Lille Ballerina Skrevet 20. oktober 2005 #941 Del Skrevet 20. oktober 2005 Åjåjåj! Tenner på vei! Det ser så fryktelig vondt ut, lite riskorn som presser seg fram Skjønner godt at de har lyst til å bite på alt og ingenting. Hmm.. er det vondt å amme når barna får tenner da? Ser for meg at de biter av halve brystknoppen Koselig å være savnet da Du e nu gò Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2005 #942 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei på deg! Så artig at tulla får tenner, og det uten særlig besvær! Tida går så fort, jeg leser at Marthe aker seg bakover, og jeg synes ikke det er lenge siden Brage gjorde det samme! Og nå GÅR han snart!! Gi snuppa di en klem fra B og meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 #943 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei vennen min! Så artig at det er en tann på vei! Martine har 8 tenner nå, og av en eller annen merkelig grunn synes hun det er kjempefestlig å bite mammaen sin i låret Jeg kan love deg at det ikke er særlig behagelig med de haitennen der. De er egentlig utrolig skarpe på sånne små!!!Og gjett om frøkna blir fornærmet når hun da får kjeft Sier bare nei til henne med litt skarp stemme og da skal jeg love deg at leppa blir sid ja Du må snart legge ut nye bilder av henne sånn at vi får se. Håper dere får en fin helg - fredager er bare vidunderlige! Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #944 Del Skrevet 22. oktober 2005 Takk for koselig hilsner. Er ikke den store tanna som er kommet opp enda, men en kan se at det kommer noe iallefall. Hun er blid og fornøyd, så tror ikke det plager henne noe særlig. I dag skal mannen på utdrikkingslag og vi er tidlig oppe. Jeg og tulla skal kjøre han avgårde og så skal vi en liten tur på shopping med min svigerinne. Koselig det. Etterpå er det jente film og maaaaaaase smågodt. I dag får sunn livsstil være sunn livsstil. Vet ikke hva som er i film hyllene for tiden, men håper de har noe bra. skikkelig jente kveld og det er jeg så klar for!! Nå får jeg begynne å virke. Ha en super lørdag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. oktober 2005 #945 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hurra for tenner!! Så morsomt.. Håper du får en koselig lørdag og filmkveld i kveld!! Lenge siden vi har leid film også.. Jeg har kjempe lyst til å se Hitch, så der ser du hvor oppdatert jeg er Kos deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #946 Del Skrevet 22. oktober 2005 april; den er kjempe gøy. Bra valg d$et. såg den forrige helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. oktober 2005 #947 Del Skrevet 22. oktober 2005 Så kos med jentekveld! Smågodt og film hører sammen! Stor klem Ha en fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #948 Del Skrevet 22. oktober 2005 Åhhhh har spist så alt for mye snop!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #949 Del Skrevet 22. oktober 2005 Takk for hilsen La Traviata, ja skal si dette er digg. Nå er vi ferdig med en film, en igjen!! Heia heia,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. oktober 2005 #950 Del Skrevet 22. oktober 2005 Så koselig dere har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #951 Del Skrevet 23. oktober 2005 God morgen alle sammen!!! Lille Ballerina, ja vi hadde det koselig vi. masse snop, taco og film. Kan ikke bli bedre. Vi kom bare til å se en film da, så da har jeg en tilgode til i dag. Helt supert det. Mannen kom hjem fra utdrikkningslag i halv ett tiden. Og i overraskende fin form. Egentlig ganske greit for meg som ikke hadde drukket. Er ikke alltid like greit å få hjem en full mann, må ærlig inrømme det. I dag er det strålende sol Det må bare bli tur i dag!!!! Mannen skal av å gjøre en jobb og jeg har en matte inlevering til i morgen. Og jeg kan rett og slett ikke matte så dette kan bli en lang dag. Men det er vel bare til å hoppe i det!!! Ha en fin søndag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2005 #952 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heihei! Gratla med tann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #953 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann...Lenge siden sist nå. Hyggelig å høre at tulla er blid, selv om det kommer en tann i munnhuset. Lykke til med matten! Hvilken matte er det du har? Sånn på høyt nivå, eller på vgs. nivå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #954 Del Skrevet 23. oktober 2005 Saeria; jeg skal ha matte på lærerskolen. har ikke dratt meg til å bli ferdig med den enda. og det er noe dritt rett og slett. Kan fint lite. Har sittet her å jobbet med Geometri en stund nå. En del går ba, men så streiker det heeeelt. Men jeg er med godt mot enda og har ikke tenkt å gi opp helt enda! Linn3c; tusen takk for gratulasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #955 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er bra! Kan ikke gi opp vettu. Selv er jeg nettopp ferdig med 2mx kapittelet om derivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #956 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg savner matte jeg Blir liksom ikke det samme med medikamentregning (deling, gange,pluss, minus). Det eneste jeg forbanner innenfor matte ( ), er sannsynelighetsregning. *grøss* Har tulla det bra? Vondt i munnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #957 Del Skrevet 23. oktober 2005 Sannsynlighetsregninga (grunnkurs) klarte jeg fint. Fikk meg en 6er på den prøva. Klarte meg merkelig nok greit i de andre emnene også, selv om de sier at de som tar sannsynlighetsregninga pleier å slite med resten....og omvendt. Medikamentregning er vel greit, så lenge en er nøøøyyyyeee... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #958 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jada bare gni det inn dere Jeg HATER matte og det er ikke en overdrivelse. Heller tvert om. Jeg skjønner fint lite av noe. Ikke skal jeg skryte på meg at jeg foreløbi har jobbet så mye med det enda da, men alikevell. Har slitt meg gjennom x antall år på skolebenken uten å like dette faget en plass. Men godt å se at noen liker det. Er vel heller skjeldent i min krets. Lille Ballerina; tror ikke Marthe er plaget av å få tenner. Merker ikke noe på henne. Men tanna er kommet mye lenger opp bare fra i går til i dag. det er jo litt morsomt da. Håper jo den kommer opp snart så vi kan få se hvordan hun ser ut MED tenner I dag er det slankekrigen :hoppe: Det er jo bare så gøy å se på. Igjen så er jeg ikke så vanskelig å underholde. hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #959 Del Skrevet 23. oktober 2005 De små får mer personlighet med tenner, er så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #960 Del Skrevet 23. oktober 2005 *gni, gni* Hata matte som pesten før, jeg og. Men så fikk jeg en ny flink lærer...og så enda en ny flink en i år. Hvordan ser stykkene dine ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg