Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #921 Del Skrevet 10. oktober 2005 Innom med en mandagsklem. Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #922 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja da er jeg ENDELIG på nett igjen! Tok sin tid å få denne maskinen, men nå er den endelig her og jeg skal ikke ha flere dataløse dager. Godt!!! Men jeg skal jo ikke legge sjul på at jeg virkelig får gjort en del når jeg ikke har data da. For det tar jo myyyye av tiden min denne KG. hi hi. Men det er jo så koselig å være her og da. Kan liksom ikke la være! Og det første som møter meg da jeg kom inn her er at La trviata er gravid Helt fantastisk!!! Gratulerer så mye vennen min!!!!! En skikkelig heldig gris er du Dagen fyker avgårde, og høstferien min er faktsik snart over. Har vært i Bergen hele uken og kost meg. Fått gjort en hel del og er i grunnen klar til å gå tilbake til jobb. Jobben ringte meg forresten her i uken og lurte på om jeg ville ha større stillingsprosent Og det vil jeg jo!!!! Så det var så gøy. En ekstra dag på jobb og en del timer ekstra. Så da er jeg oppe i en 60 % stilling. heeeelt topp!!!! Gleder meg til å begynne. Skriver mer senere, mååå inn i noen dagbøker for å se hva jeg eventuellt har gått glipp av Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #923 Del Skrevet 16. oktober 2005 Yayy! Velkommen tilbake til oss Gratulerer med høyere stillingsprosent! Godt med ekstra penger i kassa tenker jeg Jeg fryster nesten ihjel, så ligger klemt under noen ulltepper og murmler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 16. oktober 2005 #924 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei Glossy vennen !!! hadde det kjempe kjekt i går !! Veldig bra at du e på nett igjen..... blir ikke det samme uten glossy moren på nett.... var veldig kjekt å se lille marthe igjen, hun e bare såå god, så gøy når hun begynner å sprelle med armer og ben når en kommer.... Idag e eg skikkelig slapping, har virkelig ikkje gjort stort annet enn sofaen, men men litt deilig med en sånn dag også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. oktober 2005 #925 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei vennen! Så bra at du endelig kom deg på nett! Tusen takk for gratulsjonen! Det skjedde mye hos meg forrige uke ja! Kjempebra at du får mere jobb, skal du fortsette "pendlinga" lenge nå da? Ha en fin kveld! Kjempekos å høre fra deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #926 Del Skrevet 16. oktober 2005 hei dere søte!!! Jammen er det deilig å endelig være på nett. Har jo savne dere alle sammen!! I dag har det vært en skikkelig slappe av dag. Var i utdrikkingslag til Miaen i går og det var bare så mega gøy. Var hjemme klokken 5 i dag tidlig ja..... Lille gullet sov hos min mor så da hadde vi formiddagen uten barn. veldig greit når en holder det gående så lenge. Skulle dratt meg ut på tur, men gidder ikke. Mannen har bursdag i morgenn, men jeg reiser jo igjen. Så da har vi hatt en liten bursdagsfeiring i kveld i steder. Hatt mega god kvelds med pakker og bitte litte granne kake.... hysj... Ellers så har det vært slankekrigen og fotball. deilig dag, men kjenner det skal bli godt å komme i system i gjen i morra ja. Da er det pakking og reising. Lille Ballerina; Ikke noe gøy å fryse. Håper du får varmen i deg igjen. Jeg har selv funnet frem strikkesokker Miaen; en super dag i går. hadde det heeeelt mega. Du var verdt feiringen : klem: La Traviata; skjønner jo det at ting skjer hos deg ja. Det er jo bare så gøy!!! Håper ikke du fpr den verste kvalmen og at bekkene gir seg litt etter litt. gleder meg til å høre hvordan det går. Da er det vel på tide å ta kveld etterhvert. ble ikke så mye søvn i natt da jeg våknet til vanlig tid i dag tidlig. så har bare hatt 5 timer på puta. Greit å få mer i natt. Ha en super søndagskveld alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #927 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hjelp meg i å fortså hvor logikken er; Jeg er husredd fra før av, men må bare se "Villmark" på nrkt.. Endret 16. oktober 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #928 Del Skrevet 16. oktober 2005 ja jeg og, men jeg ser på tv norge. ånder som går igjen og sånn. er såååå gale. nå er det jo skummelt p pusse tennene. Får ha mannen med meg. Håper du finner søvnen og. se på tv 2 hvis det blir for gale. den filmen er jo litt gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #929 Del Skrevet 16. oktober 2005 Er redd allerede jeg Typisk! Skal se på Tv2 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. oktober 2005 #930 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei på deg, der var du ja!! Tror det hadde vært greit å være ute nett her en stund også. For det blir en del klaging fra mannens side. Enda nå har jeg bedret meg betrakelig!!! Data`n står jo på Victoria sitt rom, så etter hun legger seg er det null data.. Skjønner ikke hva han klager over Håper alt er bra med deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #931 Del Skrevet 17. oktober 2005 Mannen har bursdag i dag!!!!! grattis vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2005 #932 Del Skrevet 17. oktober 2005 Grattis med dagen Glossy-mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #933 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tusen takk La Traviata. Skal hilse han når jeg snakker med han. Jeg og tulla er kommet vel frem til Sogn. Vi fikk deilig fisk til middag hos min far og ¨nå bør vi vel komme i gang med å pakke ut, men er litt tiltak. Marthe ligger på gulvet å kaver La henne på ryggen for å gå å hente lekene hennes, men da jeg kom tilbake lå hun på magen å skratt lo. Så nå prøver hun å komme seg fre,men det ser dårlig ut. Går vel for det meste bakover ja. hi hi vant forresten en flott klokke på ebay for 0.02 pund. heeeelt topp De har jo SÅ mye fint der inne. Nei nå er det ei som har satt seg fast her. hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #934 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja da er tulla lagt og jeg kan se Cæsard i fred Ja for jeg inrømmer det gjerne; jeg liker det jeg. hi hi. Det tar av til tider ja, men det er jo litt artig da. Ellers er pappaen min på fisketur og han har lovet å feire min manns bursdag med hummer og god kvels. nam nam. Gleder meg masse. Min mann er jo ikke her da, men vi kan jo feire han vi. Ellers er julebord styret i gang allerede. Må jo le og, det er tross alt leeeenge til jul, men skjønner jo at vi må begynne å planlegge tidlig. Mannen spiller og de skal muligens til haugesund i slutten av november, det er samme helg som det er julebord med jobben til mannen og julebort med min far. ikke nye stas når alt kommer på samme tid nei. Kjedelig. Men vi får ta saken seinere i kveld når mannen endelig vet om det blir Haugesund. For blir det det, må reise dit. Mannen skal spille konkurranse og da blir det viktigere. Jeg for min del vil jo helst reise med min far, for det er en hel helg på hotell - gratis Og med masse aktiviteter og kjekke folk. Men jeg tar ikke sorgene på forskudd Får vente på dommen i kveld. Håper virkelig at min far snart kommer - er så klar for hummer måltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. oktober 2005 #935 Del Skrevet 17. oktober 2005 GRATULERER MED DAGEN TIL GLOSSYMANNEN Klem fra hun lille søte som har bursdag samme dagen og mammaen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #936 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tusen takk snuppa!! Skal hilse han så mye!! Han blir nok glad ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. oktober 2005 #937 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg er herved tilbake :bukke: Gratulerer til Glossymannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 20. oktober 2005 #938 Del Skrevet 20. oktober 2005 Her må du berges opp fra side 2....... Ja, to mnd til jul, men allerede er det mange som styrer ogh julebord sesongen er jo snart i gang for fullt..... Her har vi bare begynt å tenke på julegavene, liker å ha dem unnagjort før julerushet setter inn for fult, men blir enkelt i år siden vi skal gi fotografbilder til de flrste Håper det står bra til med deg og Marthe, og at dere får en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. oktober 2005 #939 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei på deg! Håper alt er bra! Så Marthe prøver og krabbe litt? Morsomt.. Victoria liker ikke å ligge lenge på magen, så gud vet når hun skal begynne å krabbe!! Det er så morsomt å se alle disse fremskritten de små gjør.. Synes det er noe nytt nesten hver dag jeg! Ha en fin torsdagskveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #940 Del Skrevet 20. oktober 2005 MARTHE FÅR TENNER !!!!!! :hoppe: Jammen tok det tid, men nå ser en klart og tydelig at det kommer opp en søt og liten tann nede til høyre. Må jo si at det er gøy Har ikke merket noe på henne i det hele tatt, men i dag etter jobb kjente jeg etter og jammen var det ikke noe der ja. Mannen er kommet fra Bergen i dag og vi har feiret litt bursdag på etterskudd. Fikk middag og kake + gave fra min far. stor stas. Nå venter vi på Jakten på Kjærligheten og koser oss med kake og kaffi. Lille Balerina; så bra at du er tilbake, savnet deg masse her om dagen. Tetra; takk for at du redda meg. Ikke noe stas å være SÅ langt nede nei. VEt at julen kommer for fullt. jammen meg kommer det tidligere og tidliger for hvert år. Synes vi burde holdt oss til desember jeg.... April; Ja enig i at det er morro å se hvordan de utvikler seg. Skal si det går fort. Marthe aker seg bakover på magen. Var ikke glad i å ligge på magen hun heller, men nå digge hun det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg