE flink til fingring i det hele tatt: han manglet følsomhet, evnen til å lese kvinnen og kommunikasjon...det å kunne være flink på slikking, fingring, SEX i det hele tatt har også mye med hvor moden mannen selv er som person. Hvor mye kan han oppfatte av signaler?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

:klappe:

Jeg liker egentlig ikke å bli slikket jeg, eller kanskje jeg ikke vet hvordan det er godt å bli slikket slik at jeg ikke kan formilde det til han som slikker. Uansett ikke noe jeg giddet bruke mye tid på. Liker best andre ting enn tungen der nede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR LØSNINGEN på hvordan dere jenter skal få det best mulig i sengen mht slikking.

Dere må bare la meg slippe til så skal jeg vise dere

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...