Gå til innhold

Svømmefrue logger av en stund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uten å ha satt meg helt inn i diverese diskusjoner synes jeg hun får litt for unødvendig hets. Jeg har noen felles bekjente med Anja og har bare hørt positive ting om henne. At hun f eks er en bra mamma, en god støttespiller ovenfor kjæresten og en kjærlig og varm jente og venninne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at hun har fått unødvendig med hets. Anja fremstår som en varm og flott dame og mamma. :) Nå kjenner jeg henne ikke, men dette er inntrykket jeg har fått av henne gjennom bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er det første ekte og fornuftige innlegget jeg har lest av henne. Heia familien.

Anonymous poster hash: 79160...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert et flott menneske, det var jo det inntrykket jeg hadde før hun begynte å blogge. Det er ikke alle som er flinke til å skrive og formulere seg, og jeg tenker at hun kanskje bare har vært litt uheldig slik at vi har misoppfattet henne litt. Det er ikke alle som bør blogge og blottlegge privatlivet sitt på den måten, godt hun tar en pause :)



Anonymous poster hash: 32ba8...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et godt intrykk av henne tidligere, men det gikk rett vest når hun begynte å blogge. Jeg tenker fortsatt godt om henne, men tror hun har fremstilt seg helt feil. Tror hun er litt usikker på seg og sitt og ikke helt vet hvilken side hun skal vise frem av seg selv. Føler hun har satt på seg en liten fasade.

Anonymous poster hash: 88317...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd med henne, er at hun ville starte en blogg og bli toppblogger. For å bli toppblogger må du på en måte være litt annerledes enn disse vanlige bloggene som fotballfrue mm... Hun fikk det til. Hun ble lagt merke til men på en negativ måte. Syns synd på henne for å være ærlig.. Hun virker veldig barnslig for alderen å være. Det første jeg reagerte på med henne var egentlig da hun gikk ut i en avis og sa at hun mot alle odds ble gravid. Hun hadde egentlig fått en annen beskjed.

Men typen hennes er jo kjempe ung og de har bare vert sammen noen få år!! Hun var bare 26 da hun ble gravid! Vil det du at hu som 20 åring begynte prøve få barn? Jeg vet ikke jeg altså. Men det virker bare litt pussig.... Hadde hu vert 35 år liksom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd med henne, er at hun ville starte en blogg og bli toppblogger. For å bli toppblogger må du på en måte være litt annerledes enn disse vanlige bloggene som fotballfrue mm... Hun fikk det til. Hun ble lagt merke til men på en negativ måte. Syns synd på henne for å være ærlig.. Hun virker veldig barnslig for alderen å være. Det første jeg reagerte på med henne var egentlig da hun gikk ut i en avis og sa at hun mot alle odds ble gravid. Hun hadde egentlig fått en annen beskjed.

Men typen hennes er jo kjempe ung og de har bare vert sammen noen få år!! Hun var bare 26 da hun ble gravid! Vil det du at hu som 20 åring begynte prøve få barn? Jeg vet ikke jeg altså. Men det virker bare litt pussig.... Hadde hu vert 35 år liksom...

Hadde hun vært 35 hadde det blitt hets på grunn av at det var alt for sent for sitt første barn, dersom hun skulle ha flere. og det er jo grusomt å enebarn, stakkars det barnet også. :grine: Og man må få sitt neste barn etter et par år, ellers er det grusomt. Man kan ikke bare ha 2 år mellom. Men da kommer problem nummer 2, nemlig at når det er godtkjendt å få et nytt barn så er hun alt for gammel. Gammel kjerring som bare tenker på seg selv siden hun vil ha barn. Man skal nemlig ikke være for ung eller for gammel for å få barn, da blir det hets hets hets.

BARE 26? Dagens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker jo veldig umodne begge to. Slik som et av de siste innlegget til Lavrans på instagram hvor han holder en forsvarstale for Anja, for deretter å avslutte med "suck on that for a while stalkers".

Uff... Bare uff :klaske:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun vært 35 hadde det blitt hets på grunn av at det var alt for sent for sitt første barn, dersom hun skulle ha flere. og det er jo grusomt å enebarn, stakkars det barnet også. :grine: Og man må få sitt neste barn etter et par år, ellers er det grusomt. Man kan ikke bare ha 2 år mellom. Men da kommer problem nummer 2, nemlig at når det er godtkjendt å få et nytt barn så er hun alt for gammel. Gammel kjerring som bare tenker på seg selv siden hun vil ha barn. Man skal nemlig ikke være for ung eller for gammel for å få barn, da blir det hets hets hets.

BARE 26? Dagens.

Det jeg mente med det eksempelet var at hun gikk ut og skaffa seg oppmerksomhet for det! Det er helt normalt og mange som går mye lengere enn henne også. Det var ikke poenget mitt. Poenget mitt var vel at jeg syns det var litt pussig at det var reine mirakelet! At hun på 26 og han på 21 ble gravide med et barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriver om all kritikken hun har fått, hva er det hun har fått kritikk for da??



Anonymous poster hash: 58722...35e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriver om all kritikken hun har fått, hva er det hun har fått kritikk for da??

Anonymous poster hash: 58722...35e

Å skrive HEIA KJÆRLIGHETEN! Og å ha skaffet ny kjæreste, sikkert. Hun fremstår vel som stokk dum for å være positiv og glad på bloggen. Folk kommenterer det på kvinneguiden hvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror hun gjorde seg en bjørnetjeneste med magebildet. Jo, det ble mye oppmerksomhet men også irriterte hun på seg mange som endelig hadde glemt FF sitt infamøse bilde.

Hun kan sikkert skrive en interessant blogg om å reise rundt med et barn på treningsleirer men med den bitre "oss mot verden"-tonen kommer hun nok fortatt til å være et tema for diskusjon.

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med det eksempelet var at hun gikk ut og skaffa seg oppmerksomhet for det! Det er helt normalt og mange som går mye lengere enn henne også. Det var ikke poenget mitt. Poenget mitt var vel at jeg syns det var litt pussig at det var reine mirakelet! At hun på 26 og han på 21 ble gravide med et barn.

Poenget var vel at hun hadde tatt en test som viste at det høyst sannsynlig ville bli vanskelig for henne å bli gravid, slik at det var derfor hun følte at det var et mirakel. Ikke fordi hun er hauggammel. Greit nok at dama ikke er av de mest sympatiske, men dette klarer jeg ikke å se noe problem med.

Anonymous poster hash: fea9f...1a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var vel at hun hadde tatt en test som viste at det høyst sannsynlig ville bli vanskelig for henne å bli gravid, slik at det var derfor hun følte at det var et mirakel. Ikke fordi hun er hauggammel. Greit nok at dama ikke er av de mest sympatiske, men dette klarer jeg ikke å se noe problem med.Anonymous poster hash: fea9f...1a4

Tror vi er enige men bare misforstår hverandre litt:-) jeg er helt enig med deg i detmen det er den oppmerksomheten rundt det som ble feil for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man søker rampelyset med personlige detaljer som "base" vil man nå vitterlig bli diskutert, enten man liker det eller ei. Hun har for det meste forfattet korte og intetsigende setninger om sitt liv, såkalte "slogans" og annet som kan gi grobunn til misforståelser og diskusjon, og når hun selv velger å ikke ha kommentarfelt skjer det som må skje.

Jeg har kommentert at jeg synes hun har et dårlig skriftspråk, generelt dårlig evne til å skrive og det står jeg for. En person som titulerer seg selv som journalist bør vitterlig kunne forskjellen på pronomensbruk i objekt- og subjektform. Jeg synes også at hun fremstår som svært barnslig til å nærme seg 30 år. Å kalle all kritikk for "hets" blir skivebom, da får hun teame opp med Fotballfrue og lage et fakkeltog mot alle såkalte "haters" som finner rosablogging fordummende.



Anonymous poster hash: 3ee75...5ea
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker jo veldig umodne begge to. Slik som et av de siste innlegget til Lavrans på instagram hvor han holder en forsvarstale for Anja, for deretter å avslutte med "suck on that for a while stalkers".

Uff... Bare uff :klaske:

Link?

Anonymous poster hash: 79160...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville blitt såå imponert hvis en gravidmage var kjempediger, og 0 trening- men vanlig kosthold, og SÅ pang minimage igjen 3-4 dager etterpå. DET imponerer og DET kan skrives om. Me en gravidmage som er så liten og så så trent, og babyen blir født i 6. mnd, DET imponerer ingen. Ikke FF sin mage heller, for alle vet hun jobbet knallhardt for å ha den lille magen. Slik er samfunnet blitt. Kvinner-jenter vil helst ikke gå gravide mer, for de legger på seg og får strekkmerker, hengepupper og slappere hud- gjrne delte magemuskler også. Hvem skal føde barna videre? Slik at fasadekonene ikke blir berørt??



Anonymous poster hash: b6609...6af
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...