Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

ENDELIG FERIEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh som jeg gleder meg! Skal bare slappe helt av, kose meg, sole meg og være med jenten min! Deilig.

Reiser til helgen til Sogn. Skal besøke min far og være der noen dager. Så er det på Landsteder til mannen før vi reiser hjem igjen for å jobbe på huset.

Ikke de store sprell, men helt greit. skal til Haugesun på Sildajazz i august og. Så da blir det noen småturer.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og kanskje lage en baby til? :kline:;)

DET skal vi iallefall prøve på :ler:

(Skal holder dere oppdatert på området ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gallery_5280_163_654468.jpg

Glemte å gi dere bilder... ;)

Her er iallefall begynnelsen på huset.. Men er kommer lengre nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo bare så bra da! :)

Blir spennende å følge med videre...

Så heldig du er som har begynt ferien, her har vi enda en uke igjen, å da skal jeg i tillegg jobbe skikkelig intensivt, så det gjelder å bare se fremover.... Har nedtelling nå :)

Håper dere får kost dere masse i ferien og ikke minst lykke til med babylaging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i Sogn hos min far. Skikkelig deilig å endelig har begynt på ferie, men ferieværet ser ikke ut som er på vår side. Ganske så kipt egentlig. Men, men det kommer vel...

Blir her et par dager nå som vi først er her tenker jeg. Deilig å ikke stresse.

I går var det party, og det var veldig gøy. Er sånn årlig happening som drar mye folk. Artig!!

Ellers teller vi dager til babylaging. Veldig koselig ;) Ikke så mange dager til EL nå. Tester hver dag, men ikke noe utslag enda. Hadde vært koselig om det klaffet denne mnd ;)

Ha en super søndag.. Her regner det og blåser mye. Skal bare kose meg inne under teppet!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med ferie da, håper dere får kost dere masse både på den ene og andre måten :sjarmor:

ferien er jo en fin tid og lage babyer på :)

Sildajazz høres kjempegøy ut da. Også har dere vel litt hus oppi hodet deres også tenker jeg. Masse å se fram imot hos dere ja. Ha en superduper ferie da vennen min.

DIGER klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte selfølgelig å si at det var kjempegøy å se bilder av huset-gleder meg til å følge med videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Deilig med ferie da, håper dere får kost dere masse både på den ene og andre måten :sjarmor:

ferien er jo en fin tid og lage babyer på :)

Ja det er vel ikke uten grunn det er flest fødsler i april mnd ;) Akkuratt 9 mnd etter fellesferien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Beklager at jeg har vært fraværende, har vært ute og nytt det fine været, og så har jeg jobbet i helgen:)

Herlig med ferie da! Du må kose deg, og lage baby da, selvfølgelig ;)

Veldig gøy med bilder! Må si de jobber raskt! *imponert*

Du må kose deg i Sogn, og ha en fin ferie og mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nyter ferien og koser meg med familien. Prøver og prøver på det å la lillemor får søsken, men vet ikke heeelt hvordan det går.

Hadden en runde med EL tester som jeg ikke ble helt klok på :klø:

Først testet jeg om morningen - negativ.

Så testet jeg om kvelden fordi jeg hadde hørt at det var lurere - positiv

Så testet jeg dagen etter, tidlig - negativ

Så om kvelden samme dag - negativ

så om morningen etter - negativ.

Så da skjønner jeg ikke noe... Skulle jo virkelig være en positiv test dagen etter en positiv?? For EL varer jo i 24-48 timer!!!

Så enten var den fryktelig kort, eller så hadde jeg ikke i det hele tatt... hmmmm rart!

Men får bare fortsette å teste neste mnd. Skal til lege i midten av aug så får høre med legen hva som skjer. Tenk hvis jeg ikke har EL i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...