Linn3c Skrevet 19. mars 2006 #1341 Del Skrevet 19. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. mars 2006 #1342 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei vennen min Stakkars gullungen som er syk da - nå håper jeg hun kommer seg fort. Og så kjekt å lese at du hadde det kjekt da du var ute! Det trengte du jammen synes jeg! Ute snør det litt og det synes jeg lite om - hvor er våren som jeg venter så veldig på da? Sender over en god bedrings klem til Marthe-håper hun slipper å være syk så lenge. Det er jo så kjedelig når de ikke er friske. Martine blir så sutrete og urolig om natten når hun ikke er pigg. Hun sender en god klem til Marthe hun også Ha en super mandag! Her er det tv kveld med topp model og finalen i dansefeber! Fjernkontrollen blir brukt flittig på mandags kveldene ja Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 20. mars 2006 #1343 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei! Bare innom for å ønske en så god dag som mulig. På tross av sykt barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 20. mars 2006 #1344 Del Skrevet 20. mars 2006 Håper Martine snart blir frisk da, ikke noe gøy når dem er syke. Martine har kun vært syk en gang hun *bank i bordet*. Håper det står bra til med dere ellers, så flink mann du har som står på med tomten da Så du så dansefinale i går du også ja, syns det var verdige vinnere jeg Skikkelig flinke... Ha en fin kveld Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1345 Del Skrevet 20. mars 2006 Åhh så mange hilsner. Kjempe koselig!! Marthe er blitt litt bedre, men fremdeles stygg hoste og veldig sutrete. Har fått i henne litt mer mat og det hjelper godt. I morgen skal vi være hjemme på formiddagen. så da kan vi ta det med ro. I dag var det tidlig ut og avgårde i kulden. Ellers sliter jeg med store smerter for tiden og jeg blir snart GAL av dette. Herlighet!!!!! Men venter enda i spenning på brev fra Haukeland. I morgen har de akkurat to uker på seg, og må jo si at det da er på tide å sende ut brevet så jeg kan fikse barnevakt eller fri fra jobb. Venter i spenning på posten hver dag Har sett Familiens ære på tv2 og må si det var artig. Kjekt med nye programmer som ikke har vært før. Har lånt hele sessong 1 av fruene av min bror så her går det i flere episoder hver kveld. Og ingen unntak i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1346 Del Skrevet 21. mars 2006 Tidlig oppe i dag og. Skjønner ikke dette her. Hun som alltid sov lenge før, hun er nå oppe kvart over seks hver dag. Blir snart gal. Jeg jobber jo kveld og er ikke ferdig før klokken ti om kvelden. Så skal jeg reise hjem, og når jeg da har vært oppe siden kvart over seks så er jeg mega trøtt!!! Hadde hun bare sovet en time lenger Har allerede lagt henne nå og det er stillt der inne. Så vil jo tro at hun har sovnet igjen. Så det står ikke på at hun ikke er trøtt! Noen gode råd???? vil så gjerne sove litt lenger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1347 Del Skrevet 21. mars 2006 Hjalp ikke akkuratt å legge henne i sted nei.... Men jeg fikk duppet litt og det hjalp. hun leker i sengen mens jeg får hvile øynene Får heller ikke i henne så mye mat for tiden, og siden hun er så liten så er det greit å få i henne litt. Så da laget jeg pannekaker og da fikk jeg i henne litt. Ikke det sunneste, men når jeg ikke får i henne noen ting så er alt godt nok Da skal jeg på senteret å treffe en veninne. Hun har to barn og da er det så koselig å møtes. Den ene er bare 5 mnd eldre enn Marthe. Etter det er det jobb og så overnatte hos min mor da jeg skal tidlig på jobb i morra og! Men til helgen er det FRI :hoppe: Gleder meg !!!! Ha en super tirsdag - og husk Fruene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 #1348 Del Skrevet 21. mars 2006 Super torsdag til deg også vennen! Håper du hører noe fra Haukeland snart-men de er ikke akkurat så raske er nå min erfaring ja! Gleder meg til fruene jeg også! Og enig med deg artig det nye programmet i går-jammen en engasjert Bergens familie Stor klem fra Charmis Ps: når det gjelder råd ang soving er nok ikke jeg den rette til å svare med den lille natterangleren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 21. mars 2006 #1349 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei og god formiddag!!! Ha en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. mars 2006 #1350 Del Skrevet 21. mars 2006 Hmm, det fekk meg til å hugse på å setje på "Desperate fruer" på nedlasting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1351 Del Skrevet 22. mars 2006 JIPPI !!!!!! :hoppe: :hoppe: ENDELIG!!!!!! Da er lånesøknaden godkjennt og snekker er bestillt! Huset har aldri være nærmere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. mars 2006 #1352 Del Skrevet 22. mars 2006 Gratulerar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. mars 2006 #1353 Del Skrevet 23. mars 2006 Gratulerer vennen så kjempegøy! Kan jeg spørre sånn ca hvilken del av Bergen dere skal bygge................... Er det ikke vidunderlig vær vi har for tiden - tenk at det kan bli vannmangel i Bergen det er nesten for godt til å være sant! Klem gullungen fra meg! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. mars 2006 #1354 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei snuppa! Takk for Pmèn koselig! Jammen skinner ikke sola i dag også og det er snakk om at det kan bli vannmangel! I BERGEN Her er det kos med Henrik i kveld med pizza og Idol. Deilig at det er fredag. jeg bare elsker fredager! Håper du får en trivelig helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 24. mars 2006 #1355 Del Skrevet 24. mars 2006 GRATULERER!!! Føler liksom en er skikkelig i gang når ting faller på plass:) Håper dere får en strålende helg i Bergen også, her ser det hvertfall lovende ut med minusgrader, blå himmel og sol. God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. mars 2006 #1356 Del Skrevet 24. mars 2006 Gratulerer med godkjent lånesøknad!!! Kjempeglad på deres vegne! Ønsker dere en fin helg og håper lillesnuppa er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #1357 Del Skrevet 24. mars 2006 Tusen takk for gratulasjoner. Jeg gleder meg så sinnsykt!!!! I morgen kommer bankmannen på befaring. Han skulle i bursdagsbesøk til noen her i området som vi bor, og ville gjerne stikke innom å se. Koselig det. Og i tillegg kommer snekkeren for å slå av en prat om hva som skal skje videre. Gleder meg :D Ellers er formen laber for tiden. Verker over alt og er skikkelig frustrert. Men i dag fikk jeg ENDELIG brev fra sykehuset. Jeg har fått time Så da blir det veldig spennende. Håper de klarer å finne ut av ting fort. Orker ikke vente lenger. Blir gal!! Men jeg er positivt innstillt enn så lenge og tror de kommer med gode svar Skal holde dere oppdatert på saken, men det er enda to uker til jeg har time. Har spist deilig taco, sett Idol og nå er det Senkveld. I morgen er det lørdag og jeg har FRI Ha en super helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1358 Del Skrevet 25. mars 2006 En langt natt med mye smerter... Blir snart gal!!! Har vondt over alt, og klarer ikke en gang å løfte min egen unge Men med dobbel dose tabeletter så er jeg i noe lunde form igjen. Veldig glad jeg ikke skal jobbe denne helgen ja. For det tror jeg neppe hadde fungert. Får se hvordan det går til uken, ellers får jeg bare ringe legen min å be han fikse meg. Vet at han ikke har lyst å gjøre så mye før jeg har vært på sykehuset, så da sykemelder han meg sikkert. Og jeg vet ikke om jeg er så gira på det heller.... Men vi får se mandagen ann først! I neste uke får jeg besøk av min søster fra Haugesund, og jeg stor gleder meg til det! Er så lenge siden jeg har vært med henne.... Hun er og fadder på Marthe, og hun har ikke sett Marthe siden hun begynte å gå. Så det blir jo koselig og. Solen skinner som bare det her i Bergen, og jeg er klar for en lufte tur snart. Marthe sover så jeg får vel vente til hun er våken igjen ja... I morgen er det middagsbesøk hos svigers. De har 35 års bryllupsdag, så må ut å kjøpe de noe ja... Ha en super lørdag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mars 2006 #1359 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei vennen! Huff gjett om jeg vet hvordan du har det! Jeg har også hatt dager da jeg ikke har klart å løfte ungene, og faktisk ikke klart å holde et ukeblad engang! Da skal jeg love deg at jeg har grått mine modeige tårer. Det er så utrolig frustrerende. Jeg er utrolig spent på hva de finner ut på sykehuset vennen. Tenker masse masse på deg og håper det blir bedre snart! Kjempespennende med boligprosjektet deres da - det er iallefall et flott sted å bo Ha en fin helg snuppelupp! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1360 Del Skrevet 26. mars 2006 Charmina Tusen takk..... Du er nå så søt !! Fikk sove bedre i natt og ganske lenge i dag tidlig. Marthe satt i sengen vår å såg på barnetv. Da kan jo jeg duppe litt Deilig. Og da jeg først stod opp så kom jeg jo på at vi skal skru klokken. Og vips var vi en time nærmere middagsbesøk hos svigers Og i dag er det raspeballer på menyen, og det er min favoritt I går hadde vi en koselig kveld med besøk av min svoger og svigerinne. Hjemmelaget pizza og film. Kjempe deilig. Bank mannen og snekkeren var her i går og de likte hva de såg. Deilig. Så da er lånet bare en underskrift vekke og snekkeren ville begynne allerede før påske Han skal og fikse grunnmuren så da er vi i gang! Åhhhh som jeg gleder meg Nå er det på tide å få på seg klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg