Gå til innhold

Svømmefrue logger av en stund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi får nok bare være enige om å være totalt uenige for min del så er ikke det noe grunn i det hele tatt. Som min mor så klokt sa: Har man ikke noe fint eller positivt å si/skrive så kan man bare holde kjeft/la være. Synes det er et ypperlig råd.

I utgangspunktet er jeg helt enig i det, men jeg tenker at personer som selv velger å ha en "jobb" hvor man faktisk lever av å bli pratet om, må tåle nettopp det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får nok bare være enige om å være totalt uenige for min del så er ikke det noe grunn i det hele tatt. Som min mor så klokt sa: Har man ikke noe fint eller positivt å si/skrive så kan man bare holde kjeft/la være. Synes det er et ypperlig råd.

Hihi. Måtte bare kommentere "som min mor sa...." Det er et ganske vanlig ordtak. Hørtes ut som hun hadde funnet det opp :P

Anonymous poster hash: 74274...e65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er jeg helt enig i det, men jeg tenker at personer som selv velger å ha en "jobb" hvor man faktisk lever av å bli pratet om, må tåle nettopp det.

Og spesielt i tilfeller hvor man provoserer osv for å få denne oppmerksomheten (slik som i dette tilfellet)

Anonymous poster hash: 74274...e65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at hun skriver "heia kjærligheten" under hvert eneste innlegg.. Anonymous poster hash: 6eb78...3c8

Men kjære deg. Hvem er det som tvinger deg til å klikke deg inn på den bloggen da?

La nå folk få skrive hva de vil på sine egne blogger og tenk så mye bedre du får det selv hvis du slutter å irritere dag over bagateller! :)

Anonymous poster hash: 2db50...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my.... Det siste innlegget hennes tar kaka. Hun fremstår jo mentalt som en åtteåring, er det rart at folk reagerer? Kjære Anja Johansen, om folk reagerer på deg eller andre så er det ikke fordi du har en kjekk kjæreste, det er som regel på grunn av hvordan man er som person. Og sjalusi pga store resulatater, vel, først får du vente på store resultater (OL,VM), så kan vi kanskje snakke. NM er liksom ikke helt de store greiene. Underholdende blogg, håper hun fortsetter!

Anonymous poster hash: 3ee75...5ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarte ikke holde seg lenge nei... Helt sjokkert over hvor umoden man kan være i en alder på 27. Det siste blogginnlegget møter hun seg selv i døra med å spy ut hvor mye hun avskyr "kritikere e" og sier det er misunnelse(????) forså å si at hun ikke bryr seg hva folk sier og at hun holder seg for god til å svare. Kjære pære....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun klarte ikke holde seg lenge nei... Helt sjokkert over hvor umoden man kan være i en alder på 27. Det siste blogginnlegget møter hun seg selv i døra med å spy ut hvor mye hun avskyr "kritikere e" og sier det er misunnelse(????) forså å si at hun ikke bryr seg hva folk sier og at hun holder seg for god til å svare. Kjære pære....

Hihi, det sies jo at man blir ung til sinns av en yngre partner :fnise:

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner.

Alice i Eventyrland, mod

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man søker rampelyset med personlige detaljer som "base" vil man nå vitterlig bli diskutert, enten man liker det eller ei. Hun har for det meste forfattet korte og intetsigende setninger om sitt liv, såkalte "slogans" og annet som kan gi grobunn til misforståelser og diskusjon, og når hun selv velger å ikke ha kommentarfelt skjer det som må skje.

Jeg har kommentert at jeg synes hun har et dårlig skriftspråk, generelt dårlig evne til å skrive og det står jeg for. En person som titulerer seg selv som journalist bør vitterlig kunne forskjellen på pronomensbruk i objekt- og subjektform. Jeg synes også at hun fremstår som svært barnslig til å nærme seg 30 år. Å kalle all kritikk for "hets" blir skivebom, da får hun teame opp med Fotballfrue og lage et fakkeltog mot alle såkalte "haters" som finner rosablogging fordummende.

Anonymous poster hash: 3ee75...5ea

http://m.youtube.com/watch?v=fCEbF00oSJE

Anonymous poster hash: 2779c...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke flere slippe til?

Sykepleierektemann

Sekretærmann

Brannkonstabelfrue

Takdekkerfrue

Frisøreltemann

...og

Barnehagefrue?

Anonymous poster hash: 2779c...2db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer ho jo til å ta helt av når det gjelder "dyrkingen" av Lavrans etter at han vant kongepokal i dag.

Anonymous poster hash: 2db50...b63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skåler med pokalene faktisk... Kleint

Anonymous poster hash: 47728...d79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget har så mange ordelingsfeil at jeg får vondt i øynene!

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste innlegget har så mange ordelingsfeil at jeg får vondt i øynene!

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

Enig!! Tenkte det når jeg leste. Hater virkelig ord delings feil herre gud

Anonymous poster hash: f8332...e68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke lese den bloggen mer, hun slår til og med maria skappel.



Anonymous poster hash: 3ee75...5ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat, at de har valgt å eksponere seg. Poenget mitt er at det har alltid vært og det vil alltid være slik at offentlige personer vil bli snakket om, det er en helt naturlig ting, selv om ja, jeg er enig i at et sted går grensen for hva man skal kunne lire av seg, men poenget er at tåler man ikke dette, så bør man heller velge å leve et anonymt liv slik som folk flest.

Så i dag skal man måtte være anonym for å slippe hets?

Å få kritikk burde alle tåle, men meningsløst hets som kommer av uoppragne mennesker burde da vel for fanken ikke være greit uansett?

Anonymous poster hash: 183c6...8b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Burde ikke flere slippe til?

Sykepleierektemann

Sekretærmann

Brannkonstabelfrue

Takdekkerfrue

Frisøreltemann

...og

Barnehagefrue?

Anonymous poster hash: 2779c...2db

😂

Anonymous poster hash: 183c6...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spør sine lesere om råd, men det går ikke an å legge igjen en kommentar på bloggen.

Anonymous poster hash: 7e00e...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i dag skal man måtte være anonym for å slippe hets?

Å få kritikk burde alle tåle, men meningsløst hets som kommer av uoppragne mennesker burde da vel for fanken ikke være greit uansett?

Anonymous poster hash: 183c6...8b0

Hun får vel ikke så mye hets? Jeg har tidligere skrevet et innlegg der jeg er kritisk til hennes handlinger og holdninger til hennes premature datter. Når hun trosser legers råd blir jeg sint og bekymret for barnet. Hun skriver åpent om hva hun gjør. Da må hun ærlig talt kunne takle at folk sier fra uten å innta offer-rollen hele tiden!!

Anonymous poster hash: c7bf7...c95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...