Gå til innhold

hvor mye tjener en junior konsulent/ rådgiver med master, nyutdannet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva jeg skal forvente i lønn og hva jeg skal takke ja til av jobber. Fikk tilbud om noe til 189 kr. pr time. Sa jeg skulle tenke på det. Det er fint å begynne et sted, men vil ikke takke ja før jeg har forhørt meg med flere. Jeg har ett års erfaring. Jeg har greie karakterer, en blanding av gode, dårlige.



Anonymous poster hash: 90a71...dfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres litt lite ut? Er ikke vanlig lønn ca 460.000?



Anonymous poster hash: 2ee07...020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, synes det selv. Hvor kan man få proff hjelp til å skaffe seg jobb som betaler såpass? Jeg vil gjerne ha litt for strevet. Jeg kan jo en god del, flere språk også. Har gjort så mye for å være der jeg er, ofret mye. Får stort sett beskjed om at jeg mangler erfaring, men hvordan skaffe erfaring hvis timeslønnen er så dårlig. Ser jo andre som tjener veldig godt, de ble ferdige sammen med meg.

Jeg har også opplevd at jeg ikke har gode nok karakterer til å få enkelte jobber, men til tross for det-. jeg skal da vel ikke måtte gå helt tilbake til start med minstelønn?



Anonymous poster hash: 90a71...dfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, synes det selv. Hvor kan man få proff hjelp til å skaffe seg jobb som betaler såpass? Jeg vil gjerne ha litt for strevet. Jeg kan jo en god del, flere språk også. Har gjort så mye for å være der jeg er, ofret mye. Får stort sett beskjed om at jeg mangler erfaring, men hvordan skaffe erfaring hvis timeslønnen er så dårlig. Ser jo andre som tjener veldig godt, de ble ferdige sammen med meg.

Jeg har også opplevd at jeg ikke har gode nok karakterer til å få enkelte jobber, men til tross for det-. jeg skal da vel ikke måtte gå helt tilbake til start med minstelønn?

Anonymous poster hash: 90a71...dfd

189 er faktisk ganske langt unna minstelønn! butikkmedarbeidere med full ansennitet tjener 175. Men det er selvfølgelig ikke veldig godt betalt heller. Du må nesten opplyse om hvilken master du er i besittelse av hvis du ønsker konkrete svar. Ellers blir det som å skyte i blinde. Konsulent/rådgiver finner man som titler i så og si alle bransjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...