Saeria Skrevet 17. november 2005 #1061 Del Skrevet 17. november 2005 Slenger meg på de andre som sier dere har mye å ta stilling til. Håper dere klarer å sortere gjennom det meste i helgen, sånn at dere har fått avklaring på ting når dere starter en ny uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 18. november 2005 #1062 Del Skrevet 18. november 2005 Så mye dere har å ta stilling til nå i helgen, neimen ikke lett. Håper bare dere finner ut av hva som er det rette for dere og at dere vil trives med den avgjørelsen dere tar. Ønsker deg og dine en riktig god helg Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. november 2005 #1063 Del Skrevet 18. november 2005 Heia! Innom med en stor klem Gleder meg til å høre noe fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. november 2005 #1064 Del Skrevet 19. november 2005 Tenker på deg vennen min, og er spent på hva dere bestemmer dere for. Også håper jeg at dere har en fin helg. Her har det jo vært vidunderlig vær Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. november 2005 #1065 Del Skrevet 19. november 2005 Eg er også spent Lykke til med vanskelege val! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1066 Del Skrevet 20. november 2005 Hei hei alle sammen!! Koser meg masse i Haugesund. Kommer til Bergen i morgen og blir der til tirsdag fordi mini skal på kontroll på barneklinikken. Men kommer tilbake med langt referat om hva vi har bestemt oss for her i livet Ha en super søndag!! Jippi i dag er det finale!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2005 #1067 Del Skrevet 20. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. november 2005 #1068 Del Skrevet 20. november 2005 Fint at du har det bra smukka! Gler meg til innhaldsrikt resymè frå helgas avgjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. november 2005 #1069 Del Skrevet 20. november 2005 Der var du! Godt å se deg her inne igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. november 2005 #1070 Del Skrevet 23. november 2005 Håper det står bra til vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. november 2005 Forfatter #1071 Del Skrevet 24. november 2005 Hei alle sammen!!! Ting tar litt tid med meg, men nå tenkte jeg at jeg skulle sette meg ned å skrive litt. Tiden fyker avgårde og jeg henger bare sånn halt med. Men jeg hadde iallefall en super tur til Haugesund. Kjekt å se min søster igjen og vi koste oss med shopping og god mat. Søndagen var vi å badet i et flott badeanlegg og Marthe stor koste seg. Tok båten hjem mandag morgen så vi fikk litt mer ut av helgen. Helt topp!! Ellers har vi endelig bestem oss for hva vi skal gjøre med livet vårt Etter MYYYYE om og men har vi bestemt oss for å komme til Bergen igjen. Var ikke så lett avgjørelse å ta , men siden jeg ikke har fast jobb her og har det i Bergen så valgte vi den i Bergen. Er jo forhåpentligvis ikke ferdig med babylagingen helt enda og da kommer en fast jobb veldig godt med. Og så har vi holdt på å bygge hus nå i 3 år, men har hatt byggestans pga nabo krangel. Dette ser ut som det har roet seg og vi har bestemt oss for å gå igang med huset rett over nyttår!! OG JEG GLEDER MEG Skal bli så digg å endelig få opp drømmehuset. Så nå har dagene gått med til å regne på økonomi og finne priser over alt. Og ikke minst få noen til å bygge det. Vi sitter med tegningene, men trenger å få noen til å bygge det. Men vi jobber med saken og tror ikke det kommer til å bli det mest vanskelige. I dag har jeg sykt barn. Full i feber. Må bare legge henne så kommer jeg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. november 2005 #1072 Del Skrevet 24. november 2005 Hei vennen! Så bra! Er så glad for deg Høres spennende ut med husplaner! Jeg elsker å følge med slikt! Så kan du ta bilder og vise oss og slikt! :-D Håper tulla føler seg bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. november 2005 #1073 Del Skrevet 24. november 2005 Så godt å høre at dere har fått orden på hva dere ønsker for fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. november 2005 #1074 Del Skrevet 24. november 2005 Hei Glossy! Stakkars Marthe som er syk da! Ønsker henne god bedring! Så deilig at dere nå har bestemt dere! Kjempespennende med den husbyggingen, håper ikke nabokrangelen stopper dere denne gangen! Du får holde oss oppdatert Ønsker deg en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. november 2005 #1075 Del Skrevet 27. november 2005 Gratulerar med framtidsplanar i boks! Gler meg til å sjå deg att Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 28. november 2005 #1076 Del Skrevet 28. november 2005 Innom med en mandags Så godt å ha alle planer klare nå da, sikkert deilig å endelig ha tatt et valg Blir jo skikkelig spennende med husbygging da..... Håper Marthe er frik igjen, sikkert ikke noe stas med sykt barn, vi har sluppet det heldigvis *bankibordet*, ikke så mye som en forkjølelse en gang hos Martine Håper du og dine får en strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. november 2005 #1077 Del Skrevet 28. november 2005 Endelig tilbake på nettet etter problemer! Føler meg jo helt isolert uten jo Så flott at dere har bestemt dere vennen. Nå blir det jammen spennende framover med husbygging og det hele. Gleder meg til å følge dere. Tenker Marthe koste seg med badingen ja! Martine også storkoser seg når hun får være i vann. Tror det er noe av det gøyeste hun vet om! Ikke så mye nytt her hos oss. Er litt sånn småsyke hele gjengen. Men det er vel sånn på denne tiden av året! Ha en fin mandag vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. november 2005 #1078 Del Skrevet 28. november 2005 Hei Glossy! Håper du får en fin uke! Du må bli fort bra av influensaen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. november 2005 Forfatter #1079 Del Skrevet 28. november 2005 hei hei dere godinger Ja så sitter jeg altså her. Full influensa og halsbetennelse. Og i tillegg en syk unge. Ikke noe stas i det hele tatt. Marthe ble syk torsdags kveld. Etter en urolig natt tak jeg henne med til lege der de konstanterte at hun hadde litt slim på lungene og at hun hadde fått et virus. Vi fikk med medisin i tilfelle hun skulle bli verre. Men denne helgen skulle jeg og mannen på julebord der vi skulle være borte hele helgen. Men siden vi hadde fått medisin og min mor som selv har 5 barn fremdeles ville passe så reise vi alikevell. Men allerede lørdag ettermiddag kjente jeg godt at jeg brygget på noe og. Og rett etter endt julemiddag måtte jeg bare ta kveld. Låg hele lørdags kveld og søndag. Så det har ikke vært den beste helgen nei. I dag ringte jeg til lege for å få en sjekk, men de hadde helt fullt. Ser at jeg har hvite prikker i halsen og da må jeg ha antibiotika. Så jeg vil jo gjerne begynne på den fort så jeg blir frisk. Men siden de hadde fullt får jeg dra meg på legevakten etterpå i stede. Ikke noe gøy, men jeg har rett og slett ikke tid til å være syk. Ringte på jobb og så jeg ikke kommer i morgen, men håper å være tilbake onsdag. Skal ha julebord til helgen og der jeg står som en av de ansvarlige. Greit å ikke måte utsette det hele pga meg.... Men utenom sykdom og dritt har det vært en koselig helg. Supert julebord med mye artige aktiviteter. Var forresten å snakket med sjefen på den jobben jeg nå skal tilbake til i etter nyttår. Vi ble enige om nye vaktkoder og jeg ble vel egentlig fornøyd. Skal prøve å jobbe mest mulig kveldsvakter slik at lille mor kan få være hjemme med meg på dagtid og så med pappaen om kvelden. Men skal ha litt dagvakter og da slik at jeg og mannen får et liv og Og så skal jeg ha fri hver fredag. Det er jo litt digg da!! Har bare 90 % stilling og trives egentlig med det. Nå ringte mannen og er på vei hjem. Måtte stoppe for å handle litt til oss syke, men så kommer han. Klarer ikke spise noe for tiden så da skulle han handle suppe i håp om at det går ned. Ikke noe matlyst på lillemor heller. Kanskje suppe på flaske går ned hos henne og. Ønsker alle som er innom her en riktig god mandag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. november 2005 Forfatter #1080 Del Skrevet 28. november 2005 Forresten så var lillemor 9 mnd i går !!!! Skal si dagene fyker avgårde...-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg