Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Nå er det en uke fri, ja. :)

Så skjønn Marthe er! :-D Hun har blitt så stor. Synes ikke at det er SÅÅÅ lenge siden du kom med rapport om at ei lita tulle var kommet til verden. ;)

Nei det synes ikke jeg heller :ler:

Men i disse dager er det vel akkuratt ett år siden jeg ble lagt inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så lenge sia eg har vore innom deg her, så eg tenkte det var å tide ;)

:hoppe: Så flott at det snart er klar for å begynne på grunnmuren, det er jo eit stort steg for deke. Synat det er ekstra kjket, sia deeke har måtte jobbe slik for å oppnå boligdrømmen. No trur eg jammen det går fort med deke der! Kjente faktisk tårene komme då eg las at det var komt så langt..

Gratulerer til Marthe som har tatt sine første steg. Det er jo kjempe kjekt Snart stabba ho etter deg og ropa "mamma" istaden for å henge i beina. Er det ikkje arti med de små? Traff ein stolt onkel her om dagen som lurte på kor lenge Emma hadde gått, sia ho gjekk opp i gamleh.reina. Trur han gleda seg til Marthe kunne gå, og no er det jo like før!!

Ja, det blir nok ein flott fest for Marthe på søndag og *kryss* for at det blir fødsel på bursdagen hennar på mandag. Ei flott gave å få ein ny venn;)

Kan du gje Marthe ein :klem: frå oss, og ein til deg og mannen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse koselige hilsner. Det varmer!!!

No er prinsesse kronen snart ferdig. Det ble da gulrot kake med krem. Og med masse fine farger. Skal prøve å legge ut bilde av den når den er ferdig :ler:

Lillemor sover så da får jeg sitte på dataen i fred. Hun har allerede ødelagt en knapp her. Og så er telefonen ødelagt og fjernkontrollen synger på siste verset. Tror hun må bli elektriker som sin onkel :ler:

Skal gå ut på kjøkkenet å ta bildet jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: For en flott kake! Hvordan i all verden har du/dere klart å lage den? Det bare MÅ ha tatt en del tid, ikke sant? Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Hvorfor klarer ikke jeg å legge de sånn skikkelig inn ??  :klø:

http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11405...0_44_723024.jpg

husker ikke hvordan jeg la inn bilder lenger.... Noen som husker og kan forklare??

Last bildet opp i galleriet og bruk img-knappen når du skal legge det inn i dagboken din.

Slik:gallery_5280_44_723024.jpg

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: For en flott kake! Hvordan i all verden har du/dere klart å lage den? Det bare MÅ ha tatt en del tid, ikke sant?

Tok faktisk ikke så lang tid. Men skal sies at kaken var laget på forhånd. Ble laget og lagt i frysen, for den er visst bedre hvis en fryser den først. Så laget vi kremen til gulrotkaken og brukte konditorfarger i sprøyte til å lage pynten. Litt stress med at vi byttet farge hele tiden, men gikk veldig greit.

Har litt utstyr fra Cacas. Det hjelper godt på. Og de konditorfargene er jo og mye mer spennende enn de en kjøper i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er imponert av kaka uanset jeg da. ;)

Må bare få si at du har ei nydelig datter, Glossy! :-D

Tuuusen takk vennen :sjenert:

Er nå ganske søt du og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da sitter jeg forran tv, klar til å bli lottomillionær :ler:

Har vel ikke de store forhåpningene, men artig å være med alikevell.

Skal jo ikke si at det ikke hadde passet perfekt nå siden vi skal bygge hus da :sjarmor:

Da er vi i gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var litt av ei kake. Ser at du lærte noko på baker-konditor, i motsetning til meg :ler:

Å, så fine bilder av Marthe. Ho har blitt så stor, og i morra fyller ho 1 år! Synast eg nett var å besøkte deg på kk. Håpar de får ei fin feiring idag, og ein super bursdag i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...