Gå til innhold

Menn med kulemage


smilo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle menn i min slekt er høye og slanke - selv de som er pensjonister. Jeg tror gener og livsstil har mye å si for om man får kulemage eller ikke.

Jeg tror at gamle, tjukke menn tror at de kan få hvem de vil fordi populærkulturen fremstiller ALLE damer som tynne og vakre. Se får deg en feit mann i hvilken som helst sitcom, og legg merke til at han som regel har en slank, sminket og noe yngre dame. Til og med Homer fra the Simpsons og Peter fra Family guy, har tynne damer. Disse mennene trenger rett og slett å komme seg unna den kulemage-dannende TVn og få seg en reality check.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ung og spedbygd thaidame med kropp som en 12åring gifter seg med en overvektig bamsefar på 52 tviler jeg på at det er sterk fysisk tiltrekning (eller ekte kjærlighet) inni bildet fra hennes side.

Anonymous poster hash: f131a...568

Hva hadde du syntes om fremmede, uansett hvor i verden, dømmer deg og din partner, forholdet du eventuelt skulle være i, og snakker nedlatende om dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke,men som regel er det slik.

Når ung og spedbygd thaidame med kropp som en 12åring gifter seg med en overvektig bamsefar på 52 tviler jeg på at det er sterk fysisk tiltrekning (eller ekte kjærlighet) inni bildet fra hennes side.

Anonymous poster hash: f131a...568

Ja, du får fortsette å projisere dine egne ønsker. Få heller av deg skylappene.

Anonymous poster hash: dc0d6...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 40+ og har aldri drevet med noen form for trening. Så jeg er en av de heldige som ikke har fått kulemage. Tror grunnen er at jeg sjelden tar meg et glass øl eller to. :ol: Livmål 93cm, høyde 188cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg observerer stadig at menn gjerne vil ha en ung og spretten dame. Og det er uansett alder. Men jeg ønsker meg en mann 40+ uten kulemage. Det er visst nesten umulig å innfri. Minst 90 % av alle menn jeg ser/møter i den alderen har fått alderstillegget. Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame?

Hvordan vet du at alle disse mennene vil ha en ung og spretten dame ? Har du spurt dem ?

Og er det ikke veldig vanlig at veldig mange menn i 40 årene er gift eller i et forhold ? Har alle disse unge spreke koner ?

Jeg lurer på hva du baserer påstandene dine på. Du kan vel umulig vite hva menn med kulemage ønsker en partner skal se ut som. Hva er ditt referansemateriale ?

Og hvorfor kan man ikke ha kroppslige preferanser selv om man ikke er maken selv ?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du får fortsette å projisere dine egne ønsker. Få heller av deg skylappene.

Anonymous poster hash: dc0d6...cc6

Mine egne ønsker?

Anonymous poster hash: f131a...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smileysun

http://static.vg.no/drpublish/images/article/2013/03/26/20351160/1/fullbredde/254380.jpg

Den til høyre er perfekt. Den til venstre synes jeg er for stor.

Synes også den til høyre så kosete og god ut. Pen mann med liten fin mage :)

Ryddet for bilde.

Irrlys, mod.

Han til venstre er 64.

Anonymous poster hash: 09563...7b4

Ja, dette beviser bare at eldre kan se meget flotte ut bare de tar vare på kroppen sin :)

Hehe, joda, klart resultatet blir tilnærmet likt hva man ønsker å gjøre det til, men påstå ikke at en gjennomsnittlig 40-åring er like myk, spretten og tight som en gjennomsnittlig 20-åring. Klart det finnes ytterpunkter, jeg har sett 20 år gamle jenter med pupper både foran og bak og 60 år gamle dager med barbiekropp, men det er strengt tatt et helt annet tema.

Kjempebra at du tar vare på kroppen din!! :) Det er det dessverre altfor få på din alder som gjør.

Nja, 30 år gammel med mage, dog i overraskende god form, ser for øvrig ingen behov for å "rakke ned på kvinner over 30", jeg ønsket bare å presisere det jeg nettopp skrev.

Selvsagt er det mer jobb når du blir eldre, men det er overraskende mange 50-60 åringer som ser veldig bra ut. 75% menn er jo overvektige og 61% av kvinner har en BMI over 25.Det er mange flere yngre som også er overvektige i forhold til tidligere. Synes jeg ser overvektige tenåringer og ungdom overalt jeg. Nå skal jeg ikke generalisere her, men den magen din kan du vel bare trene bort ? ;):fnise:

Er 40+ og har aldri drevet med noen form for trening. Så jeg er en av de heldige som ikke har fått kulemage. Tror grunnen er at jeg sjelden tar meg et glass øl eller to. :ol: Livmål 93cm, høyde 188cm

Heldig du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du syntes om fremmede, uansett hvor i verden, dømmer deg og din partner, forholdet du eventuelt skulle være i, og snakker nedlatende om dere?

Jeg velger en likeverdig partner, så det slipper jeg å tenke på.

Når man kjøper seg kone bør man regne med at folk rynker på nesen.Slik er det bare.

Anonymous poster hash: f131a...568

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det mer jobb når du blir eldre, men det er overraskende mange 50-60 åringer som ser veldig bra ut. 75% menn er jo overvektige og 61% av kvinner har en BMI over 25.Det er mange flere yngre som også er overvektige i forhold til tidligere. Synes jeg ser overvektige tenåringer og ungdom overalt jeg. Nå skal jeg ikke generalisere her, men den magen din kan du vel bare trene bort ? ;):fnise:

Heldig du :)

Mange flere yngre(og eldre) som trener styrke nå enn tidligere også da. Da blir fort BMIen høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smileysun

Mange flere yngre(og eldre) som trener styrke nå enn tidligere også da. Da blir fort BMIen høyere.

Ja, det har du rett i . BMI kan jo ikke vise sikkert om du er overvektig eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger en likeverdig partner, så det slipper jeg å tenke på.

Når man kjøper seg kone bør man regne med at folk rynker på nesen.Slik er det bare.

Anonymous poster hash: f131a...568

Likeverdig? Feil/uheldig valg av ord synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likeverdig? Feil/uheldig valg av ord synes jeg.

Legger du godviljen til forstår du nok hva jeg mener :)

Anonymous poster hash: f131a...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...