silje00 Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er en jente på snart 27, har bra utsende passer godt på meg. Snakket med en dom jeg kjenner litt, han vil ha meg til senga en natt og er villig til å betale 5000kr? Hva hadde dere gjort, hvis noe var i min situasjon?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Jeg hadde ikke solgt meg selv med mindre det stod om livet...Anonymous poster hash: 18a65...10f 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Vet du hvem han er og at han ikke er farlig? Anonymous poster hash: 5afed...29d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Vi kan vel ikke fortelle deg det? Det er du som kjenner ham og vet om du kan leve med det (og et evt. rykte). Anonymous poster hash: 65e0c...39c 6
silje00 Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2014 5000 er jo mye penger da, hva tenker dere om dette?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 5000 er jo mye penger da, hva tenker dere om dette? Igjen - vi kan ikke si hva som er lurt. Det er jo DEG det gjelder. Jeg hadde en slags "sugar daddy" som ga meg gaver da jeg var 19. Han var styrtrik og en gang etter vi traff hverandre fikk jeg et bursdagskort med 10,000 kr i. Det var ikke avtalt på forhånd. Hvis en mann jeg ikke var tiltrukket av ville betale 5000 kr for sex med meg ville jeg imidlertid sagt nei. Men det er meg. Anonymous poster hash: 65e0c...39c 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Hvis jeg hadde visst han ikke hadde vært farlig eller hatt noe kjønnsykdommer hadde jeg nok gjort det. Anonymous poster hash: 5afed...29d 1
silje00 Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2014 Det som er at han vil ha kun sex, er en på rundt 28-29 tenker jeg. Og sender meg tilbud på sms i tillegg
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Kan du leve med det dersom det blir kjent at du har solgt sex?Anonymous poster hash: 18a65...10f 1
silje00 Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2014 Og spør om jeg har noe venninner i tillegg som er intressert i å ha sex 1 gang i måned for 5000.
Gjest Steamboat Skrevet 5. juli 2014 #12 Skrevet 5. juli 2014 Med tanke på den andre tråden din føler jeg han betaler ågerpris.
pantertante Skrevet 5. juli 2014 #13 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er 28 år gammel kvinne. Jeg er en jente på snart 27, har bra utsende passer godt på meg. Snakket med en dom jeg kjenner litt, han vil ha meg til senga en natt og er villig til å betale 5000kr? Hva hadde dere gjort, hvis noe var i min situasjon? Når man lager en trolletråd er det en fordel å huske hva man skrev i forrige trolletråd. Lett å bli avslørt ellers. 14
Gjest Funky Punk Skrevet 5. juli 2014 #14 Skrevet 5. juli 2014 Personlig hadde jeg lett gjort det om jeg var single. Men jeg klarer å skille på sex for penger og sex for nytelse. Jeg hadde rett og slett bare sett på det som en jobb. Men det er meg. Andre ville fått problemer i etterkant med psyken. Alle er vi forskjellige og man kan bare selv vite om det er det riktige å gjøre 4
Gjest Lille-pus Skrevet 5. juli 2014 #15 Skrevet 5. juli 2014 Når man lager en trolletråd er det en fordel å huske hva man skrev i forrige trolletråd. Lett å bli avslørt ellers. Signerer. Og skulle det mellom alt det fiktive befinne seg et ønske om å være til salgs.... så vil jeg mene du er veldig billig, silje. Når det kommer ut, og det gjør det forstår du, så kan du jo tenke på hvor langt du kommer for 5 små 'høvdinger'. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #16 Skrevet 5. juli 2014 Jeg fikk et tilbud via et forum for 15 år siden - 10 000 for et ligg. Må innrømme at jeg vurderte det dengang. Jeg var student og syntes det var mye penger. Nå hadde jeg neppe vurdert det med mindre det var snakk om 20 000. Men det er mye det kommer an på. Anonymous poster hash: c2aeb...895
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #17 Skrevet 5. juli 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du ber om råd. Du kjenner deg selv, din kropp og din psyke bedre enn oss. Det behøver ikke være noe galt i å selge sex, det er jo tross alt en helt naturlig akt som gjennomføres av titusenvis av mennesker hver eneste dag her i landet. Du behøver ikke å være redd for ryktet ditt heller slik jeg ser det. Om dette kommer ut så er det han som sett på som et monster, mens du bare blir sett på som et stakkars offer (om du spiller på offerrollen vel å merke).. Anonymous poster hash: cf207...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #18 Skrevet 5. juli 2014 Du behøver ikke å være redd for ryktet ditt heller slik jeg ser det. Om dette kommer ut så er det han som sett på som et monster, mens du bare blir sett på som et stakkars offer (om du spiller på offerrollen vel å merke).. Anonymous poster hash: cf207...0ad Nja... Anonymous poster hash: 56d30...49a 6
Gjest Steamboat Skrevet 5. juli 2014 #19 Skrevet 5. juli 2014 Personlig hadde jeg lett gjort det om jeg var single. Hva sier kjæresten om han finner ut at du har takket nei til mange tusen da?
Gjest Funky Punk Skrevet 5. juli 2014 #20 Skrevet 5. juli 2014 Hva sier kjæresten om han finner ut at du har takket nei til mange tusen da? Han har ingenting i mot om jeg har sex mot betaling, men han vet også det at jeg ikke klarer det samtidig som at jeg er sammen med han. Jeg har sex med kvinner selv om vi er sammen, men det er kun pga nytelse. Både for meg og for mannen min (selv om han ikke deltar, så tenner han på tanken) Sex med menn for penger blir noe helt annet. Men om jeg ville det, så sier mannen min at det hadde vært greit 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå