AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Da tenker jeg sånn generelt, da jeg så klart vet om mange menn som er i forhold/gift etc. Men stort sett så virker det som menn vil ligge rundt med ulike damer hele livet, og ikke slå seg til ro. Og blir de sammen med noen så er de utro. Hvorfor gidder menn ha mange hundretusen sex-partnere? Hvorfor er det så stas? Tenk å sitte på gamlehjemme som 80-åring og vite (eller ikke huske hvis man er dement) at man har pøka på flere tusen damer. Æsjameg. Anonymous poster hash: 67bbc...1f6 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Mange kvinner som er slik og, er ikke noen typisk manneting.. Folk er forskjellige, ikke alle vil ha forhold! Anonymous poster hash: 0528a...e49 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Du har rett og slett bare møtt på feil menn. Jeg kjenner INGEN menn sånn som du beskriver. Anonymous poster hash: 145a6...877 3
Sylvari Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Ikke opptil deg å bestemme hva andre ønsker ut a livet sitt, om deres mål er å pule på så mange damer , så må de få lov til det. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Ikke opptil deg å bestemme hva andre ønsker ut a livet sitt, om deres mål er å pule på så mange damer , så må de få lov til det. Ro dæ ned nå da, Francoise! Det var et generelt spørsmål, hvis menn vil ligge rundt hele livet, så kjør på, men jeg syns det er så mange som holder på sånn, og det er litt rart. Og litt kvalmt, med tanke på hvor mange damer de har vært inni. Anonymous poster hash: 67bbc...1f6 4
Phobia Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er mann og vil ha forhold. Jeg har dog aldri vært i et forhold, så kan ikke uttale meg om hvorfor noen er utro. Jeg vil også "pøke rundt" om jeg får anledning, men det er ikke noe jeg aktivt går inn for. Dvs., jeg har aldri forsøkt å sjekke opp noen med det som hensikt. Ihvertfall ikke med forventning om å lykkes... De få gangene det har skjedd har det vært nettopp det - tilfeldig. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Hvis man har muligheten så skjønner jeg ikke hvorfor ikke. Er selv i et langvarig forhold med barn, men hadde jeg fått muligheten til å heller være Dan Bilzerian så ville jeg selvsagt vært han. Det er ikke mange fordeler med å være i forhold. http://www.side3.no/hva-alle-menn-drmmer-om/3726818.html Anonymous poster hash: 63272...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Da tenker jeg sånn generelt, da jeg så klart vet om mange menn som er i forhold/gift etc. Men stort sett så virker det som menn vil ligge rundt med ulike damer hele livet, og ikke slå seg til ro. Og blir de sammen med noen så er de utro. Hvorfor gidder menn ha mange hundretusen sex-partnere? Hvorfor er det så stas? Tenk å sitte på gamlehjemme som 80-åring og vite (eller ikke huske hvis man er dement) at man har pøka på flere tusen damer. Æsjameg. Anonymous poster hash: 67bbc...1f6 Noen av de ønsker ikke å forplikte seg, og når en del kvinner villig er med på ons så får jo de menn servert det slik som de ønsker seg-totalt uten forpliktelser. Anonymous poster hash: 8a1b0...88e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Hvis man har muligheten så skjønner jeg ikke hvorfor ikke. Er selv i et langvarig forhold med barn, men hadde jeg fått muligheten til å heller være Dan Bilzerian så ville jeg selvsagt vært han. Det er ikke mange fordeler med å være i forhold. http://www.side3.no/hva-alle-menn-drmmer-om/3726818.html Anonymous poster hash: 63272...9b1 Er damen din klar over at du hadde foretrekket å betale over tusen ukjente damer for å være med å ta bilder sammen med deg, fremfor et liv sammen med henne? Anonymous poster hash: 0528a...e49 7
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Nå er jeg en av disse menn som ikke vil ha forhold og det er rett og slett fordi jeg trives som singel og liker å være alene. Men det er også nok av menn som vil være i forhold. Og jeg vil tippe at det også er nok av kvinner som ikke vil være i forhold. Og bare så det er nevnt alle menn er ikke like kanskje du på tide at du blir voksen og innser det Endret 6. juli 2014 av Corto Maltese
Marie90 Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 (endret) De fleste menn vil ha et forhold en eller gang i løpet av livet, med den rette. Rent statistisk svarer de fleste at de ultimat sett vil finne en å dele livet med, majoriteten vil også ha barn. Men tidslinjen er selvsagt forskjellig for kvinner og menn. Menn har ikke biologien å tenke på i samme grad, kombinert med at de prioriterer karriere i større grad. 20-årene er til for å bygge denne, så relasjoner til kvinner begrenser seg ofte til seksuelle og midlertidige affaerer, evt. forhold som ikke varer. Så man må regne med at de fleste attraktive menn (med valgmuligheter) ikke er på jakt etter "den rette" under 28. De fleste menn vet også at kvaliteten på kvinnen de kan få stiger ettersom de blir litt mer voksne - mer selvsikre, mer økonomisk stabile og med bedre karriere. Så når kvinnen de potensielt kan få når de er 30 er av bedre kvalitet enn da de var 24, er det ikke noe poeng å knytte seg til noe da. I tillegg er det jo det at standarden for sexpartnere er lavere da sex er mindre risikofylt for menn. Og de vil jo ha kontakt med kvinner selv om de ikke vil ha ekteskap enda. Så da begrenser det seg til ons, dating osv. Når det gjelder voksne menn er min erfaring at de aller fleste er på jakt etter den rette, de går bare igjennom endel før de finner en som er verdt det. Endret 6. juli 2014 av Marie90 2
Sylvari Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Ro dæ ned nå da, Francoise! Det var et generelt spørsmål, hvis menn vil ligge rundt hele livet, så kjør på, men jeg syns det er så mange som holder på sånn, og det er litt rart. Og litt kvalmt, med tanke på hvor mange damer de har vært inni. Anonymous poster hash: 67bbc...1f6 Ser ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Er damen din klar over at du hadde foretrekket å betale over tusen ukjente damer for å være med å ta bilder sammen med deg, fremfor et liv sammen med henne? Anonymous poster hash: 0528a...e49 99% av menn ville vært Dan Bilzerian. Trenger vel neppe å fortelle henne at kunne jeg vært en superpopulær kar blant damene så ville jeg heller vært det. Hun har heller ikke sagt at hun heller ville vært sammen med Brad Pitt eller andre kjekkaser. Det antar jeg. At folk som har draget på damene ikke vil ha forhold er helt forståelig. Anonymous poster hash: 63272...9b1 1
Gjest Idollet Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 (endret) "Menn" vil ha forhold generelt sett. Men noen kan synes det er slitsomt, eks. broren min synes det. Så han vil vente til han er mer etabler eller møter noen han virkelig liker. At han vil ligge rundt har jeg ikke inntrykk av. Har heller ikke den sterke driven for det jeg. Egentlig mer interesert i forhold og det gjelder sikkert de fleste. Endret 6. juli 2014 av Idollet
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 99% av menn ville vært Dan Bilzerian. Trenger vel neppe å fortelle henne at kunne jeg vært en superpopulær kar blant damene så ville jeg heller vært det. Hun har heller ikke sagt at hun heller ville vært sammen med Brad Pitt eller andre kjekkaser. Det antar jeg. At folk som har draget på damene ikke vil ha forhold er helt forståelig. Anonymous poster hash: 63272...9b1 Tror du virkelig 99% av menn ville vært han der? Tenk å vite at alle damene egentlig ikke liker HAN, men liker oppmerksomheten de får ut av å være med ham, og pengene hans. Tror det må være veldig trist i lengden, og det er nok mange klar over også. Anonymous poster hash: 0528a...e49 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 99% av menn ville vært Dan Bilzerian. Trenger vel neppe å fortelle henne at kunne jeg vært en superpopulær kar blant damene så ville jeg heller vært det. Hun har heller ikke sagt at hun heller ville vært sammen med Brad Pitt eller andre kjekkaser. Det antar jeg. At folk som har draget på damene ikke vil ha forhold er helt forståelig. Anonymous poster hash: 63272...9b1 De vil nok innerst inne ha et forhold de også, men det må jo være med riktig dame! Selv om man har draget på damene så betyr det jo ikke at de man tiltrekker seg er av den typen man vil gifte seg med. Anonymous poster hash: 39153...130
Herr Sebra Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Vil menn det sånn generelt sett? De fleste av mine egne kamerater vil ha dame eller har dame allerede. De fleste er ferdige med å ha seg med x-antall kvinner i året. Det kommer nok mye an på miljø og typen menn framfor at menn generelt ikke vil ha en partner. Jeg undres hvor du har denne påstanden fra, har du noen konkrete tall å vise til? 5
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Hvis man har muligheten så skjønner jeg ikke hvorfor ikke. Er selv i et langvarig forhold med barn, men hadde jeg fått muligheten til å heller være Dan Bilzerian så ville jeg selvsagt vært han. Det er ikke mange fordeler med å være i forhold. http://www.side3.no/hva-alle-menn-drmmer-om/3726818.html Anonymous poster hash: 63272...9b1 Jeg personlig ville mye heller ha et forhold til EN dame og ha familie enn å leve det livet han lever. Jada han kan kose seg med mange vakre damer dagen lang, men på ett tidspunkt i livet tror jeg sånt fører til tomhet og følelse av å være "utlevd" om du skjønner hva jeg mener? Jeg tenker ofte på det å ha masse penger og oppmerksomhet fra utallige damer, og hva det ville ført med seg. Tror jeg ville vært paranoid over hvem som er mine virkelige venner og hvem jeg kunne stole på. Hvem dame er det som virkelig vil leve med meg for den jeg er og ikke pengene? Skjelver bare ved tanken Men nå har jeg ikke millioner i madrassen og 23 vakre kvinner i kleskapet, så jeg slipper den bekymringen 4
Inwe Skrevet 7. juli 2014 #19 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er kvinne og vil for tiden ikke ha et forhold. Ikke "pøker jeg rundt" heller selvom det har skjedd. Ser virkelig ikke problemet.. Trives som singel og forblir nok det en stund til om ingen sjarmerer meg helt i senk da Jeg har faktisk fler venninner som har vært utro, men ingen av mine kamerater har vært det. Selv kunne jeg nok aldri klart det. Det er helt individuelt hva du er ute etter og har ikke noe med kjønn å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #20 Skrevet 7. juli 2014 Jeg kjenner flere menn som er single. Noen vil ha forhold, andre virker ikke til å være interesserte i det. Men ingen av dem ligger rundt hele tiden, så dette gjelder absolutt ikke alle.Anonymous poster hash: 55765...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå