Gå til innhold

Dere som tar restylan eller botox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til der som tar restylan for å glatte ut huden (ikke lepper), eller botox, eller begge kombinert.. Hvor ofte må dere fylle på? Er det sånn at man kan vente litt lengre mellom hver gang man fyller på etterhvert?

Anonymous poster hash: 5c36a...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel noen på KG som driver med dette, vel? :)

Anonymous poster hash: 5c36a...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Botox og juviderm. Juviderm tar jeg en gang i året for linjene fra nese til munn. Botox for sinnarynke og linjer i pannen. Første gangene tok jeg hver 3 mnd nå tar jeg hver 6-7 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Botox og juviderm. Juviderm tar jeg en gang i året for linjene fra nese til munn. Botox for sinnarynke og linjer i pannen. Første gangene tok jeg hver 3 mnd nå tar jeg hver 6-7 mnd :)

Hva ligger juviderm på i pris?

Hvor lenge har den effekt synes du?

Jeg vil også fjerne sinnarynke ne, er botox det beste å bruke?

har vært på en salong å forhørt meg men de hadde kun restylane og botox. Restylane er for kostbart pga kort virketid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Botox og juviderm. Juviderm tar jeg en gang i året for linjene fra nese til munn. Botox for sinnarynke og linjer i pannen. Første gangene tok jeg hver 3 mnd nå tar jeg hver 6-7 mnd :)

Å hva betaler du for botox i panna og sinnarynken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd den restylanen med farge i til å ha under øynene for å skjule mørke ringer f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ligger juviderm på i pris?

Hvor lenge har den effekt synes du?

Jeg vil også fjerne sinnarynke ne, er botox det beste å bruke?

har vært på en salong å forhørt meg men de hadde kun restylane og botox. Restylane er for kostbart pga kort virketid.

Kort virketid? Jeg fikk beskjed om at det kom til å vare i 2 år, men det kommer helt ann på hvor du skal ta Restylane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort virketid? Jeg fikk beskjed om at det kom til å vare i 2 år, men det kommer helt ann på hvor du skal ta Restylane.

Jeg fikk beskjed om ca 3 mnd virketid hvertfall. Endret av lashara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd den restylanen med farge i til å ha under øynene for å skjule mørke ringer f.eks?

Aldri hørt om farge, men jeg har under øynene. Resultatet ble fra sånn til sånn når jeg smiler:

Har ikke fylt på enda, er 2 måneder siden jeg gjorde det. Ser ut som det kommer til å holde en lang stund.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje jeg skal bare prøve vanlig først og se. Det ble jo veldig bra på deg, ser ut som det fylte ut/jevnet litt ut under øynene og det er jo akkurat det jeg ønsker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Juvederm under øynene og litt i kinna, varer ca i 6 mnd.

Anonymous poster hash: 55f56...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva betaler du for botox i panna og sinnarynken?

Betaler rundt 1500 for sinnarynke og 1800 for pannerynkene. Juviderm en min koster 2700 (om jeg ikke husker feil)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler rundt 1500 for sinnarynke og 1800 for pannerynkene. Juviderm en min koster 2700 (om jeg ikke husker feil)

Hvor er dette?

Anonymous poster hash: 5c36a...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Botox skal normalt tas hver 6 mnd.

Restylane til leppene etter 6 eller 9 mnd., kommer an på. Det er individuelt hvor mye man "bruker" leppene og hvor fort det forsvinner.



Anonymous poster hash: 0e907...325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt begge deler. Botox må fylles på oftere hos meg enn Restylanen.

Har tatt under øynene, og rynken fra nese til hake, samt løftet sure munnviker med Restylane. Under øynene er det et år siden jeg tok, og var nettopp innom og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig med påfyll.

Anonymous poster hash: 0775c...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...