Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #41 Skrevet 5. juli 2014 Så hvis du hadde et ONS og han gav deg penger etterpå, så ville ikke du tatt i mot. Nei, absolutt ikke
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #42 Skrevet 5. juli 2014 Så hvis du hadde et ONS og han gav deg penger etterpå, så ville ikke du tatt i mot. Nei. Det hadde blitt helt feil. Anonymous poster hash: 18a65...10f 1
Fame Skrevet 5. juli 2014 #43 Skrevet 5. juli 2014 Nei, absolutt ikke Da er du bare dum da. Case closed.
Gjest Lille-pus Skrevet 5. juli 2014 #44 Skrevet 5. juli 2014 Hovedpoenget er at man i praksis gir fra seg/selger råderetten over sin egen kropp, selger sine egne grenser og sine egne preferanser. Jeg ser glatt utallige muligheter for å få klar beskjed om at han har betalt deg for dette så hold kjeft og ta imot. Det må ikke bli slik, men du åpner for muligheten om det i større grad enn i et møte hvor du ikke har latt deg kjøpe. - ved kjøp/salg forrykkes balansen i din egen bestemmelse over hva du liker og finner nytelse i. Verd å tenke på tror jeg. 4
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #45 Skrevet 5. juli 2014 Da er du bare dum da. Case closed. Er jeg dum fordi jeg ikke vil bli kjøpt for penger? Jeg klarer meg helt fint selv økonomisk, og samtidig ville det føltes helt feil å ta imot. Hvis jeg hadde vært et gatebarn i Afrika, hadde vært en annen sak.
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #46 Skrevet 5. juli 2014 Da er du bare dum da. Case closed. Så hvis du hadde hatt et ONS med en dame, og hun hadde betalt deg etterpå, ville du tatt imot?
Fame Skrevet 5. juli 2014 #47 Skrevet 5. juli 2014 Så hvis du hadde hatt et ONS med en dame, og hun hadde betalt deg etterpå, ville du tatt imot? Jeg er ikke lesbisk.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #48 Skrevet 5. juli 2014 Hovedpoenget er at man i praksis gir fra seg/selger råderetten over sin egen kropp, selger sine egne grenser og sine egne preferanser. Jeg ser glatt utallige muligheter for å få klar beskjed om at han har betalt deg for dette så hold kjeft og ta imot. Det må ikke bli slik, men du åpner for muligheten om det i større grad enn i et møte hvor du ikke har latt deg kjøpe. - ved kjøp/salg forrykkes balansen i din egen bestemmelse over hva du liker og finner nytelse i. Verd å tenke på tror jeg. Dersom du snakker med en luksusprostituert kan jeg love deg at hun kan fortelle at hun en eller annen gang har gitt ham pengene tilbake og sagt "beklager, dette fungerer ikke". Profesjonelle har også en liste over hva slags sex de vil ha og hva som er "off the table". Bestemmelse over hva du får nytelse fra forsvinner ikke - du har bestemt på forhånd at din nytelse ikke er i fokus. Om du nyter det likevel, flott, men det er ikke hensikten eller målet. Personlige grenser kan ikke "selges", de forskyves utifra egne valg. Dersom salg av sex var noe du ikke vurderte tidligere så har du flyttet eller utvidet dine egne grenser, men det er også ditt valg. Du selger ikke din kropp, den er ikke fri for kunden og bruke som han vil. Ofte når uttrykket "selge sin kropp" blir brukt, så er det av prostitusjonsmotstandere, der hensikten er å svartmale det som foregår - det er likevel en overdrivelse, da det ikke er slaveri eller organdonasjon man driver med. Anonymous poster hash: 65e0c...39c 2
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #49 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er ikke lesbisk. Trodde du var en mann…. Men oki, vi er alle forskjellige. Noen liker å ta imot penger fra andre, mens andre ikke.
Fame Skrevet 5. juli 2014 #50 Skrevet 5. juli 2014 Trodde du var en mann…. Men oki, vi er alle forskjellige. Noen liker å ta imot penger fra andre, mens andre ikke. Ettersom jeg er student med dårlig råd og jeg hadde hatt ONS, noe jeg ikke hadde for jeg har bare sex med kjærester jeg er glad i, så hadde jeg tatt i mot 5000, ja. Men jeg hadde ikke hatt sex med noen fordi han tilbød meg 5000. 1
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #51 Skrevet 5. juli 2014 Ettersom jeg er student med dårlig råd og jeg hadde hatt ONS, noe jeg ikke hadde for jeg har bare sex med kjærester jeg er glad i, så hadde jeg tatt i mot 5000, ja. Men jeg hadde ikke hatt sex med noen fordi han tilbød meg 5000. Jeg er også student med dårlig råd, men jeg vil heller ha dårlig råd enn å miste verdigheten min Jeg hadde ikke følt det var riktig, uansett hvilken setting det er i.
Fame Skrevet 5. juli 2014 #52 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jeg er også student med dårlig råd, men jeg vil heller ha dårlig råd enn å miste verdigheten min Jeg hadde ikke følt det var riktig, uansett hvilken setting det er i. Jeg hadde tenkt "Javel, nå har jeg allerede hatt sex så hvorfor ikke", men som sagt så kommer jeg ikke til å sette meg i den situasjonen ettersom jeg ser på sex med fremmede som unødvendig. Endret 5. juli 2014 av Fame
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #53 Skrevet 5. juli 2014 Jeg hadde tenkt "Javel, nå har jeg allerede hatt sex så hvorfor ikke", men som sagt så kommer jeg ikke til å sette meg i den situasjonen ettersom jeg ser på sex med fremmede som unødvendig. Okei, da er vi bare helt forskjellig
Gjest Lille-pus Skrevet 5. juli 2014 #54 Skrevet 5. juli 2014 Dersom du snakker med en luksusprostituert kan jeg love deg at hun kan fortelle at hun en eller annen gang har gitt ham pengene tilbake og sagt "beklager, dette fungerer ikke". Profesjonelle har også en liste over hva slags sex de vil ha og hva som er "off the table". Bestemmelse over hva du får nytelse fra forsvinner ikke - du har bestemt på forhånd at din nytelse ikke er i fokus. Om du nyter det likevel, flott, men det er ikke hensikten eller målet. Personlige grenser kan ikke "selges", de forskyves utifra egne valg. Dersom salg av sex var noe du ikke vurderte tidligere så har du flyttet eller utvidet dine egne grenser, men det er også ditt valg. Du selger ikke din kropp, den er ikke fri for kunden og bruke som han vil. Ofte når uttrykket "selge sin kropp" blir brukt, så er det av prostitusjonsmotstandere, der hensikten er å svartmale det som foregår - det er likevel en overdrivelse, da det ikke er slaveri eller organdonasjon man driver med. Anonymous poster hash: 65e0c...39c Men poenget her er vel at TS ikke er hverken proff eller erfaren innen dette markedet. Og dermed vil hun kunne legge opp til en situasjon som ikke trenger være komfortabel. - mulug du kjenner lux prostituerte... jeg gjør det ikke, jeg minner bare forsiktig om at det kan være ting her som det er verd å tenke litt igjennom før man selger seg. AB'er som mener seg vite mye om prostitusjonsmarkedet kan jeg ikke annet enn tolke som utøvere eller kunder. 2
Gjest Funky Punk Skrevet 5. juli 2014 #55 Skrevet 5. juli 2014 Mange ville ikke tatt imot penger etter en ons, men ingen har problemer med å bli spandert på middag, drikke og annet før en ons? 2
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #56 Skrevet 5. juli 2014 Mange ville ikke tatt imot penger etter en ons, men ingen har problemer med å bli spandert på middag, drikke og annet før en ons? Er du seriøs? Å få betalt for å ha sex er en helt annen ting enn å bli spandert middag på.. Det trodde jeg ikke var så vanskelig å forstå
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #57 Skrevet 5. juli 2014 Men poenget her er vel at TS ikke er hverken proff eller erfaren innen dette markedet. Og dermed vil hun kunne legge opp til en situasjon som ikke trenger være komfortabel. - mulug du kjenner lux prostituerte... jeg gjør det ikke, jeg minner bare forsiktig om at det kan være ting her som det er verd å tenke litt igjennom før man selger seg. AB'er som mener seg vite mye om prostitusjonsmarkedet kan jeg ikke annet enn tolke som utøvere eller kunder. Jeg er ikke prostituert eller kunde, så du tolker feil. Men ja jeg kjenner noen. TS sin sak er opp til henne selv å bestemme og hun må vurdere sin potensielle "kunde". Du snakket generelt om salg av sex og dermed salg av kropp, bestemmelse og grenser og det var dette jeg responderte på. Anonymous poster hash: 65e0c...39c 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. juli 2014 #58 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er ikke prostituert eller kunde, så du tolker feil. Men ja jeg kjenner noen. TS sin sak er opp til henne selv å bestemme og hun må vurdere sin potensielle "kunde". Du snakket generelt om salg av sex og dermed salg av kropp, bestemmelse og grenser og det var dette jeg responderte på. Anonymous poster hash: 65e0c...39c Ja, og det poenget mener jeg fremdeles står, samt at TS gjør meget klokt i å tenke alvorlig over potensielle konsekvenser av dette. Forøvrig gir ikke, om vi skal ta TS ord for sanne nå et øyeblikk, - forøvrig gir ikke det jeg leser som en manglende forståelse for avslag fra den selverklærte 'kunden' spesielt gode signaler om at avslag på noe som helst plan trenger være enkle å få gjennomslag for. Konstellasjonen bør sees som en helhet, inkludert risiko av alle typer.
Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2014 #59 Skrevet 5. juli 2014 silje00, on 05 Jul 2014 - 12:17, said: Jeg er en jente på snart 27, har bra utsende passer godt på meg. Snakket med en dom jeg kjenner litt, han vil ha meg til senga en natt og er villig til å betale 5000kr? Hva hadde dere gjort, hvis noe var i min situasjon? I det du tar imot penger for sex så velger du bort kontrollen du har over deg selv. Du er ikke en salgsvare. Gå til sengs med hvem du vil men ikke la noen kjøpe deg. Betaler noen deg for det så får du mer enn penger på kjøpet. Det du mister må du alltid leve med å savne. (Hva har forresten bra utseende med saken å gjøre? Hvordan forandrer det seg om du er enda penere eller mindre pen ? )
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #60 Skrevet 5. juli 2014 silje00, on 05 Jul 2014 - 15:08, said: Han vil ha en fast, som han kan møte engang i måned. jeg får bare mas fra han tenkte å anmelde dette, Det han oppfordrer til er kriminelt. Politiet elsker saker som dette. Anonymous poster hash: 57cfd...ca2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå