Gå til innhold

Menn med kulemage


smilo

Anbefalte innlegg

Jeg observerer stadig at menn gjerne vil ha en ung og spretten dame. Og det er uansett alder. Men jeg ønsker meg en mann 40+ uten kulemage. Det er visst nesten umulig å innfri. Minst 90 % av alle menn jeg ser/møter i den alderen har fått alderstillegget. Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame?

Eksen min har fått mage men han er likevel en sprek mann, trener hver dag. Han har ikke stor mage, men alderstillegget er der til tross for all trening. Han er gift på ny, og har det bra.

En liten kosemage kan også jeg akseptere, en stor mage og fyrstikkbein på en sofabonde ville jeg ikke klart å takle. Må ha en som vil ut og røre på seg, som er like aktiv som meg. Men han må selvfølgelig ha andre personlige egenskaper som gjør at vi fungerer sammen, noe jeg og eksen ikke hadde.

Endret av NoFuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Corto Maltese

Fordi de overvurderer utseendet sitt. De tror at bare de har en kuk å vifte med, kan de få hvem de vil.

Snakk om å leve i villfarelse.

Er ikke bare menn som gjør dette skal jeg si deg. Er nok av kvinner også som lever i villfarelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet at kvinners utseende fader bort når de passer 29 (i beste fall).

Hvordan kan jenter i 20-åra kritisere 40 år gamle menn som begynner å få kosepondus når de selv vil oppleve å få hengebuk, flaggermusarmer og halvmeterlange pupper om få år?

Menn på 40 år har som regel en solid økonomi, god selvtillit og et mye bedre utseende enn jevnaldrende kvinner, dette gir dem muligheten til å plukke smårips.

Jeg er litt usikker på om dette var til meg, men jeg er 40+ og holder meg greit. Forventer ikke en kropp som en 20 åring, men den kulemagen er ikke sexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har trolig gått opp i vekt under damas graviditet:

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/article464691.ece

Og i motsetning til kvinner som føder og dermed blir kvitt vekten, føder aldri mannen!

Man kan ikke velge hva man tenner på, men man kan velge hva man sier. Det er akkurat like usmakelig å kritisere menn som legger på seg under graviditeten som kvinnner.

Jeg sier aldri slikt til en mann, men jeg tenner bare ikke når kulen på magen skjuler bulen lenger ned... ;) Endret av smilo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

http://static.vg.no/drpublish/images/article/2013/03/26/20351160/1/fullbredde/254380.jpg

Den til høyre er perfekt. Den til venstre synes jeg er for stor.

Jeg fant denne artikkelen:

http://www.an.no/nyheter/article5847995.ece

Mindre attraktive menn er ifølge denne forskningen, mer innbilske og tror kvinner er interessert i dem når de egentlig ikke er det.

Det gir gjerne en forklaring på det som du tok opp angående disse menn med kulemage og fyrstikkbein, samt deres urealistiske krav til en kvinnelig partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Jeg observerer stadig at menn gjerne vil ha en ung og spretten dame. Og det er uansett alder. Men jeg ønsker meg en mann 40+ uten kulemage. Det er visst nesten umulig å innfri. Minst 90 % av alle menn jeg ser/møter i den alderen har fått alderstillegget. Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame?

Hvem forventer det? Er ikke de fleste menn i 40-årene godt gift med unger og hele pakka?

Selv er jeg tidlig trettiårene, og er i mitt livs form! Målte armene mine og biceps er tilbake på 43cm (som de var tidlig i tyveårene), 6packen begynner å ta form, ryggen er fyldig og god og manboobsa har stramma seg litt. Og jeg trener ikke engang veldig mye!

Tror denne kulemagen er et resultat av at både han og hun forfaller sammen etter at de fikk barn. Mye "kos" og gi faen holdning. Når da mannen blir dumpa av kona fordi hun ikke lenger finner pikken under magen, så står han der og tror han er like "kjekk" som da han var 25. Det er sikkert disse du har møtt. Møter du mye menn på 40? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn eldrer mye bedre enn kvinner generelt. Mye oftere at menn på 40-50 er attraktive, der kvinner som oftest ikke er det, med fett overalt samt celluitter, strekkmerker og andre uattraktive ting.

Anonymous poster hash: 108c4...530

Menn eldes som melk, men de tror selv at de eldes som god vin. Menn tror alltid de ser bedre ut enn det de er, og har altfor god selvtillit når det gjelder utseendet. Like mye slappe og uattraktive mannfolk i 40-50 årene. De har ofte styggere tenner enn damer (de er ikke så nøye på misfarging osv), mister håret/blir tynn i håret, farger ikke håret hvis det blir grått, ekstra fett her og der, manboobs, og hårete slappe kropper. Ikke akkurat attraktivt.

Anonymous poster hash: cb7c1...0f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Er vel det indre som teller og ikke utseendet ? eller er det helt spesielle omstendigheter her som ikke har kommet frem i alle andre tråder vedr attraksjon o.l ?

Har du ikke vært på KG lenge nok? Det indre teller kun når det er snakk om menn som ikke liker en kvinne sitt utseende. Hvis kvinner ikke liker en mann sitt utseende så teller ikke det indre i det hele tatt.

Menn skal være høye, slanke, mørke og kjekke. Hvordan kvinner ser ut har ingen betydning, det er jo det indre som teller. De skal jo finne drømmeprinsen som skal like de akkurat som de er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke vært på KG lenge nok? Det indre teller kun når det er snakk om menn som ikke liker en kvinne sitt utseende. Hvis kvinner ikke liker en mann sitt utseende så teller ikke det indre i det hele tatt.

Menn skal være høye, slanke, mørke og kjekke. Hvordan kvinner ser ut har ingen betydning, det er jo det indre som teller. De skal jo finne drømmeprinsen som skal like de akkurat som de er!

Sannhet med MEGET store modifikasjoner. Come the fucking on, hvis du bruker vilja et minimum så vil du finne plenty av mannfolkkrav og, og plenty av protester tilbake når kvinner setter preferanser. Det er langt ifra så ensidig som mange vil ha det til. Begge kjønn vet å sette krav, og begge kjønn vet å klage sin nød når noen legger de fram. Ganske likt faktisk.

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke vært på KG lenge nok? Det indre teller kun når det er snakk om menn som ikke liker en kvinne sitt utseende. Hvis kvinner ikke liker en mann sitt utseende så teller ikke det indre i det hele tatt.

Menn skal være høye, slanke, mørke og kjekke. Hvordan kvinner ser ut har ingen betydning, det er jo det indre som teller. De skal jo finne drømmeprinsen som skal like de akkurat som de er!

Jeg er egentlig enig med deg i at det er det indre som teller, men når jeg ikke tenner på kulemage, så er det faktisk en det av pakka, og uten tenning gidder jeg ikke gå videre, da jeg tidligere har testet dette.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhet med MEGET store modifikasjoner. Come the fucking on, hvis du bruker vilja et minimum så vil du finne plenty av mannfolkkrav og, og plenty av protester tilbake når kvinner setter preferanser. Det er langt ifra så ensidig som mange vil ha det til. Begge kjønn vet å sette krav, og begge kjønn vet å klage sin nød når noen legger de fram. Ganske likt faktisk.

Da foreslår jeg at du leser i herverende tråd hvor en kvinne klager over at hun blir avvist fordi hun er overvektig.

Da er det selvsagt bare menn det er noe galt med, ikke henne. Hun må for all del ikke finne på å forandre seg selv eller sine krav fordi dumme menn har preferanser til utseende!

Anonymous poster hash: 09d9a...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Er det ikke forundelig at denne tråden, - full av nedrakking av andre mennesker, befinner seg på singelforumet.

- jeg er tøff nok til å mene det er langt fra tilfeldig.

Så kan hver og en gå i seg selv og tenke litt på hvorfor i alle dager de er single.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke forundelig at denne tråden, - full av nedrakking av andre mennesker, befinner seg på singelforumet.

- jeg er tøff nok til å mene det er langt fra tilfeldig.

Så kan hver og en gå i seg selv og tenke litt på hvorfor i alle dager de er single.

Godt poeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke forundelig at denne tråden, - full av nedrakking av andre mennesker, befinner seg på singelforumet.

- jeg er tøff nok til å mene det er langt fra tilfeldig.

Så kan hver og en gå i seg selv og tenke litt på hvorfor i alle dager de er single.

Haha. Well put!

Mentaliteten her er vel:Det er bedre å komme i andre enn å gå i seg selv.

Lykke til med kjærligheten folkens. Og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg observerer stadig at menn gjerne vil ha en ung og spretten dame. Og det er uansett alder. Men jeg ønsker meg en mann 40+ uten kulemage. Det er visst nesten umulig å innfri. Minst 90 % av alle menn jeg ser/møter i den alderen har fått alderstillegget. Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame?

Kan jo være at de mennene på 40+ uten kulemage ikke gidder å se din vei da?

Kanskje det er deg det er noe galt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kan jo være at de mennene på 40+ uten kulemage ikke gidder å se din vei da?

Kanskje det er deg det er noe galt med?

Hvorfor må det alltid være slik at det er noe galt med den ene?

- det kan være så enklet og så vanskelig at man ikke er på rett sted, fysisk eller elektronisk.

Det er en alvorlig mengde såkalte nettsteder jeg ikke ville bli kjent for å være på... og jeg ser ikke bort fra at mange av dem som befinner seg der over tid er ganske så... spesielle...

Majoriteten av menn rett over 40 sitter solid fast i etablerte forhold... før de blir noen ganske få år til, og skilsmissene tar dem...

De få som da ikke er etablert, de er gjerne ungkarer over tid... kanskje ikke helt uten grunn?

Det er ikke alltid slik at det er kvinnen det er noe galt med. Like ofte handler det som sagt om å være på feil sted.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at de mennene på 40+ uten kulemage ikke gidder å se din vei da?

Kanskje det er deg det er noe galt med?

Hvorvidt de ser min vei er revnende likegyldig. Jeg observerer menn 40+ både på jobb, trening, utendørs, på utesteder mm, og det er ganske likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...