Gå til innhold

Fruktsaft på lyserosa cardigan! Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en lyserosa cardigan som jeg er utrolig glad i. Jeg klarte å søle fruktsaft på den, en blanding av eple og appelsin, det er omtrent over hele genseren og jeg tenkte egentlig ikke noe særlig over det, så jeg slengte den i skittentøyet. Jeg har ikke vært hjemme på en måned, så den har ligget der en stund. Jeg skulle vaske den i dag, men så så jeg at omtrent hele genseren har endret farge. Er det mulig å redde den? Er småredd for å putte den i vaskemaskinen tilfelle jeg gjør noe feil da. Vær så snill, gi meg forslag.
Jeg visste ikke om dette var riktig tema å putte dette under, men jeg prøver meg.



Anonymous poster hash: 9d878...362
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har en lyserosa cardigan som jeg er utrolig glad i. Jeg klarte å søle fruktsaft på den, en blanding av eple og appelsin, det er omtrent over hele genseren og jeg tenkte egentlig ikke noe særlig over det, så jeg slengte den i skittentøyet. Jeg har ikke vært hjemme på en måned, så den har ligget der en stund. Jeg skulle vaske den i dag, men så så jeg at omtrent hele genseren har endret farge. Er det mulig å redde den? Er småredd for å putte den i vaskemaskinen tilfelle jeg gjør noe feil da. Vær så snill, gi meg forslag.

Jeg visste ikke om dette var riktig tema å putte dette under, men jeg prøver meg.

Anonymous poster hash: 9d878...362

Tilføyelse; Ikke fruktSAFT. Jeg mener saften fra frukten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Fruktsaft endrer farve når det ligger over tid, - det har du akkurat oppdaget.

Sjekk nå først vaskelappen og forsikre deg om at den kan vaskes.

Om den kan vaskes, så vask den ihht. vaskelappen.

Det er vel egentlig det beste rådet jeg har å gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...