Gå til innhold

Brudepiketrenden - nå skal dere vise rumpa jenter!


Gjest FuturePrimitive

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

http://www.klikk.no/kvinneguiden/bryllup/article918694.ece

Hvorfor i all verden holder dere på å nedverdiger dere selv på denne måten?

Jeg synes snart ikke kvinner er sexy lenger grunnet slik dere holder på og skal seksualisere absolutt ALT. Er det virkelig å være frigjort, kul, groundbreaking og uhøytidelig å drive på sånn? Alt skal gjennomseksualiseres? Ingenting er "hellig" lenger?

Ser for meg om 20 år, så er det ikke lenger at man bare viser rompa på brudepikebildet, men hver brudepike sitter og rir på en diger erigert pikk og squirter i ansiktet på bruden. Eller noe i den duren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vevila

"Dere"? Det er vel heller fåtallet som driver med dette. Jeg hadde aldri hørt om det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

"Dere"? Det er vel heller fåtallet som driver med dette. Jeg hadde aldri hørt om det før.

Snart gjør du det også. Snapchatter bare instaen ut av facen og rævbilder over hele driden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Snart gjør du det også. Snapchatter bare instaen ut av facen og rævbilder over hele driden.

Jasså, godt du forbereder meg på dette :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke dette med å ha en gjeng voksne brudepiker spesielt vanlig i Norge, de fleste har forlover og kanskje noen små jenter eller gutter som brudepiker/-svenner. Det vel en amerikansk greie.

Det er sikkert noen som synes det er veldig stas å kle opp venninnene sine i matchende kjoler og ha dem som brudepiker i Norge også, men det er ikke vanlig, jeg har i hvert fall aldri vært i et sånt bryllup. Så du trenger nok ikke bekymre deg så veldig, TS.

Anonymous poster hash: d7ef0...e72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Dere? Godt vi ikke generaliserer :) Hilsen en som aldri har snappet et eneste lettkledd bilde (til andre enn han jeg bor meg) og retter all egen nakenhet mot samboeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg om 20 år, så er det ikke lenger at man bare viser rompa på brudepikebildet, men hver brudepike sitter og rir på en diger erigert pikk og squirter i ansiktet på bruden. Eller noe i den duren.

Rumpehull-bleking er allerede populært i noen land, så du kan godt ha et poeng. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mer delaktig i denne såkalte trenden enn du er, selv om vi tilfeldigvis er samme kjønn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal bruke så store generaliseringer kan vel jeg spør hvorfor dere menn ikke skammer dere når dere går rundt og dreper, voldtar og svindler?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...