Gjest Magdalene Skrevet 5. juli 2014 #101 Del Skrevet 5. juli 2014 I denne tråden virker det som man har mislykket som foreldre hvis barna begynner i barnehagen før de er 3-4 år gamle.Anonymous poster hash: 5cb2b...32b Da leser du med andre briller enn meg hvertfall. Det jeg leser her er at folk syns det er idiotisk å ikke bruke de mulighetene man har til å strekke permisjonen lengst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #102 Del Skrevet 5. juli 2014 Vi får barn på "feil" årstid og pga at vi har lån på hus og bil å betjene så ser det ikke ut til at vi har råd til at jeg skal være hjemme på ulønnet permisjon i ett år ekstra. Vi planlegger også 2 tette, så da går det hvertfall ikke at jeg tar et år ulønnet, siden jeg mister mange rettigheter på permisjonspenger osv. Vi tenker å søke han inn i barnehage når han er 9 mnd (barnehage med oppstart i august) Jeg nevnte dette til bekjente og fikk høre hvor dårlig mor jeg var, hvordan jeg kunne ha samvittighet til slikt, at jeg går glipp av mye av hans utvikling osv. Vel, hadde jeg hatt råd så hadde jeg vært hjemme lenger, men det er dessverre ikke alle som har råd til å være hjemmeværende. Når begynte ditt barn i barnehage? Er jeg ei dårlig mor som sender min sønn i barnehage så tidlig?Anonymous poster hash: 4916b...fa2 Moren min opplevde det samme for 25 år siden, da jeg begynte i barnehage da jeg var 9 måneder. Det funket storartet for meg, henne og vår familie. Andre familier ønsker at barnet blir både ett-to og tre år før det begynner i barnehage og før mor går ut i jobb igjen. Fungerer storartet for noen familier. Hadde aldri fungert for meg/vår. Anonymous poster hash: 30828...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå