Gå til innhold

Ok å være en seksuell jente på 14 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Captain Hook

Men hvordan er det å ha sex når man såvidt har kommet inn i puberteten? Det må være ubehagelig

Jeg hadde en kompis som som hadde sex når han var 12 og så ble hun gravid og han ble far i en alder av 13

Anonymous poster hash: e417b...f3d

Vi var litt klønete og jeg tenkte ikke på det med barn. Trodde det var helt trygt så lenge jeg brukte kondom. Ellers var det digg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, går helt fint det. Jeg gjorde det. Men jeg forstod såpass at man må bruke prevensjon da. Men voksne KAN ikke ha sex med barn under 16 år. Selv om noen voksne gjør det.

Når så mange gjør det når de er mindreårige så føler jeg meg tragisk som er over 20 og er jomfru...

Anonymous poster hash: e417b...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når så mange gjør det når de er mindreårige så føler jeg meg tragisk som er over 20 og er jomfru...

Anonymous poster hash: e417b...f3d

 

 

Det er ikke SÅ mange mindreårige som har sex. De fleste debuterer såvidt jeg vet etter 16 år. Det kan være mange grunner til at man har sex litt senere enn andre, akkurat som at det er ulike grunner til at man har sex tidlig. Det viktigste er at du ikke gjør noe du ikke vil eller har lyst til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke ble født på slutten av 1600-tallet, eller i et annet land, så tenker jeg dette er en runke-tråd. 

Veldig lenge siden at kvinner ikke skulle ha seksuell nytelse og var forventet å bare ligge der. 



Anonymous poster hash: 42bde...fa4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis du ikke ble født på slutten av 1600-tallet, eller i et annet land, så tenker jeg dette er en runke-tråd. 

Veldig lenge siden at kvinner ikke skulle ha seksuell nytelse og var forventet å bare ligge der. 

Anonymous poster hash: 42bde...fa4

 

Meg eller ts?

Anonymous poster hash: e417b...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...