Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann ser ikke på meg som ei hore uten verdi. Hvor har du det fra?

Han klarer å skille mellom sex mellom to som elsker hverandre og sex kun for sexens skyld. Om jeg hadde tatt betaling for sexen har ingenting å si.

Det var da en usedvanlig "frigjort" mann du har.

Anonymous poster hash: 56d30...49a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på snart 27, har bra utsende passer godt på meg. Snakket med en dom jeg kjenner litt, han vil ha meg til senga en natt og er villig til å betale 5000kr? Hva hadde dere gjort, hvis noe var i min situasjon?

Høres sært ut.

Mange rare folk der ute og alle har sine egne agendaer. Er du sikker på at det er kun selve "akten" som tenner han??

Eller det den boosten det kan gi for en kvinnehater å vite at han har redusert en flott dame (han normalt ikke har sjangs på) til ei hore. Å nedverdige henne og bruke kroppen hennes til egen forlystelse som "hevn" for alle de som har avvist han.

Just saying.

Om det er bare sexen kan han få den til halv pris av en proff før barnetv idag. Og siden han tilbyr penger skjønner han at du normalt er over hans liga.

Anonymous poster hash: c6e24...ad0

AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp::jolie:

Anonymous poster hash: 22915...75d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe problem med å tatt i mot 5000 kr etter en runde sex med en person som jeg ikke hadde mislikt på noen måte, eller å gjenta det en gang i mnd. Vurderer faktisk å gjøre det selv

Anonymous poster hash: eb34a...bc9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe problem med å tatt i mot 5000 kr etter en runde sex med en person som jeg ikke hadde mislikt på noen måte, eller å gjenta det en gang i mnd. Vurderer faktisk å gjøre det selv

Du bør tenke deg grundig om.

Anonymous poster hash: 0e52f...e41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ikke gjør det- Jeg snakker av erfaring. gjorde det noen ganger for mange år siden og selv om jeg synes det var greit den tiden så angrer jeg nå¨i ettertid. Alltid redd for og treffe på de jeg traff og at det skal komme ut til venner. familie og ikke minst mannen jeg nå har giftet meg med.

Anonymous poster hash: c1c2a...d03

Les sitatet over her og tenk lenge og grundig!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Les sitatet over her og tenk lenge og grundig!

Nå takler forskjellige mennesker til på forskjellige måter da.

Hun kan tenke så lenge hun bare klarer, men likevel takle det dårlig, eller takle det helt fint

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på snart 27, har bra utsende passer godt på meg. Snakket med en dom jeg kjenner litt, han vil ha meg til senga en natt og er villig til å betale 5000kr? Hva hadde dere gjort, hvis noe var i min situasjon?

Ville ikke sagt nei til en kjapp en for 5000,-.

Anonymous poster hash: e19eb...a3a

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ville ikke sagt nei til en kjapp en for 5000,-.

Anonymous poster hash: e19eb...a3a

Da må det virkelig stå dårlig til med økonomien din.

• Liker 1
Skrevet

Da må det virkelig stå dårlig til med økonomien din.

Må jo ikke det. 5000 kr for 10 minutter jobb er da en ganske grei timesbetaling. ^^

• Liker 1
Skrevet

Må jo ikke det. 5000 kr for 10 minutter jobb er da en ganske grei timesbetaling. ^^

Jo, hvis hun må prostituere seg for å få penger så må det stå dårlig til med økonomien hennes i utgangspunktet.

Gjest krokodillen
Skrevet

om han var ok og ikke ugly så why not?

Gjest krokodillen
Skrevet

Jo, hvis hun må prostituere seg for å få penger så må det stå dårlig til med økonomien hennes i utgangspunktet.

hørt om ekstrainntekt? jeg greier meg fint uten en ekstrajobb men jeg har en fordiom

Gjest krokodillen
Skrevet

Du bør tenke deg grundig om.

Anonymous poster hash: 0e52f...e41

why? du vet at det ikke er alle prostituerte som lider fordi de solgte seg for 5000 kr til en de i utgangspunktet kjenner.

føler man skam så er dette pålagt av samfunnet og ingenting annet

Skrevet

La oss ta et scenario, du er jente og er kåt på en litt eldre kar du kjenner litt til. Han tror du er langt utenfor hans leage og tilbyr deg 5000 kr for sex. Du var i utgangspunktet klar som et egg å gjøre det gratis. Hvorfor ikke tjene 5000 kr og ha deilig sex med en du har lyst på samtidig?

Anonymous poster hash: a9312...69d
  • Liker 1
Skrevet

tjente 45k på en og en halv uke for en tid tilbake. Kunne tjent mye mer om jeg gikk inn for det, totalt 9 kunder. Helt ok, ser dog ikke på sexen som sex og det føles ikke godt, føles heller ikke dårlig, men er bare ok. Det er på en måte mer jobb enn det er sex. Men ja, man får et forvrengt syn på penger etterhvert og jeg har stått med tåra i øynene og sutrelippe med 7,5k i hånden for 5 timers møte, og syntes jeg fikk lite igjen for arbeidet. Fant ut at et godt sexliv ikke kan måle seg i penger, og ønsker ikke å ødelegge dette, dessuten har jeg drømmemannen, som betyr alt. Men kommer nok til å selge litt sex nå og da, men blir det for mye så ødelegger det litt for sexlivet. Var iallefall slik for meg, trengte laang sexpause etterpå. Å ha sex en dag man ikke føler for å ha sex med en mann man ikke finner seksuelt tiltrekkende, det gjør noe med det etterhvert, tror jeg. Men ingenting galt i å selge litt sex synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...