Gå til innhold

Dere som har eller har hatt en elsker (eller pulevenn om du vil)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt rådvill, har et stående tilbud fra en om å bli elskeren min. Er ikke interessert i noe forhold, da jeg kom ut fra et forhold for ikke så lenge siden. Savner egentlig mest å ha sex, kose meg og ha et uforpliktende forhold til en. Jeg er ikke åpen for noe seriøst, men kjenner at jeg trenger å komme meg litt videre (og da vil han kanskje funke som en rebound).

Føler meg litt dum som spør, men gjør det nå likevel :) Hvordan forholde seg til denne personen? Selvsagt avklare at det kun er snakk om sex og kos, og at begge er inneforstått med dette. Men noe mer? Og hvordan var din erfaring med å ha en elsker? Kompliserer det bare eller går det greit?



Anonymous poster hash: c8b70...7f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si til ham at du kun vil ha et uforpliktende seksuelt forhold, og at du trenger noen å ligge med deg mens du venter på å at du og din fremtidige kjæreste skal finne hverandre. :) Det går faktisk helt fint, og det er befriende å gå inn i en avtale om å pule uten masse forvirring om det skal bli noe mer, eller ikke. :)



Anonymous poster hash: 4140b...1a5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det ikke går i lengden. I begynnelsen er det jo bare gøy, man har bra sex og finner gjerne på litt annet morsomt iblant. Men så får man følelser etter hvert, og kanskje bare en av dere.

Har hatt 2 sånne forhold, begge måtte avsluttes fordi jeg startet å få følelser etter en stund.



Anonymous poster hash: 3eba0...81f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulevenn er det beste i verden, for folk som ikke gidder å ligge med fremmede de møter ute. Jeg er ikke interessert i å pådra meg en eller annen ny sykdom legene ikke har oppdaga enda, dermed er dette midt i blinken for meg.

Snakk med dette mennesket og avklar at det bare er sex. Jenter har lettere for å få følelser enn menn, når man driver å knuller, så bare ha det litt i bakhodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "elsker" var starten på mitt nåværende forhold.. Så dersom du absolutt ikke ønsker at det skal skje, tror jeg at jeg ville droppet det. En eller begge kan få følelser :)



Anonymous poster hash: 2dfeb...512
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det funker ganske bra for meg,mye bedre enn å ha fyllesex,har ikke fått følelser for pulevenner,men det er alltid litt trist etter sexen,når pulevennen hopper opp for å ikke kose med deg etterpå,jeg hadde ikke tatt sjansen på å omgås ellers,da får man fort følelser,begrens det til kun sex,og ikke forvent noen kosing etterpå..



Anonymous poster hash: 699bb...3db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det. Han visste at vi bare var pulevenner. Likevel fikk han følelser for meg. Til slutt orket han ikke være med meg mer, for han ble så såret hver gang jeg fant en ny kjæreste og ikke ville være med han mer. Han ventet på at det ble "hans tur". Aldri mer for min del hvertfall, å såre en annen person er ikke noe gøy.

Anonymous poster hash: 5d838...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en person som jeg koste litt på da jeg var singel. Både han og jeg visste det vi gjorde var uforpliktende, og det ble aldri noen følelser involvert, selv om dette pågikk over et halvt år. Kalte han søndagskjæreste :) Vennene mine fikk også hilse på han, men det var vel egentlig fordi jeg kun så på han som en venn. Vi var bare sammen noen helger i måneden.

Dette var en fin greie for meg, da jeg nettopp hadde kommet ut av et fire års langt forhold og var alt annet enn klar for noe seriøst. I dag har både han og jeg en kjæreste :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nå. Vi er enige om at vi kun har sex med hverandre, og at vi gir hverandre beskjed om det kommer noen andre vi vil ber med. Jeg avsluttet et langt forhold i fjor, og er ikke klar for noe fast ennå. Da erdet greit å ha fast tilgang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere har avklart på forhånd hva dette er (og ikke er), og begge er inneforstått med det så går det helt greit :)

Men, å "redusere" forholdet deres tilbake til et "vanlig" venneforhold når en av dere får kjæreste kan kanskje bli litt utfordrende. Det er ikke umulig, men dere bør på forhånd være klar over at det kan (og antagelig vil) skje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...