Gå til innhold

deppa hver eneste søndag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også hatt det sånn.. søndager er for stille. har nok med det at man får ekstra tid til å tenke. Jeg hatet søndager før, fordi den ofte var breget av fylleangst, selv om jeg visste at jeg egentlig ikke hadde gjort noe dumt :P , men jeg følte meg bare så sinssykt alene, fordi det var så gøy på fest, men når jeg våknet alene og med hjertebank en søndag, var alt "like kjedlig"..ellers så har det vært fordi det var starten på en ny uke snart, og jeg ble mobbet på skolen, og trivdes ikke helt i jobben jeg hadde heller. Nå har jeg fått en jobb jeg stortrives med, og har noen venner. Så, søndagen føler jeg ikke så på lenger.



Anonymous poster hash: a0ebf...29b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi helger generelt er knyttet til forventinger som ikke blir innfridd. Det er surt å sitte hjemme alene på slike dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Så var lørdagskvelden her, kjenner at jeg allerede nå begynner å stresse med at helgen går så fort, og at søndagen og mandagen nærmer seg.. Er jo uutholdelig å ha det sånn...



Anonymous poster hash: fa13e...313
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

klarer ikke engang å glede meg til 17.mai, siden den er på en søndag, føler hele dagen blir ødelagt fordi jeg må på jobb dagen etter..



Anonymous poster hash: fa13e...313
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, dette er akkurat slik jeg også føler det! Særlig når jeg har en full forelesningsuke eller lignende. Godt å høre at jeg ikke er alene. :hug:



Anonymous poster hash: f5c02...8c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Helgen er jo altfor kort. Får ikke hentet meg inn på to dager. Tror jeg er overarbeidet



Anonymous poster hash: fa13e...313
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...