Fibonacci Skrevet 12. november 2005 #1041 Del Skrevet 12. november 2005 Heisann snuppa! Bra at du kom deg på nett igjen vennen min, og at du har tid til å være her! Så stor og lang Marthe har blitt! Ikke rart hun vokser ut av klær, men så er det jo veldig gøy å kjøpe noen nye da.. Og ikke minst å unne seg selv noe fint også! Ha en flott lørdagskveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. november 2005 Forfatter #1042 Del Skrevet 12. november 2005 Ja da er film nr 1 unnagjort. helt super jente film A lot like love heter den. Deilig underholdning på lørdagskvelden. Men nå er jeg virkelig trøtt og tror jeg skal ta kvelden etter God kveld Norge. Lille Balerina; måtte le jeg og. verden er virkelig ikke stor. La Traviata; ja det er jo gøy å shoppe. Kunne virkelig gjort en del mer av det hvis jeg bare hadde hatt massssse penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. november 2005 Forfatter #1043 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) En deilig morgen med god frokost og pakker til mannen. Er litt mer koselig å starte dagen slik i stede for hu og hast på jobb. Nå skal lillegull får sove igjen slik at mor og far får gjort litt i huset. Reiser til Sogn i dag og da kommer jeg faktisk ikke til Bergen igjen på 3 uker. Det er en stund det Så da må jeg pakke med meg alt som jeg trenger fremover. Nå begynner jo julebord sessongen så da er det bare å finne frem finklær igjen. Begynner faktisk å gleder meg masse til jul. Fikk en rar følelse av jul i går. Da ble det fort mørkt, masse folk i butikkene og jeg selv gikk rundt for å finne gaver til andre. -men det er jo ikke lenge til jul i det hele tatt..... Nei får hive meg rundt her.... Snakkes!! Endret 13. november 2005 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. november 2005 Forfatter #1044 Del Skrevet 13. november 2005 Da er jeg igjen kommet meg til Sogn og er klar for en ny uke. Er alene hjemme her i kveld og da savner jeg lille mor og mannen ekstra myyyye For de er i Bergen og kommer ikke opp hit før onsdag. Men jeg holder ut bare jeg får noe å gjøre Vinden er allerede kommet godt i gang her på kysten og jeg venter på den store nedbørsmengden som skal komme det neste døgnet. Mannen har bilen så i morgen skal jeg gå til jobb. Tar ca 20-25 min å gå så da må jeg nok pakke meg godt inn i regnklær ja. Men så lenge jeg har musikk i ørene så er det utrolig hva som går. Til helgen reiser jeg til Haugesund :hoppe: Skal besøke min søster og samboeren og det gleder jeg meg masse til. Tenker å få unnagjort litt julehandel der nede og. Kjekt med litt forandring ja. De bor i en nokså stor leilighet og jeg gleder meg til å se den. De flyttet ned i sommer og dette er første gangen vi er på besøk. Men nå tenker jeg at sengen kaller. Leser en kjempe god bok og da er det greit å legge seg litt tidlig..... Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. november 2005 Forfatter #1045 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Må bare si at jeg er sååååå babysyk... Og da hjelper det ikke i det hele tatt å lese i La Traviatas dagbok. Ikke i det heeeele tatt!! Endret 13. november 2005 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. november 2005 #1046 Del Skrevet 13. november 2005 Koselig at du leser i boka mi Glossy! Håper dere kan begynne prøvingen snart også! Ha det fint vennen min, selv om regnet øser ned og det blåser! Så kos med Haugesund-besøk og juleshopping, du har helt rett i at det ikke er lenge til jul! Og jeg har ordna cirka 2 pakker hittil... Hjelp! God natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. november 2005 #1047 Del Skrevet 13. november 2005 I morgen reiser jeg oppover igjen, og gleder meg til å treffe S på sykehuset Finne ut hvem du egentlig er, mørke sider og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 14. november 2005 #1048 Del Skrevet 14. november 2005 Det går nok fort dagene frem mot onsdag når du får se Marthe igjen Regner vel bort nede i sogn også tenker jeg...... Her på Sunnmøre blåser det og regnet øser ned, vil ingen ende ta.... våknet av det i natt og ble liggende å irritere meg over det. Lite fristende å gå ut i dag, så blir nok til at vi tilbringer dagen innendørs, kanskje vi tar å fyrer i ovnen, det gjør det jo ekstra koselig å kose seg innne da Så koslig med tur til haugesund da, aldri vært der jeg, men har hørt der skal være koselig. Litt godt å reise bort på besøk i blant også Håper du får en fin uke vennen, og gi Marthe en god klem fra Martine når du ser henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 #1049 Del Skrevet 14. november 2005 Hei vennen min Håper du ikke har regnet vekk på veien til jobb i dag - for et vær vi har Jeg skjønner ikke at det kan komme så mye vann ned på en gang jeg! Her er det lite nytt å skrive om - dagen bare flyr avgårde og jeg synes ikke jeg får gjort så mye. Vel jeg er jo ferdig nesten iallefall med alle julegavene, og jeg har fått laget ferdig 50 julekort. Så noe får jeg da gjort! Men kjenner at jeg er litt lat for tiden. Tror jeg skylder på været jeg! Men jeg har jo igjen å skrive alle kortene også da - og det er liksom for tidlig ennå. Håper du får en fin dag i dag da vennen min! Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1050 Del Skrevet 14. november 2005 Hjemme igjen etter noen ekstra timer på jobben. Det regner og regner ute. Våknet ekstra tidlig i dag fordi jeg skulle gå til jobben, men det kunne jeg bare glemme. Det blåste og regnet, var kaldt og guffent. Så jeg ringte en kolega å fikk sitte på i stede. Godt valg Fikk meg jammen skyss hjem og! Så nå sitter jeg her i et kaldt hus. Må nok inn å fyre i peisen før jeg tar til med å froberede morra dagen ja. Orker ikke fryse. Har gått berserk på ebay for tiden og det merkes. Herlighet, nå venter jeg masse ting. Er jo litt gøy og, men tror jeg skal la vær å gå på den siden en stund. Tar på lommeboka det der La Traviata; Ja håper vi snart kan begynne. skal til spesialist i desember så får vi finne ut av ting etter det Lille Ballerina; ja du må bare loppe henne for informasjon. Hun kjenner meg veeeldig godt Tetra; håper du koser seg hjemme med fyr på peisen. Skal gjøre det samme selv! Charmina; Vann vann og vann. Tragisk!!! Du er så flink som er ferdig med julekort. Vi skal heeele tiden ta bilder av Marthe for å begynne, men ting har en lei tendens til å skli ut her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1051 Del Skrevet 14. november 2005 Snakker meg om at det blåste i går, men i dag blåser det enda verre. Helt sinnsykt. min far må ned å se til båtene til og med. Og det skal litt til før han blir oppstresset. Var hos en venninne i kiled og jeg turte ikke gå hjem igjen. Sikker på at jeg hadde blåst bort. Så hu måtte kjøre meg.... Men nå er det legge tid! Lang dag i morra og. Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. november 2005 #1052 Del Skrevet 14. november 2005 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. november 2005 #1053 Del Skrevet 14. november 2005 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #1054 Del Skrevet 15. november 2005 Innom i natten og leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. november 2005 #1055 Del Skrevet 15. november 2005 Jammen bra at du ikke blåste bort vennen min! Her flydde boss spannene veggimellom i natt. Jeg ble rimelig redd med det samme før jeg forsto hva det var for noe.Ikke noe særlig vær å skryte av nei! Men deilig å være inne og fyre i peisen da - det elsker jeg jo Håper dagen i dag blir fin! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1056 Del Skrevet 15. november 2005 Ja da er tirsdagskvelden kommet og jeg kjenner jeg begynner å bli trøtt. Godt at jeg ikke begynner på jobb så veldig tidlig i morgen. Har vært hjemme i dag. Fått gjort litt hus arbeid i huset og baket deilig rundstykker til kvelds. Jammen var det deilig. Har masse fyr i ovnen og venter bare på at Amy skal begynne. Sitter her på kontoret og her er det kaldt. Så jeg må nok snart inn igjen i stuen ja Fikk brev fra sykehuset i dag - skal inn igjen på kontroll. Heldigvis tidlig i desember og det er greit. Vil jo gjerne vite noe mer og håper at de kan gi meg noen flere svar. Er ikke mye gøy å gå slik som dette og ikke vite NOE om fremtiden. Har fått spørsmål om å fortsette i denne jobben ut sommeren og det er jo koselig da. Men problemet er alt det drar med seg. Da må jo mannen flytte opp her og begynne i ny jobb. Og så må vi finne oss et sted å bo, for jeg orker ikke bo oppå familien min et halvt år til. Og så må lille gullet i barnehage. Har fått plass til henne alle dager utenom en, og det er jo og et problem. Den dagen jeg står uten plass er jeg jo på jobb. Så hva gjør jeg da?? Om ikke dette er nok så har vi jo villet bygge hus i 3 år, og jeg kunne jo veldig gjerne tenkt meg å begynne på det og. Så som dere leser så er det ikke helt enkelt om dagen. Vi må liksom finne ut av livet vårt og det fortere enn fortest. Men nå kommer mannen i morgen og vi har bestemt oss for at vi skal ha en konklusjon til helgen og den skal vi stå for. Så da blir det jo spennende hvilken vei vi kommer til å gå. Gleder meg masse til at mannen og gullet kommer opp hit i morgen. Tror jeg må ha henne i sengen med meg i morgen natt ja Sel om det ikke er så veldig lov.... Må titte i noen dagbøker før Amy! Ha en super tirsdagskveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #1057 Del Skrevet 15. november 2005 Måtte ned på mottagelsen og snakke med S i dag Vi konkluderte begge med at tulla di er nyyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. november 2005 #1058 Del Skrevet 15. november 2005 Det er vel lov å ha lille gullet i senga si hvis man føler for det! Det er jo veldig koselig da... Mange valg dere må ta nå, blir helt matt jeg! Det er jo så mye som skal på plass med jobb, bolig, barnehage osv. Den ene dagen Marthe ikke er i bhg. kan dere kanskje få noen til å passe henne, om dere kjenner noen eller har noen i familien som går hjemme eller noe sånt? Eller så vet jeg om mange mødre som jobber f.eks. 60 eller 80 % og er hjemme 1-2 dager i uka. Det går jo også an, men det blir jo mindre penger da! Skjønner veldig godt at du helst vil bo for deg selv og med din egen lille familie sånn i lengden! Å bygge hus er jo en drøm da, var det sånn at dere hadde en tomt allerede? Håper du har kost deg med Amy og at morgendagen blir fin! Nå må dette møkkaværet snart slutte å plage dere vestlandsfolk synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. november 2005 #1059 Del Skrevet 16. november 2005 Vi var på helsestasjonen her om dagen og hun er blitt: Vekt 7900 g Høyde: 71 cm så det er litt av ei lang jente jeg har fått ← Victoria var 7990gr og 66,5 cm når hun var 6 1/2mnd hun.. Liten kladd jeg har! Men du, så mye der må finne ut av fort da!! Kanskje like greit, håper dere tar de rette avgjørelsene og blir fornøyd med valget dere tar! Uansett spennende synes jeg, med så mange nye ting.. Ha en fin tv-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. november 2005 #1060 Del Skrevet 17. november 2005 Hei vennen! Ja her var det masse dere skal ta stilling til gitt! Ikke lett å velge når det er valg som er avgjørende for framtiden. Håper dere finner ut av det og at det blir noe dere begge ønsker like mye. Kaldt og nydelig sol her i dag. Håper det holder seg sånn en god stund for det er jo så mye lysere og triveligere når det er slik ikke sant? Intet nytt herfra egentlig ville nå bare innom med en god -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg