Gjest Cartman Skrevet 7. januar 2015 #81 Del Skrevet 7. januar 2015 Tror nok de som er 20 års alderen nå kommer til å holde seg langt bedre når de når 40-50 års alderen en deres foreldre. Det spørs jo hva man ser etter.... Min generasjon er mer opptatt av personlig suksess, enn min fars generasjon. Svært selvsentrerte og spreke menn og kvinner i 40-50 års alderen er ikke nødvendigvis positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 7. januar 2015 #82 Del Skrevet 7. januar 2015 Hva vet vel vi om kvinnen er avhengig av han for velstand? For deg så høres det ut som fordekt prostituasjon ja, men hvem er du til å dømme og snakke nedlatende om disse menneskene? Har de ikke rett på respekten din? Hva med vestlige kvinner som gifter seg med afrikanske menn? Kom igjen, da. En "rik", men motbydelig gris drar til et fattig land og tar med seg en lutfattig dame hjem. Hun ser en mulighet til at både hun og sin familie kan bli forsørget. Overlevelsesinstinktet slår til. Kjærlighet? Selvfølgelig, jeg skiller ikke på kjønn, ser på handlingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 7. januar 2015 #83 Del Skrevet 7. januar 2015 Snakk for deg selv, er 41 år og kroppen er ikke så ulikt som da jeg var 20! Yeah right... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #84 Del Skrevet 7. januar 2015 Bare jeg som reagerer på denne generaliseringen? Dersom en mann ønsker å gifte seg med en kvinne fra "kjøpebrudmarkedet", hvorfor er det slik at vedkommende sikter "lavt"? Finnes det ikke intelligente, vakre og oppegående kvinner som gifter seg av kjærlighet i disse landene? Er det så utenkelig at disse kvinnene har andre verdier og ønsker enn vestlige kvinner? Selvsagt finnes det intelligente vakre og oppegående kvinner i disse landene,men de gifter seg nok heller med likesinnede enn en kulemage fra Norge som av åpenbare grunner har mislyktes med å skaffe seg kjæreste her. De av kvinnene som har valgmuligheter velger bort denne type menn.De som er veldig fattige eller bare er ute etter penger bryr seg mindre om mannens utseende. Anonymous poster hash: f131a...568 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #85 Del Skrevet 7. januar 2015 Selvsagt finnes det intelligente vakre og oppegående kvinner i disse landene,men de gifter seg nok heller med likesinnede enn en kulemage fra Norge som av åpenbare grunner har mislyktes med å skaffe seg kjæreste her. De av kvinnene som har valgmuligheter velger bort denne type menn.De som er veldig fattige eller bare er ute etter penger bryr seg mindre om mannens utseende. Anonymous poster hash: f131a...568 Selvsagt er det utenkelig for mange norske kvinner at en mann som i deres øyne ikke er attraktiv kan være attraktiv for en utenlandsk kvinne . Dere er flinke til å projisere egne ønsker på kvinner fra andre kulturer når det gjelder spesifikke ønsker om utseende og sosial status/penger men det er ikke nødvendigvis sannheten. Anonymous poster hash: dc0d6...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2015 #86 Del Skrevet 7. januar 2015 Selvsagt er det utenkelig for mange norske kvinner at en mann som i deres øyne ikke er attraktiv kan være attraktiv for en utenlandsk kvinne . Dere er flinke til å projisere egne ønsker på kvinner fra andre kulturer når det gjelder spesifikke ønsker om utseende og sosial status/penger men det er ikke nødvendigvis sannheten. Anonymous poster hash: dc0d6...cc6 Bare fortsett med å si det til deg selv du, uansett så blir det ikke sant pga der kvinner har et valg så tar de det og da blir ikke feite nordmenn ofret så mye som et smil en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #87 Del Skrevet 7. januar 2015 Bare fortsett med å si det til deg selv du, uansett så blir det ikke sant pga der kvinner har et valg så tar de det og da blir ikke feite nordmenn ofret så mye som et smil en gang. Bare fortsett med skylapper du. Reis litt mer og innse at folk ikke nødvendigvis er så utseendeorientert som i vesten, ikke alltid heller like opptatt av materialisme som norske kvinner. Men jeg vet det er for mye å be om Anonymous poster hash: dc0d6...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2015 #88 Del Skrevet 7. januar 2015 Bare fortsett med skylapper du. Reis litt mer og innse at folk ikke nødvendigvis er så utseendeorientert som i vesten, ikke alltid heller like opptatt av materialisme som norske kvinner. Men jeg vet det er for mye å be om Anonymous poster hash: dc0d6...cc6 Folk er folk uansett hvor de bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #89 Del Skrevet 7. januar 2015 Bare fortsett med skylapper du. Reis litt mer og innse at folk ikke nødvendigvis er så utseendeorientert som i vesten, ikke alltid heller like opptatt av materialisme som norske kvinner. Men jeg vet det er for mye å be om Anonymous poster hash: dc0d6...cc6 Altså... Hele poenget for en kvinne fra Thailand eller Russland i å gifte seg til et liv i Vesten - og dermed vekk fra venner og familie og egen kultur - er jo nettopp materialisme! :-) Anonymous poster hash: e21fa...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 7. januar 2015 #90 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jeg observerer stadig at menn gjerne vil ha en ung og spretten dame. Og det er uansett alder. Men jeg ønsker meg en mann 40+ uten kulemage. Det er visst nesten umulig å innfri. Minst 90 % av alle menn jeg ser/møter i den alderen har fått alderstillegget. Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame? A) Fordi de har litt for høye tanker om seg selv (eller overdreven selvtillit, som mange kvinner misunner dem) B) Fordi utseende kommer langt ned på lista hos mange kvinner når sistnevnte vurderer potensiell partner C) Fordi at mange menn har skjønt punkt B) og vet å agere deretter Det må skilles mellom hva menn ønsker seg som partner og som leketøy, eventuelt drømmer/fantaserer om. På samme måte som hos kvinner. Det er lov å drømme om Clooney selv om hun er gift med gjennomsnitts Ola. Dessuten, en annen "trend" (i den grad fenomenet rettferdiggjør begrepet): En god del voksne kvinner (40+) søker seg til yngre menn (25-35) av ulike årsaker, hevdes det. Det er neppe mental modenhet hos disse yngre mennene som er drivkraft nummer en Snarere kropp og virilitet vil jeg anta. Og når VG blåser saken på selveste førstesiden finnes det ikke en eneste innsigelse eller kommentar om at voksne kvinner er ekle som "bruker" yngre menn på den måten, Endret 7. januar 2015 av Gorgonzola 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2015 #91 Del Skrevet 7. januar 2015 A) Fordi de har litt for høye tanker om seg selv (eller overdreven selvtillit, som mange kvinner misunner dem) B) Fordi utseende kommer langt ned på lista hos mange kvinner når sistnevnte vurderer potensiell partner C) Fordi at mange menn har skjønt punkt B) og vet å agere deretter Det må skilles mellom hva menn ønsker seg som partner og som leketøy, eventuelt drømmer/fantaserer om. På samme måte som hos kvinner. Det er lov å drømme om Clooney selv om hun er gift med gjennomsnitts Ola. Dessuten, en annen "trend" (i den grad fenomenet rettferdiggjør begrepet): En god del voksne kvinner (40+) søker seg til yngre menn (25-35) av ulike årsaker, hevdes det. Det er neppe mental modenhet hos disse yngre mennene som er drivkraft nummer en Snarere kropp og virilitet vil jeg anta. Og når VG blåser saken på selveste førstesiden finnes det ikke en eneste innsigelse eller kommentar om at voksne kvinner er ekle som "bruker" yngre menn på den måten, Det der står jo i motsetningsforhold til ditt punkt B. Bestem deg nu da, er kvinner opptatt av kropp eller ikke? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smileysun Skrevet 7. januar 2015 #92 Del Skrevet 7. januar 2015 Yeah right... Ja, like flat mage og like bryst til tross for amming av flere barn. Greit nok at det krever litt mer innsats å holde formene, men noen gjør det og vil holde kroppen sin i form selv om de bikker 30. Og gjett to ganger, en 40 åring kan se bedre ut enn ei på 20 som ikke bryr seg om utseendet sitt. Har du aldri sett overvektige 20 åringer? Med bilringer og hengemage?Eller lever illusjonen din om at alle unge jenter er stramme? Bare de er under 30 Da tror jeg du må åpne opp øynene dine og ikke leve i den uvirkelige verden som du gjør. Kanskje du selv er en halvgammel gubbe med stor kulemage som må heve selvtilliten din litt ved å rakke ned på kvinner over 30? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #93 Del Skrevet 7. januar 2015 Bare fortsett med å si det til deg selv du, uansett så blir det ikke sant pga der kvinner har et valg så tar de det og da blir ikke feite nordmenn ofret så mye som et smil en gang. Totalt feil. Hank von helvte f eks har mage. Hadde ikke eksen hans valgmuligheter? Anonymous poster hash: 09563...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #94 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Yeah right... Ryddet for bilde. Irrlys, mod. Han til venstre er 64. Anonymous poster hash: 09563...7b4 Endret 7. januar 2015 av irrlys 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #95 Del Skrevet 7. januar 2015 Selvsagt er det utenkelig for mange norske kvinner at en mann som i deres øyne ikke er attraktiv kan være attraktiv for en utenlandsk kvinne . Dere er flinke til å projisere egne ønsker på kvinner fra andre kulturer når det gjelder spesifikke ønsker om utseende og sosial status/penger men det er ikke nødvendigvis sannheten. Anonymous poster hash: dc0d6...cc6 Selvsagt ikke,men som regel er det slik. Når ung og spedbygd thaidame med kropp som en 12åring gifter seg med en overvektig bamsefar på 52 tviler jeg på at det er sterk fysisk tiltrekning (eller ekte kjærlighet) inni bildet fra hennes side. Anonymous poster hash: f131a...568 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #96 Del Skrevet 7. januar 2015 Totalt feil. Hank von helvte f eks har mage. Hadde ikke eksen hans valgmuligheter? Anonymous poster hash: 09563...7b4 Men nå er jo han kjendis.Det blir ikke helt sammenlignbart med mannen i gata. Anonymous poster hash: f131a...568 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 7. januar 2015 #97 Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, like flat mage og like bryst til tross for amming av flere barn. Greit nok at det krever litt mer innsats å holde formene, men noen gjør det og vil holde kroppen sin i form selv om de bikker 30. Og gjett to ganger, en 40 åring kan se bedre ut enn ei på 20 som ikke bryr seg om utseendet sitt. Har du aldri sett overvektige 20 åringer? Med bilringer og hengemage?Eller lever illusjonen din om at alle unge jenter er stramme? Bare de er under 30 Da tror jeg du må åpne opp øynene dine og ikke leve i den uvirkelige verden som du gjør. Kanskje du selv er en halvgammel gubbe med stor kulemage som må heve selvtilliten din litt ved å rakke ned på kvinner over 30? Hehe, joda, klart resultatet blir tilnærmet likt hva man ønsker å gjøre det til, men påstå ikke at en gjennomsnittlig 40-åring er like myk, spretten og tight som en gjennomsnittlig 20-åring. Klart det finnes ytterpunkter, jeg har sett 20 år gamle jenter med pupper både foran og bak og 60 år gamle dager med barbiekropp, men det er strengt tatt et helt annet tema. Kjempebra at du tar vare på kroppen din!! Det er det dessverre altfor få på din alder som gjør. Nja, 30 år gammel med mage, dog i overraskende god form, ser for øvrig ingen behov for å "rakke ned på kvinner over 30", jeg ønsket bare å presisere det jeg nettopp skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #98 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame? Hvorfor skulle min egen mangel på treningsinitiativ hindre meg fra å kritisere andre? Anonymous poster hash: 9eab3...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 7. januar 2015 #99 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvorfor skulle min egen mangel på treningsinitiativ hindre meg fra å kritisere andre? Anonymous poster hash: 9eab3...43e Kanskje fordi det da vil høres rart ut? Viktig å feie for egen dør før man begynner å skyte på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2015 #100 Del Skrevet 7. januar 2015 Totalt feil. Hank von helvte f eks har mage. Hadde ikke eksen hans valgmuligheter? Anonymous poster hash: 09563...7b4 Ikke snakk til meg om den fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå