Charmina Skrevet 18. juni 2005 #641 Del Skrevet 18. juni 2005 Alltid så kos å snakke med deg vennen, men nå må du komme deg i seng altså :fy: Ha en god natt og sov søtt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #642 Del Skrevet 19. juni 2005 Ja Charmina så de hadde bukse til voksen og. Tenkte på å være lik, men lot det være Da har vi nettopp sett den andre filmen Blaste og. Grei søndags underholdning det. Og den var myyye bedre enn filmen i går. Fikk forresten min lillebror på besøk i går. Han MÅTTE få komme på besøk til oss fordi han hadde gave til Marthe. Han hadde da laget en veske til henne og malt på navnet. Vesken hadde han laget helt fra begynnelsen av, med sying og greier. Kjempe fin! Ja for min lillebror er bare 13 år Han var SÅ stolt. Nå har jeg kjørt han på fotball kamp der han selv skulle spille. Kunne ikke bli for å se på han fordi MArthe ikke var våken enda. Hun har hatt en urolig natt og sov til halv ett i dag :o Nå skal vi gjøre oss klar for vi skal til min mor å se Fotball finale og spise kinamat Ha en fin søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. juni 2005 #643 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei Glossy! Så nydelig bilde av Marthe! Og så stor hun har blitt! Ikke greit når de små begynner å tulle med flaske og pupp! Man kan jammen lure på hva de tenker, en ting er sikkert, og det er at de vet hva de vil! Håper det går bedre i natt, utrolig slitsomt med sånne netter. Så dumt at sola ikke ville besøke dere i helga, men det hørtes veldig koselig ut med god mat og film! Krysser fingrene for at sola titter fram hos dere snart! Det er jo så herlig med ordentlig sol og varme, har vært bortskjemte vi nå i helga. Ha en fin kveld og natt Glossy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #644 Del Skrevet 20. juni 2005 For en skjønn lillebror da Glossy laget veske og greier - jeg er imponert! Her har natten vært vidunderlig med en liten Martine som sov helt til klokka seks i morges!Supert!!!! Ellers står det rydding på tapeten her i dag og stort annet er det jo ikke å finne på sånn som det plasker utenfor.Også fint som det var i går kveld da - varmt og deilig!!!! Ha en fin dag snuppeluppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juni 2005 #645 Del Skrevet 20. juni 2005 Du Glossy? Jeg kan godt hjelpe deg med den avataren altså... hvis du vil? Bare si fra, så sender jeg deg mailadressen min på pm så du kan få sendt over det bildet du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #646 Del Skrevet 20. juni 2005 tusen takk La Traviata!!!! Men nå ser det ut som jeg har klart å få hjelp og den nye avataren skal være på plass!!! Her pøs regner det for tiden og har nettopp lynes og tordnet. FOR en sommer!! Nå er det ei som er utolmodig her. Får ta henne!! Ha en fin dag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. juni 2005 #647 Del Skrevet 20. juni 2005 Oi! Så fin avataren vart! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #648 Del Skrevet 20. juni 2005 Tuuusen takk for hjelpen Linn3c!!!! Du er en engel! Tror rett og slett at jeg ikke har bildeprogram jeg... Sikkert derfor jeg ikke får det til. Nå er SÅ mett! Har nettopp inntatt middagen og det ble kanskjel itt vel mye i dag ja. Er helt proppa, og da er det noe som mleder seg - ja søvnen! ¨Så nå sitter jeg her mega trøtt og bare MÅ holde meg våken. Sover jo hele dagen så da kan jeg iallefall ikke legge meg på sofaen nå nei. burde dratt meg ut på tur, men orker ikke i dette været. Pøs regner jo hele tiden omtrent. I morgen skal vi på vår siste svømming før sommeren. Gledermegtil å begynne igjen etter sommeren for da er hun jo ganske så stor blitt. Tenk, nå er hun 4 mnd hvert øyeblikk!! Jammen fyker tiden avgårde. Frå vel gå å finne meg litt kaffi så jeg klarer å holde meg våken. I kveld blir det trenings på meg siden det ikke blir noe på torsdag. Da er det jo St.Hans og da er det jo grilling på menyen. Så da får jeg ta det i dag og i morgen i stede!! heia trening! Snakkes jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. juni 2005 #649 Del Skrevet 20. juni 2005 Så fint bilde av tulla ja. Stor har hun blitt, tida går så alt for fort! Så søt han lillebroren din er! Kan skjønne han er stolt ja. Jeg har en lillebror på 11 og han er faktisk litt sjalu... Syns nok det er litt stas, men liker ikke at hun får all oppmerksomheten. Får håpe dere får noe annet enn øs pøs i Bergen. Her får vi bare nyte godværet så lenge det varer. Vi blir vel ikke bortsjemte tror jeg- solen pleier og være sparsom. Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #650 Del Skrevet 20. juni 2005 Tusen takk Silje:) Da har jeg vært hos min svoger og spillt Playstation. Mega gøy med bilkjøring, men jeg stinker jo da. Rene fylla kjøreren ja Min nevø på 7 år slo meg ned i støvlene :oops: Jaja, øvelse gjør mester. Så nå har jeg beordret min svigerinne ut for å kjøpe Singstar så vi kan få ha noen skikkelig festlige forspill. Ja for Singstar er utrolig morsomt!!! Skulle ha meg en treningsøkt nå, men maskinen er små løs og mannen har ikke vertøyet til å fikse det. Så da får det vente til i morgen. Gidder ikke sette meg til og bare sykkle for det er så kjedelig. Da blir det vel litt mer til her tenker jeg!!! Har proppet Marthe full i grøt i kveld. Lurer på om jeg skal begynne å ta jobben med å venne henne av med natt spisingen. Eneste ulempen er jo at natten om morgenen frem til vi står opp er den eneste tiden hun vil ha pupp. Så spørs om jeg ikke burde fortsette... Men samtidig hadde det jo vært greit å venne henne av med en gang, og iallefall før vi skal til Praha. Da er det lettere å ha henne borte om natten. Får tenke litt på det. Er jo litt svak av meg og da når tutta gråter om natten.... :oops: Får tenke litt på den. Får jo kjeft av helesesøter på neste kontroll alikevell. Med tanke på at hun ikke vil ta brystet om dagen. Men hva kan jeg gjøre?? Har prøvd å la henne bli så sulten at hun ildskriker, men det hjalp lite. Ville ikke ha bryst alikevell, så da føler jeg at jeg ikke kan gjøre så mye.... I natt sov hun fra åtte om kvelden til tre. Fikk litt mat og sov til fem. litt mat igjen og så sov til ni, mat og sov til elleve. Så det skal jo ikke så mye til før hun sover natten igjennom. For det er ikke mye hun drikker om natten. Sovner jo svært fort bare jeg legger henne til. Kan de forresten få vann fra de er små?? skal dette være lunkent? hvor mye kan de drikke? Noen som vet?? Har ikke gitt henne det enda, men tenkte det kunne være en grei ting å gi om natten. Får se - får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #651 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei vennen! Helsesøstre som kjefter er noe herk-de skal da mye heller være oppmuntrende og komme med gode råd! Vann kan de bare få ja. Martine vil ikke ha det da men...............kresne lille damen! Jeg tar bare rett fra springen passe kaldt!Noe drikker hun men det meste spytter hun ut! Hun tar fra skje eller rett fra glass for flaske og kopp kan hun ikke fordra Hun våknet i sted men faktisk la hun seg til igjen med litt kos så det er tydelig at de siste dagers jobb har gjort lykke Ha en god natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #652 Del Skrevet 20. juni 2005 Så flink Martine er!!! Håper hun er voer ammingen da, og at dette bare fortsetter! Får vel ta kveld etterhver jeg og. Alle mann sover, bare meg igjen. Pleier å være sånn. KG tar helt overhånd!!! fy fy Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juni 2005 #653 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei Glossy! Så fin avataren ble! Ikke lett hvis man ikke har bildebehandlingsprogram nei! Er heldig jeg som har en Photoshop-frelst mann Så fint at Marthe vil ha grøt da! Du kan bare prøve med vann også, behøver ikke kokes, men pleier å ikke la det være iskaldt, sånn passe romtemperert. Helsesøstre er visst en egen rase... i hvert fall noen av dem! Hun vi har er jammen noe for seg selv i hvert fall , med de rareste uttalelser og skråsikre meninger. Kan ikke fordra henne (og hun er faktisk en av de få Brage ikke smiler til...)! Ikke bry deg om det, gjør det du føler er riktig og best for dere! Ha en fin natt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. juni 2005 #654 Del Skrevet 21. juni 2005 God morgen i Glossy heimen! Her har vi vært oppe en stund og Martine har fått melk og grøt og er nå nedlagt igjen! Feber i dag også lille gullet! Du Glossy hvorfor kommer det ikke noe fint vær til oss?Hva galt har vi gjort liksom???? :klø: Det er jo jammen tåkete og vått ute i dag også. Å så lei jeg er av dette her nå. I dag har jeg ingen store planer. Må jo bare holde meg i heimen siden vesla har feber da. Burde ryddet mere siden vi jo får flere overnattingsgjester om en uke. Får se om arbeidslysten kommer senere i dag - nå er den iallefall totalt fraværende. HA en fin dag da snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2005 #655 Del Skrevet 21. juni 2005 Du og Charmina være med? http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=136292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 21. juni 2005 #656 Del Skrevet 21. juni 2005 Hva er det med helsesøstre! Blås i hva hun sier og gjør som du selv føler du. De er da ikke der for å kritisere deg! Singstar kan jeg tenke meg er morsomt ja! He he, vet ei som hadde vært ivrig etter noen glass vin :oops: Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 21. juni 2005 #657 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei Glossyu vennen! Drit i hva helsesøster sier og mener, mange av dem gjør jobben sin på en dårlig måte, de skal hellr oppmuntre og veilede enn å kritisere, det er tross alt vi som foreldre som kjenner barna våre best og vet hva som er best for akkurat dem. Barn er jo så ulike. Håper du og Marthe har det bra og at solen snart kommer til dere, her hadde vi sol før helgen, men siden lørdag har det regnet mye, men er godt og varmt ute da, men hva hjelper det når regnet øser ned...... Lite fristende å gå tur også når det er slik, liker ikke gå i regntøy, syns det blir for klamt i varmen. Så i dag har vi gått bare en liten tur, nå plasserte jeg heller Martine i vognen som står i gangen slik at hun fikk sove litt, da fikk jeg tid til litt oppdatering her også, så har jeg fått gjort litt husarbeid, ikke så lett å få tid til det med en liten krabat som vil ha all oppmerksomheten når hun er i våken modus Ha en super kveld vennen, gi Marthe en god fra oss også :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #658 Del Skrevet 21. juni 2005 FØRSTE NATT UTEN AMMING!!!! Ble så inspirert av Charmina at vi hang oss på bølgen. Natten gikk over all foreventning faktisk. Hun våknet klokken te. Da fikk hun smukken og sovnet igjen etter 15 min. Så våknet hun igjen klokken 5. Da fikk hun litt vann, og var ikke særlig begeistret. Men da ble hun liggende å prate med seg selv leeeenge. Kom noen grynt inn i mellom men da fikk hun bare smokken. Holde det gående slik i 1,5 timer. Så tok jeg henne oppi til meg og da sovnet hun på et blunk. hihi, bortskjemt allerede ja.... Da sov hun til rundt ni, DA var det endelig mat å få Så jeg synes det gikk veldig greit jeg. Prøver på igjen i natt. Greit å bare få det hele overstått. Men kunne håpe på at hun sov til 7 og så fikk mat. Sånn at jeg fikk ammet litt flere ganger før vi stod opp. Ellers har vi begynt med mat i dag. Fått moste poteter og grønnsaker på glass. Var heller ikke overbegeistret for det, men litt gikk ned. Da liker hun heller grøten. Fikk først mais grøt som ikke var noe, men så fikk hun risgrøt og den går ned. Håper det er i orden at hun får slik grøt.... Nå har jeg sendt mine kjære ut på tur slik at jeg fikk ta huset en runde. Ikke lett å få gjort noe når de er her. Så da har jeg fått vasket både her og der, hengt opp kler, støvsuget og fått bort noen kler. Jammen er det mye kler for tiden!!! Nå venter jeg tulla hjem hver øyeblikk og da er det grøt tid og rett i seng. I kveld er det treningskveld for mor!! Bøy og tøy!!! Charmina: Ja helesøstre er noe for seg selv. Min er igrunnen veldig søt, men ser jo de små blikkene som de sender av og til Og maser på om amming at det KAN ta seg opp igjen og at det er bare å prøve og prøve. Jeg er med på treff hvis du er . Er egentlig veeeldig kip på sånne ting, men det er bare fordi jeg er litt beskjeden. kommer seg veeeeldig fort La Traviata: Takk for avatar kompliment Saeria: må tenke litt jeg... er jo litt skummelt det der... :oops: Silje:) Jeg inviterer gjerne på Singstar!!! Og vin ikke minst!! Tetra: Ikke mye sol her enda. bare MER regn! Kjenner veldig igjen det med husarbied ja. ikke lett å få gjort!! Ha en super kveld mine venner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 21. juni 2005 #659 Del Skrevet 21. juni 2005 Sender noen godværsvibber til deg. :ekstra kul: Her er det varmt..., og jeg blir litt slått ut, men det er dumt å klage etter den dårlige våren.. Nydelig avatar forresten. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #660 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja da er treningsøkten ferdig for i dag. Mannen fikk være med i dag siden en av jentene manglet. Han var tøff som bare det den første halvtimen, men da vi skulle ligge på gulvet å ta situps så datt han av etter en halv gang. Vi jentene tar 3!! Så hvor tøff han egentlig er..... Men han måtte pent krype til korset og si at det stod stor respekt av oppleggert vårt! Og det var jo ikke værst da. For tungt det er det!!!Men godt når vi er ferdig. Sirka; tusen takk for besøk. Og ikke minst for at du likte avataren min Tar i mot godværsvibberm ed åpne armer!!!! Da nærmer det seg kveld igjen. Håper bare det går like bra i natt som forrige natt. Og at hun sovner litt fortere i 5 tiden. *håpe håpe* I morgen skal vi ut med en venninne som har flyttet til Nordnorge. Hun er på en snar visitt og har bare sett Marthe en gang. Det blir veldig koselig!! Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg