Knøttet Skrevet 11. mai 2006 #1481 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei hei! Beklager at jeg ikke har vært her på en stund, som du vet så har jeg slitt meg halvt ihjel med skolearbeid ... Nå skal jeg slappe av, iallfall til mandag Sikkert herlig å være hjemme igjen nå da! Pilates er vist god trening, nesten så jeg vurderer å begynne selv, men man trenger vel endel apparater? Bra det hjelper på musklene dine:) Dakkal marthe, høres ikke godt ut med feber og nye tenner. Men det går nok bra:) Håper det er "bare" tennene som gjør det da, og at hun blir frisk snart Du må ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 11. mai 2006 #1482 Del Skrevet 11. mai 2006 Så kjipt med feber da.... ikke noe gøy. Håper det gir seg snart, og at tennene snart har gjort sin ankomst. på en gang da.... ikke lite... Vi fikk 4 i løpet av en uke og syns det var mye Nå har Martine 12 tenner, skikkelig utrustet nå Sitter på jobb nå, nedtelling til helgen, bare denne og en vakt igjen Er for øyeblikket rolig, men har vært litt å henge fingrene i, i og for seg greit det så går tiden litt fortere. Nei får vel fortsette her, arbeidet venter. Kan tenke meg det var godt for deg å komme i gang i gjen på jobben også. Ha en skikkelig god natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mai 2006 #1483 Del Skrevet 12. mai 2006 Ønsker dere en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1484 Del Skrevet 12. mai 2006 Teria; Håper ikke du sliter deg heeelt ut med skole arbeid. Må huske å nyte sommeren litt og Du trenger ikke maskiner i det hele tatt til Pilates. Men er greit å ha en matte å ligge på. Ikke noe pes eller svetting, bare muskelbevegelse og dette skal samkjøres med pusting. Litt vanskelig i starten, men det blir vel bedre etterhvert. Tetra; Så greit at det var siste vakten før fri helg. Det har ikke jeg, men fri fredag hjelper godt! La Traviata; Deilig dag i dag og Har vasket hus og fått ryddet masse. Ellers har jeg vært en runde på shopping. Og DET er jammen lenge siden det. Fikk kjøpt meg TO par sko, tre topper, en genser/jakke og en klokke. Stor fornøyd ja Min søster er på besøk i kveld, så da blir det taco og Idol. Alltid det om fredagen. nam.... Ellers er det jobb i morgen og søndag. Helg greit egentlig. OG ENDA EN TING; i dag fikk jeg resten av grunnmuren :hoppe: Da gjennstår bare tørking, og at mannen skal hive i noe stein. Så mandagen etter 17. mai begynner de på selve HUSET MITT :danse: Åhhhhh som jeg gleder meg!!!!! Ha en super kveld alle snuppene mine! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mai 2006 #1485 Del Skrevet 13. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1486 Del Skrevet 13. mai 2006 Ferdig på jobb... Fikk gå tidlig og det var deilig. Har vært å handlet litt og nå går det i fotball. Brann - Sandefjord. Ser med en halvt øye, men foreløbi leder vi I kveld blir det kylling fahitas til kvelds, og gullruten på tv. Skal ha litt kvalitetstid med kjæresten min, og gleder meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. mai 2006 #1487 Del Skrevet 13. mai 2006 Så gøy det er med eget hus!! Jeg gleder meg også masse selv om det bare er påbygg vi skal bygge, men det blir jo nytt alikevel og så skal jo resten pusses opp også!! Koselig med kjærestekveld da! Her i huset må vel det drøyes til vi har en frisk unge.. Bare håper det blir snart! Ha en fin lørdagskveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. mai 2006 #1488 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei hei! Neida, skal prøve å ikke slite meg heeelt ihjel;) Prøve å ta pauser når jeg trenger det, ellers blir jeg jo helt ødelagt! Hm, da var det vel noe annet jeg tenkte på da- eller så blandet jeg det sammen. Høres iallfall bra ut, får se om jeg også begynner med det! Er bare litt treg å få igang Hva er det bra for da? Vært på storshopping du da! Høres koselig ut! Så artig at dere skal begynne på selve huset snart! Skikkelig spennende;) Hva farge har dere tenkt på ? Høres ut som dere skal ha en skikkelig kosekveld da, så kooooselig! Du må kose deg med kjæresten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. mai 2006 #1489 Del Skrevet 13. mai 2006 Ha ein fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1490 Del Skrevet 14. mai 2006 I morra er det frisør :hoppe: Stor gleder meg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. mai 2006 #1491 Del Skrevet 14. mai 2006 God kveld! Jasså, du skal fikse på sveisen Hvilken frisyre har du nå, og hva har du tenkt til å ha? Tror jeg burde gått også, har for langt hår nå ... men er litt treg og lat ... Håper du koste deg med Gullruten, middag og snop igår! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. mai 2006 #1492 Del Skrevet 15. mai 2006 Spennande med frisør! Skal du endre frisyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 16. mai 2006 #1493 Del Skrevet 16. mai 2006 Fornøyd med ny frisyre?? Godt med en klipp i blant, skal snart jeg også, må bare få somlet meg til å bestille, skal i bryllup, så kanskje jeg venter til litt nærmere det Ellers har dere det bra?? her er vi i full sving med innkjøring i bhg, ser heldigvis ut til å gå greit. Skal dere feire 17.mai i morgen da?? Ha en fin dag i dag og ikke minst en fin 17.mai i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mai 2006 #1494 Del Skrevet 16. mai 2006 Ha en flott 17. mai-feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2006 #1495 Del Skrevet 16. mai 2006 Ha en fin 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. mai 2006 #1496 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerar så masse med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. mai 2006 #1497 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei vennen min Håper dere hadde en strålende 17 mai feiring i går. Det hadde vi men jammen var vi sliten når kvelden kom ja.Ny sveis hørtes kjekt ut. Jeg er så lei av håret mitt for tiden ennå det ikke er mange dagene siden jeg fiksa det. Men det er liksom så kjedelig. Må finne på noe annet snart. Hvordan går det med gullungen da? Plages hun enda med tennene sine stakkars? Martine driver også og får 4 til, men det ser ikke ut som det plager henne noe serlig ennå iallefall.Håper det fortsetter slik. Åååå så gøy at grunnmuren snart er ferdig og dere kan begynne på selve huset! Kjusa dere! Ha en fin dag i regnet da vennen Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #1498 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei alle sammen!!! Gratulerer så mye med dagen i går. Jeg hadde en super dag. Er på besøk hos pappaen min og har vært her siden tirsdag. Veldig koselig og veldig avslappende. Bare kos og deilig mat Dagen i går fikk veldig fint, og vi hadde ikke en dråpe med regn. Skikkelig deilig. Gikk i bunad, og lillmor i fest drakt. Hun var sååå fin Etter tog og opplegg på skolen var det rømmegrøt hos venner av familien hvor vi var samlet en hel gjeng. Etter det var det hjem å legge Marthe som var så trøtt at hun holdt på å sovne stående I dag er det masse regn og vi koser oss inne. Til Bergen igjen i morra for at mannen skal jobbe på huset. Og ikke minst IDOLFINALEN :) Ha en super dag!! Ja forresten så ble jeg VELDIG ny på håret. Ble kort, kort, kort. Kjempe deilig og er faktisk veldig fornøyd ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. mai 2006 #1499 Del Skrevet 18. mai 2006 Så deilig med ny sveis! Flott at dere koste dere i går! Ikke verst å slippe unna regnet! Og rømmegrøt er jammen godt! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. mai 2006 #1500 Del Skrevet 18. mai 2006 Så godt å lese at de hadde ein fin dag i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg