Glossy Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1241 Del Skrevet 20. februar 2006 da er jeg hjemme fra jobb. Helt grei dag, med ikke alt for mye folk! I morra skal jeg til frisør Gleder meg stort! Får også litt tid til å stige i byen før jeg skal på jobb. Lenge siden sist.... Fikk nettopp melding av min søster som planlegger bursdag til helgen. Hun lurte på om jeg kunne fikse noe å ha kaken på. Den måtte iallefall være en meter lang Skal si det blir kake på oss ja!! En tur innom noen dagbøker før det blir kveld! Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. februar 2006 #1242 Del Skrevet 20. februar 2006 Dere kommer til å ha kakerester hele sommern gjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1243 Del Skrevet 20. februar 2006 Dere kommer til å ha kakerester hele sommern gjennom! ← Ja vet!!! Men ingenting er for mye i følge min søster... Hun forguder lillemor og mener det skal feires stort! Til og med kjøpt inn noen figurer som skal henge på veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #1244 Del Skrevet 21. februar 2006 God morgen alle sammen!! En deilig dag her i Bergen. Solen skinner og jeg er SÅ klar for frisør. Klær er kommet på og maten er godt fordøyd. Så da er vi egentlig klar til å reise. Har ei sur lita jente her, men tror egentlig hun bare er trøtt. Hun skal til sin tante og mormor i dag så tenker hun og får en flott dag. Styrer showet totalt der oppe siden hun er den eneste. Sluker all den opmerksomheten hun får ja!! Ha en super dag alle sammen!! Går rett på jobb etter frisør så vi snakkes nok i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1245 Del Skrevet 22. februar 2006 Ja da har vi vært på helestasjonen. Alt vel med Marthe. Litt slim på lungene, men ikke noe å bry seg med. Ellers var hun blitt 9.100 kg tung og 75 cm lang. Helesesøster var godt fornøyd. Fikk også vaksine. Så nå er hun lagt og jeg håper hun sover litt. virket veldig trøtt iallefall. Hun har heller aldri reagert på vaksiner, og jeg håper hun ikke gjør det i dag heller.... Tror jeg skal legge meg nedpå en liten stund jeg og. Mega trøtt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2006 #1246 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei vennen min Takk for alle koselige hilsner i dagboka mi - du er god du Tenk om noen dager er den lille prinsessa di 1 år Kjempegøy! Og hun er akkurat bittelitt tyngre og bittelitt lengre enn Martine.De er jammen ganske like i str ja! 1 meter kake høres ut som masse deilige kalorier-men er det bursdag så er det bursdag sier nå jeg Alltid koselig å feire. Spennende med huset deres, dere kommer nok til å få det kjempefint! Og å flytte inn til jul blir jo ekstra koselig da! Er det ikke et vidunderlig vær vi har om dagen? Jeg nyter å se sola! Ha en fin dag vennen! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1247 Del Skrevet 22. februar 2006 Marthe sov i EN time!!! Snadder. Nå er bollene i ovnen. Er jo fastelavens på søndag, og da må det jo boller til. Charmina; tusen takk for hilsen. Ja gleder meg til både hus og bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. februar 2006 #1248 Del Skrevet 22. februar 2006 Så gøy at Marthe vokser og trives. Ingenting er bedre enn det, og snart er hun 1 år stor. Jammen går tida fort! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 22. februar 2006 #1249 Del Skrevet 22. februar 2006 Skal si dere får spise kaker ja, hvis kakefatet må være over 1 meter Skal si Marthe også vokser, hun og Martine er jo like store jo... eller det vil si Martine er 170gr tyngre.... Kan tenke meg det er godt med en dag kun med seg selv, både å gå i byen og et frisør besøk... Håper dere får en kjempe fin bursdagsfeiring når Marthe skal feires!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2006 #1250 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei Torsdag og snart helg! Og ute skinner sola noe aldeles nydelig! Bedre kan det jo ikke bli. Og nå hørte jeg at det skulle være nydelig vær i vinterferien også. Høres strålende ut! Håper Martine er helt pigg igjen da sånn at vi kan være masse ute og kose oss. Ha en super dag da vennen. Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. februar 2006 #1251 Del Skrevet 23. februar 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. februar 2006 #1252 Del Skrevet 24. februar 2006 Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1253 Del Skrevet 24. februar 2006 Ja da var det endelig blitt fredag! og jeg har FRI !!!! Har fri hele helgen og det skal bli deilig. I dag er det husvask på programmet siden lillemor skal feire bursdag på søndag. Mannen er på jobb og skal jobbe mer etterpå. Så siden han er så flink å jobbe så får jeg heller ta hus jobben. Og i går kunne han fortelle at vi bare er få timer unna klar tomt til grunnmur Åhhhh jeg gleder meg sånn. Så i dag skulle han bestille de tingene som vi trenger til det. Er nok litt leveringstid, men vi har aldri vært nærmere nå! Lillemor har luren sin og siden den ikke vare spesiellt lenge så får jeg vel hive meg rundt å gjøre litt. Greit å få gjort noe uten en som henger i buksene hele tiden. Hun er ikke helt klar til å slippe seg enda, men noen steg går hun. Tipper det ikke er lenge til nå nei.... Ha en super fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2006 #1254 Del Skrevet 24. februar 2006 Å så artig at hun snart går! Det er så skjønt å se på de når de stabber ivei! Martine går som en konge på flatt underlag, men med en gang hun kommer ut ser hun ut som en full sjømann Tar nok en stund før hun går helt stødig ute tror jeg! Å jeg misunner dere husbyggingen. Det blir sikkert kjempekjekt! Du får bare holde oss løpende orientert vennen! Kommer til å tenke på dere på søndag når vi er i bursdagsbesøk selv. tenke på den lille prinsessa di som er 1 år. Urtolig hvor fort de blir store ikke sant? Jeg blir jo babysyk med en gang jeg ser en baby jeg. Men som du vet er det stopp her i gården. Håper dere snart får klarsignal til å få bli gravid igjen da! Ønsker deg en fin dag, håper sola dukker opp i dag også! Stor klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1255 Del Skrevet 24. februar 2006 Åh i dag gikk lillegullet tre steg!!!! Så nå nærmer det seg kraftig! Huset er vasket og middagen er inntatt. Idol er sett og vi venter i spenning på resultatet. Så alt i alt en god dag Nå er jeg såååå snopesyk at jeg tror jeg må finne noe sjokolade. Mannen var på handling før i dag og det ligger kald Stratos i kjølen...nam, nam. Ellers har jeg min søster på besøk. Hun er kommet ut til oss for å lage til kakestyret. Så i morgen blir det kakelaging for harde livet. Tror det blir en bra bursdag Hun har allerede fått 3 pakker i posten og en som er levert på døren. Så her må det lages plass i skuffer og skap Charmina; klart jeg skal holde dere oppdatert på hus byggingen. Trenger sikkert en del hjelp når huset først er kommet opp, og med dine dukkehus kunskaper så er nok du den rette å spørre. De bildene dine var jo sååå søte. Ellers håper jeg på klar signal jeg og. Blir spennende å se hva som skjer. Håper du og får svar på ledd plagene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. februar 2006 #1256 Del Skrevet 24. februar 2006 Så gøy! Dere får kose dere i helgen, med selskap og alt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1257 Del Skrevet 24. februar 2006 Tusen takk Seeria! Kose deg du og. Du har vel en hel uke fri tenker jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1258 Del Skrevet 24. februar 2006 Tenkte å sette inn et bilde av gullet 3 dager før hun fyller 1 år!!!! Hun elsker å bade : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1259 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Hvorfor klarer ikke jeg å legge de sånn skikkelig inn ?? :klø: Endret 24. februar 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. februar 2006 #1260 Del Skrevet 24. februar 2006 Nå er det en uke fri, ja. Så skjønn Marthe er! :-D Hun har blitt så stor. Synes ikke at det er SÅÅÅ lenge siden du kom med rapport om at ei lita tulle var kommet til verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg