Gå til innhold

Yngling med havmusa

Havmus

Anbefalte innlegg

:vinke: Der fant jeg deg også! :)

Halvveis ja! Det går unna. Godt påbegynt er halvt unnagjort! :jepp:

Hei og :velkommen:

Det er pussig dette med tiden man går gravid. Fram til uke 15 står den liksom stille, og etter det lurer man egentlig bare på hvor den ble av... og slik fortsetter det vel til barna flytter hjemmefra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! :haar: Det krever meget mot og tapperhet!

Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det. Hadde vel følt meg omtrent sånn...

Foul-Bachelor-Frog-meme-825252be683e6bd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du overlevd????? Jeg er skikkelig dårlig på å ikke ha internett. Føler jeg kaldsvetter og verden blir irrasjonell. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Vi begynner å bli passe desperate nå mannen og jeg. Jeg har funnet de få stedene i leiligheten hvor mobilen får inn pittelitt mobildata og mannen klarer å tjuvlåne nett fra et usikret nettverk når han tar med seg laptopen på kottet. Hjelpes dette høres helt dust ut, men sånn kan det altså bli når man er treig med å flytte nettet og nextgentel ikke klarer å lever.

Så er det på tide å hoppe litt for i dag er det etter ul-termin uke 20 :hoppe:

Hadde planlagt å fleske til med et magebilde for anledningen, men jeg har tømt skittentøyskurven ut over hele baderomsgulvet og resten av leiligheten er omtrent like bombet så det får vente til jeg faktisk ser hele gulvet på et rom. Innflytting er litt kjedelig egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: kjenner masse bevegelse nå. Har vært små dult daglig siden helga og her om dagen kjente jeg for første gang bevegelsene på utsiden. Mannen rakk naturligvis ikke å kjenne.

Og så fikk jeg tidenes velkomst av Vesla da jeg hentet henne i bhg i dag. Hun hylte "MAMMA!" med en gang hun fikk øye på meg og løp bort til porten hvor hun gav meg tidenes lengste klem :rodmer:

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og endelig er vi på nett igjen! Sa opp abonnementet med Nextgentel og dager etter var vi koblet på fibernettet til en annen levrandør. Det er fantastisk :bolledeig:

I dag reiser jeg og Vesla mot skogstraktene på østlandet for å hente bilen som min mor absolutt måtte fikse. Behovet for annet framkomstmiddel enn Apostlenes hester og sykkel har vært stort for byen vi bor i er ikke planlagt slik at det skal være lett å forflytte seg med kollektivtransport. Forskjellen på å sykle de 11 km til jobb eller kjøre kollektivt er tidsmessig marginal. Så får jeg ta vurderingen... vil jeg betale 60 kr eller komme på jobb svett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og endelig er vi på nett igjen! Sa opp abonnementet med Nextgentel og dager etter var vi koblet på fibernettet til en annen levrandør. Det er fantastisk :bolledeig:

I dag reiser jeg og Vesla mot skogstraktene på østlandet for å hente bilen som min mor absolutt måtte fikse. Behovet for annet framkomstmiddel enn Apostlenes hester og sykkel har vært stort for byen vi bor i er ikke planlagt slik at det skal være lett å forflytte seg med kollektivtransport. Forskjellen på å sykle de 11 km til jobb eller kjøre kollektivt er tidsmessig marginal. Så får jeg ta vurderingen... vil jeg betale 60 kr eller komme på jobb svett?

Så godt å få vil igjen da, man klarer seg omtrent ikke uten der.

Kollektivtilbudet i byen er omtrent latterlig, så og si ikke-eksisterende :fnise:

Vi håper å klare oss med en bil nå i begynnelsen (vi flytter hjem i morgen!) og mannen har planer om å ta Båten til jobb i begynnelsen. Før høststormene slår til og det er storm i havnebassenget :dry:

Trives dere i ny-leiligheten da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få vil igjen da, man klarer seg omtrent ikke uten der.

Kollektivtilbudet i byen er omtrent latterlig, så og si ikke-eksisterende :fnise:

Vi håper å klare oss med en bil nå i begynnelsen (vi flytter hjem i morgen!) og mannen har planer om å ta Båten til jobb i begynnelsen. Før høststormene slår til og det er storm i havnebassenget :dry:

Trives dere i ny-leiligheten da? :)

Oioi! Spennende med flytting! Håper alt går på skinner og at dere har masse bære- og pakkehjelp :)

Vi stortrives i ny leilighet! Best er det å ha et eget soverom igjen.. enn så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både internett og bil og 20 uker og gode greier! Her er jo alt bare velstand! :nigo:

Kan ikke klage nei :tommel: Det har vært litt trælete den siste mnd, men over helga har alt ordna seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er vi over i uke 21 og nå har jeg virkelig begynt å kjenne bevegelser! Det er vel strengt tatt på tide å ta fatt på strikkepinnene skal jeg klare å få noe klart til knøtt kommer.

Jeg er også fryktelig nysgjerrig på om det er en gutt eller jente som dulter så livlig i magen. Sist mente jeg bestemt at frøkna måtte være gutt, og selv om OUL sa noe annet sa jeg at dette ikke var noen sikker vitenskap. Min mor og mormor tippet jente allerede i uke 13 og fikk da selvfølgelig gleden av å ha rett.

Spørsmålet nå er jo hva tror jeg nå? Og svaret er såre enkelt :vetikke:

Min mor er også usikker, men heller nok mot jente.

Mannen holder en knapp på jente, med begrunnelsen at det i hans familie nesten bare har kommet jenter i Veslas generasjon.

Uansett, gutt eller jente nå skal det strikkes lue, hals og votter i deilig mørkebrunt alpakkagarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende at dere ikke vet om det blir en jente eller gutt.

Skal ikke nekte for at det er endel av spenningen denne gangen :)

Det har vært en grusom natt i natt med lite søvn, og det er IKKE Vesla som var hovedårsaken! Nei i natt var det Mannen som holdt meg våken ved å legge seg godt til rette midt i senga. Der lå han som en jævla sjøstjerne på ryggen og snorket det han maktet :sint: Dyttet jeg på ham tok det maks ti minutter før han var tilbake i samme posisjon. Akkurat lenge nok til at jeg, halvveis inne i drømmeland, ble vekket av en arm som ble klasket over fjeset mitt.

Men slik er det, da man som studenter ikke hadde råd til å kjøpe ny seng, men overtok svigerbrors seng med allerede etablert grop midt i senga bare fordi mannen slapp en veldig bløt fis i den betraktelig bedre senga jeg hadde med meg da vi flyttet sammen.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes slitsomt ut!

Så spennende å ikke vite kjønnet, høres nydelig ut med strikkeklær i brunt garn! Du må vise fram etter hvert :)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes slitsomt ut!

Så spennende å ikke vite kjønnet, høres nydelig ut med strikkeklær i brunt garn! Du må vise fram etter hvert :)

God helg! :klem:

Hjallislua ble faktisk ferdig strikket i går, nå magler bare monteringen så kan jeg legge ut et bilde :)

Jeg er et hormontroll! Et skikkelig motbydelig grønt hormontroll! Jeg hører det når ordene forlater munnen min, hjelpes jeg merker det til og med når jeg sitter å tenker og svartbanner over den (i mine hormonelle øyne) håpløse mannen jeg bor sammen med. Jeg klarer bare ikke å stoppe det. Det endte som det måtte, i en skikkelig krangel hvor jeg tilslutt satt med latterkrampe og unnskyldte oppførselen min.

Skjerpings er nok det eneste som nytter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En perfekt søndag snart overstått og en ny uke står for tur. I dag har vi kost oss alle tre. Frøkna har stått i fokus framfor ordning i kaoset så i dag har vi tilbragt dagen i badeland og etterpå hjemme på kjøkkenet med fingermaling, sang og bøker. Hun fant senga tidlig :) Så har jeg og mannen kost oss med god mat og netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...