Linn3c Skrevet 13. januar 2006 #1161 Del Skrevet 13. januar 2006 Kose deg! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. januar 2006 #1162 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg fikk hvertfall gåsehud når de viste klippet med Kurten i World Idol. Husker godt den kvelden. Det var stort det! :-D Briten ble dritsur og storme ut. Frøken Clarkson klarte heller ikke skjule hverken skuffelse eller vantro over at hun som en av forhåndsfavorittene, ikke vant. Men hun stakk da ikke av. Det er det bare dårlige tapere som gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1163 Del Skrevet 14. januar 2006 Lørdag og regn IGJEN Men båder jeg og mannen har fri i dag så da gjør det ingen verdens ting. Ikke ofte vi ikke har noe å gjøre en lørdag så da klager vi ikke på været. Marthe sov til ni i dag tidlig og det var deilig. Hadde en urolig natt dagen før så det var godt å sove ut. Nå er det rundstykker i ovnen og det er dekket for en flott frokost. Ha en fin lørdag alle sammen. Linn3c; samme til deg og Saeria; husker den kvelden jeg og. Det var stort. Men Kurten er i en egen klasse han. Den Idol var virkelig verdt å se, men føler de andre bare er tull. Går jo ikke på om de er flink til å synge. Synes utseende teller mye mer enn det burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. januar 2006 #1164 Del Skrevet 14. januar 2006 Tror nok utseendet har en del å si, ja. Hvertfall hvis man ser hvor mange stemmer det billedskjønne, men ikke fullt så flinke får av og til. Men sånn funker det desverre over alt i dagens samfunn. Er man pen og symmetrisk, har man større sjans til å lykkes. Plusser man på en dæsj selvtillit i tillegg så er man virkelig i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1165 Del Skrevet 14. januar 2006 Heeelt enig Saeria. Tragisk, men sant. Men tenkt hvis vi bare kunne sagt det slik og ikke hele tiden prøvd å dekke over det?? Det er jo slik og det vet jo ALLE! Da er hjemmelaget pizza inntatt og jeg venter på Lotto trekningen. Mannen mente at han hadde fikst det nye huset i dag ved å tippe Men jeg har mine tvil der ja... Tenkte å se Tore på sporet og har ellers leid to filmer. så her er det duket for en skikkelig tvkveld - igjen Tullemor sover så godt i sengen sin og mannen ser på nyhetene. Skikkelig lørdagskveld. Venter besøk seinere så jeg får vel ta en liten opprydding på kjøkkenet. Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #1166 Del Skrevet 14. januar 2006 Ja da har jeg sett to filmer og øynene mine er nesten firkantet. Filmene var helt greie, men ikke no å se en gang til, det er bare greit Er vel på tide å ta kveld med tanke på at lillemor ikke sover frempå i morgen selv om jeg er trøtt Natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1167 Del Skrevet 15. januar 2006 Sønmdag morgen og de blåser ute. Ikke noe fristende å gå ut iallefall. Mannens onkel har bursdag i dag, men har ikke særlig lyst å gå. Er litt lat i dag og står gjerne over. Men kjenner jeg meg selv rett så går jeg alikevell Nå er det pizza til frokost!! Ikke spes sunt, men i morgen er det mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #1168 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, det hadde vært like greit om folk lot vær å dekke over det. Men neeeeeeiiiiidaaaa, vi bryr oss IKKE om utseendet! *lyve, lyve* Ja, ja....Det betyr ikke at vi som IKKE er modelltryner ikke kan komme langt eller lykkes. Jeg har da planer om å lykkes med mitt hvertfall. Pizza til frokost? Jeg hadde calzonerester. Er fremdeles en bit igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1169 Del Skrevet 15. januar 2006 Saeria; jeg og har planer om å lykkes. Men gjerne med heeelt andre ting enn modelltryner Da har vi vært i besøk og det gikk helt greit. Etter besøket endte vi på Egon for middag. Helt greit det og Spiste god mat før vi satt kursen hjem til Skal vi danse på tv 2. Artig å se på. Ellers går det i hus, hus og hus. Er jo så mye som skal planlegges, men samtidig er det gøy. Det gjelder å ikke ha glemt noe på budsjettet, for det er det som skal sendes til banken. Men ser ut som vi klarer oss foreløbi. Mannen er flink til å stå på så skal se vi har hus fortere enn vi aner. Vi har sagt vi vil flytte inn 1.desemer, men det ene byggfirmaet sa de skulle være ferdig allerede i august Det er jo snart det!!!! Jippi Så da er det bare å henge i.... Ha en super søndagskveld!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #1170 Del Skrevet 15. januar 2006 Så morro med huset! August?!? Det er jemmen ikke lenge til! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1171 Del Skrevet 15. januar 2006 Nei jeg vet! og det er helt sykt. Et splitter nytt og stort hus til mannen, lillegull og meg. Kan det bli bedre??? Og forhåpentligvis en til på vei.... Men akkuratt DET har jeg ikke så store forventninger til. Alt er jo opp til legene Men skjønner jo at helsen går forran. Men det som egentlig irriterer meg er at jeg er kommet i den situasjonen at andre bestemmer over livet mitt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. januar 2006 #1172 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei Glossy! Å, så fint det blir med helt nytt hus! Skjønner så godt at du er frustrert over sykdom og leger som bestemmer. Men forhåpentligvis blir du bedre etter hvert og kan begynne å planlegge nr. 2! Krysser fingrene for at du har ny baby i magen når dere flytter inn jeg da Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1173 Del Skrevet 16. januar 2006 Da var det mandag igjen og på mandager er det tid for forbedring Tenkte å ta opp igjen den sunne livsstilen igjen i dag. Både jeg og mannen er motivert. Har glidd mye ut etter jula og det er på tide å dra seg inn igjen. Er ikke helt enkelt heller. Jeg jobber bare ettermiddag/kveld og må dermed spise middag ganske tidlig. Ikke noe gøy å sitte aleine å spise middag når alle andre spiser lunch Da blir det lett til at jeg skipper middagen og finner meg heller noe å spise på jobben. Og det blir ikke alltid like sunt Men med litt god planlegging skal vi klare dette og! Marthe sov til ni i dag tidlig og det var deilig. Ble ikke så tidlig i seng i går så greit å få sovet ut. I dag har vi ingen planer. Være er faktisk brukendes så vi burde vel gå ut på tur. Men vi får se hva dagen bringer. La Traviatat; Ja det blir kjempe spennende med hus. Stor gleder meg. Og tusen takk for at du krysser fingrene. Det tror jeg at jeg trenger Ha en super mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 16. januar 2006 #1174 Del Skrevet 16. januar 2006 God kveld vennen! Så spennende med husplaner da!! Jeg også vil ha større hus... , men nå kommer ikke det til å skje på en god stund enda siden vi flyttet i splitter ny leilighet for knapt et år siden. Men må nok ha noe større den dagen familien blir større. Som andre her sier så håper jeg du får en spire på vei snart, klart det ikke er noe gøy når andre bestemmer, men helsen bør komme først samme hvor kjedelig det er. Er nok best å følge legenes anbefalinger. Håper du får en kjempe fin uke, å hils marthe så mye fra meg og Martine. Hun er nok blitt stor nå, nærmer seeg jo året de små tullene våre. Husker for et år siden da vi spent fulgte med på slutten av svangerskapet til hverandre... tenk, det er et helt år siden.... tiden går fort ja. fra oss i Tetra heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1175 Del Skrevet 16. januar 2006 Hjemme fra jobb. Stiv som en stokk etter å ha gått på tur før jeg gikk på jobb. Ikke spseielt lurt ser jeg i ettertid. Men hvordan skal dette livet bli da hvis jeg ikke kan ta meg en tur på 20 min??? Men det skal jo sies at jeg har en fysisk jobb som ikke hjelper på... Men jeg klarer meg overraskende bra på jobb så da er jeg fornøyd. Orker ikke sykemeldinger og hjemme sitting. Ikke noe for meg! Tetra; takk for lykke ønskninger. Tenker ofte tilbake på samme tid i fjor jeg og. Satt å klagde på at jeg ville føde Og der er allerede ett år siden. Her holder vi på å planlegge bursdagsfeiringen allerede. Ting går i ett her så greit å vite hva vi skal forholde oss til. Men feiring blir det! Natta alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. januar 2006 #1176 Del Skrevet 16. januar 2006 Det blir vel kjempestas med bursdagsfeiring. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1177 Del Skrevet 17. januar 2006 I dag er det tirsdag og ute regner det masse, itillegg til at det blåser. Ikke noe vær med andre ord! Lillemor ser på Milo på tv. Det liker hun godt. Danser til musikken og sitter hele programmet ut. men det varer ikke så lenge da Max 5 min. Jobbing i dag og. Men i dag skal Marthe være hos tanten sin. Koselig for begge. Min søster skal til London i februar så da vil hun tjene litt penger. Er ikke så gammel at hun får seg jobb uten videre så da liker hun å passe. Og helt greit for oss, for da får mannen jobbe på tomten og da blir det fortere hus Får vel aktivisere lillemor nå som Milo er ferdig. Ha en fin tirsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. januar 2006 #1178 Del Skrevet 17. januar 2006 Må si jeg blir bittelitt misunnelig på alle som får bygge hus... Håper dere får til drømmehuset og så fort som august!? Ja, det er jo faktisk snart det Blir moro Håper drømmen om en til blir realisert snart, selvom jeg skjønner godt at helsen kommer foran. Litt kjedelig å ikke kunne bestemme selv! Jeg er litt nysgjerrig av meg, hva er det du jobber med egentlig? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1179 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei April; Jeg er egentlig utdannet lærer, men det er ikke akkuratt så mange jobber å få innen det for tiden så jeg jobber ikke som det. Eller det vil si at jeg har jobbet et halvt å som det før jul, men nå er jeg tilbake til min faste jobb her i Bergen som jeg har hatt i mange år. Men det er en veeeldig offtentlig jobb så hvis jeg skriver det her så er det ikke så vanskelig å finne ut hvem jeg er, så da tror jeg vi lar det bli hemmelig Torsdag i dag, og værer er ikke så bra. Blåser og er skikkelig kaldt. Ikke noe å gå ut i. Må på apoteket en tur, men det er SÅ tiltak. Tenker vi tar det på vei til jobb. Jobb i dag, men i morra er det FRI. Da skal jeg på kino med min svigerinne, og det gleer jeg meg til. Da skal vi se en skikkelig jente film og skal snope masse!!!! :D Ellers lite planer for helgen siden jeg skal jobbe. Åhh hater de helgene. Og siden det er annenhver så føler jeg at de kommer så tett Men det blir jo penger av det, og penger er greit når en skal bygge hus. Venter enda på anbud i posten, men det lar seg vente på. Mannen er ute å jobber hver dag så jammen går det unna. Flinke mannen min Tulla sover så jeg får hive meg rundt å gjøre litt her. Blir så lat av å ha fri på dagen. Venter bare på å gå på jobb og da blir det lite gjort. Og denne dataen hjelper jo ikke på da Ha en super torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2006 #1180 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei vennen min Takk for at du har holdt dagboka mi oppe mens jeg har vært syk - snille deg Å så spennende - tenk hus allerede i august da, det er jo jammen ikke lenge til engang! Og jeg håper også inderlig ønsket ditt om en liten til blir oppfylt snart også. Å være tobarnsmamma er nemmelig utrolig kjekt! Fytti for et vær vi har, det både regner og snør jo! Å som jeg gleder meg til det blir vår snart! Det skal bli deilig det - krysser fingrene for at det blir mye sol og varme dette året! Stor stor klem til deg og godjenta di! Legg ut noen nye bilder snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg