Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg Glossy! :klem:

Er tilbake fra ferie, og måtte oppdatere meg litt i dagbøkene!

Så flott at det går så bra med jobben. Det ordner seg sikkert med permisjonen, vi forandret på vår uten stort bryderi i hvert fall!

Lykke til med eggløsningsjakt da ;)

Stor nattaklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! i dag slo testen ut! Jeg har fremdeles kroppen i rute :sjarmor:

Da er det bare å huske ekstra mange regnfrakker i helgen ja.... :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten.. hva er hele poenget med jordbærlukten etc? Jeg tror jeg ville fått bakoversveis hvis min kjære hadde luktet jordbær nedentil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det kan du si. har vel ikke hel skjønnt meningen med mye de presanterer. kjøpte en ekstra dyr for ekstra nytelse, men der kunne jeg like gjerne brukt oppvaskehansker :sur: Kjennte INGENTING. herregud det var sløsing av penger ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det kan du si. har vel ikke hel skjønnt meningen med mye de presanterer. kjøpte en ekstra dyr for ekstra nytelse, men der kunne jeg like gjerne brukt oppvaskehansker  :sur: Kjennte INGENTING. herregud det var sløsing av penger ja....

:hoho: Så et øyeblikk for meg Glossymannen med oppvaskhanske på :humpe::hoho:

Kjekt at dere har det bra vennen. Selv ble jeh i så godt humør av at solen kom i dag! DET er deilig det!

Har vært på Lagunen og handlet litt klær til skolegutten min. Og i morgen tenkte jeg å stå tidlig opp (om jeg orker) og dra til byen og kose meg uten unger :sjarmor: ............bare nyte litt tid for meg selv.

Det trenger man jo litt innimellom ikke sant?

Ha en flott helg vennen og klem lille gullet ditt fra meg!

-Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina; :ler: ja nå såg jeg og det for meg.... :ler: Så deilig med en tur til byen for seg selv. Det trengs av og til ja. Er så deilig å få gjort ting aleine av og til. Tror jeg setter mest pris på å få dusjet aleine jeg. uten at det ligger en liten å ser på meg ;)

I dag er det full rulle. Tidlig oppe og som dere ser. Her i bygden er det en bekjent som skal gifte seg. De skal gifte seg ute på et veldig romantisk område som er nyåpnet forrige helg. I tilleggg driver den familien blomsterbutikk så da blir det ekstra spennende. Tipper de ikke har spart på noe der nei. Så da må jeg inn å se på de vet dere. Tror det blir SÅ bra. Har fått smugtittet litt på opplegget, oppsatser osv og det er bare super bra. Gleder meg masse til å se det hele.

Men før det er bryllup så skal vi til nabo kommunene med båt. Lille Marthe båten til min far. I nabo kommunen er det næringlivsdager og det blir feiret stork. Masse boder med kjøp og salg og flere aktiviteter for barn. Det hele ender med stor fest og dans mpt kvelden. Det skal ikke vi være med på da, men vi skal ut nå sanrt å se.

Så det er vel på tide å begynne så smått å gjøre seg klar. Avgang klokken elleve.

Ellers så glemte jeg helt å fortelle at fingrene mine ikke blir noe bedre - tvert i mot. Det blir bare verre og verre og har "spredt" seg flere steder på kroppen. Ikke noe særlig nei. Men jeg var hos lege her oppe og han snakket med en spesiallist. Han mente på 30 sek at det var revmatiske problemer jeg hadde selv om de forrige testene var negative. Så da skulle jeg bli hennvist til han. Og venter i disse dager på brev.

Akkuratt nå håper jeg på å komme til fortest mulig for dette begynner for alvor å plage meg. Er jo helt handikappet og får gjort fint lite. Verker overalt! :sur:

Er veldig spent på det hele siden det kom etter fødselen. Og det presiserte spesialisten at det gjorde så lenge jeg ikke hadde kjent noe før. Og alt kom etter fødselen. Så da er jeg veeeeeldig spent på hva han sier til eventuelle flere fødsler.

Hva om jeg blir verre for hver gang? Hva om han råder meg til å ikke få flere ? hva om - hva om ? SKjønner dere , jeg sitter med 1000 spørsmål og ingen svar. Venter og venter på brev, skjønt det er ikke mer enn en uke siden jeg var hos leger.....

Jaja nok om sykdom. Blir deprimert av det jeg. Solen skinner og det kommer til å bli en kjempe dag. Både for båtturen vår og for brudeparet.

Ha en super dag allesammen!!!! NYYYYT lørdagen fullt ut - det skal jeg :sjarmor:

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy!

Stikker innom med en stor klem! :klem:

Skjønner at du har mange tanker rundt disse plagene dine, håper du får noen flere svar snart! Men har aldri hørt om noe sånt i forb. med graviditet?

Huff, tenker på deg vennen :troest:

Nyt det fine været og ha en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får huske regnfrakk! Bedre syn det enn oppvaskhansker tror jeg.. :grine2:

Godt at kroppen er i rute i allefall! Det er den hos meg også og det er deilig.. Nå blir det vel ikke en til på oss riktig ennå, men kanskje prøvingen er i gang igjen på denne tiden neste år! Hvem vet.. Bruker jo ikke prevansjon da, så alt kan jo skje. Men er man forsiktig, så går det vel greit :sjenert:

Ønsker deg en stålende lørdag med båttur og bryllup!!

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Glossy!

Lenge siden sist....

Så koslig å lese at du trives i den nye jobben, sikkert godt å få kommet seg ut litt.

Tenk at marthe også har passert et halvt år, går ikke tiden fort vel??

Håper spesialisten finner ut av plagene dine, ikke godt å gå rundt med og hvertfall ikke når man har tusen spørsmål i tillegg. Som jeg har nevnt før så er det mulig at revmatisme kan oppstå etter en graviditet, gjorde det med min mor. Ser du lurer på det angående flere barn, men det kan jeg ikke gi noe svar på da i og med at jeg er enebarn.

håper dere har hatt en fin dag både med bryllup og båttur.

Du må hilse Marthe så mye fra oss :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da er Marthe ferdig med formiddagsluren, brødene står i ovnene og vi er snart klar for å gå tur i ruskeværet. For her blåser det og regner om etannet. Ikke mye fristende å gå ut, men må man så må man. Er vel bare å kle seg godt ja.

I natt har mini sovet urolig. Har våknet flere ganger, men sovnet igjen etter å ha fått smokken. Vet ikke helt hva som plager henne jeg, men hun har en stygg hoste som har vart noe ndager nå. Får vel sjekke den hvis den ikke snart går vekk. Skal på helestasjonen på onsdag på lege kontroll. Så da får vi ta det opp i så tilfelle. Er spent på vekt og lengde denne gangen, siden vi ikke har vært siden før vi reiste på ferie. Vil tro hun er blitt noe større nå ja.

Har så smått begynt å gi henne smakebiter av brød mat. Hun digger det jo.hi hi. Det går ned på høykant, men vi må jo være litt forsiktige da med tanke på at hun enda ikke har tenner. Måå ta ut brød...

Perfekt :sikle: Veldig klar for lunch nå ja...

Får ta noen telefoner før jeg kommer meg ut i ruskeværet.

Hade bra så lenge!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviat: ny avatar eller?? stilig. Men jeg kjente deg ikke igjen i det hele tatt. Måtte sjekke to ganger hvem som hadde besøkt dagboken min :ler: Ikke mer Bragegutt???

April: Koselig å se deg igjen. Lenge siden sist nå. Skal ta meg en tur i dagboken din og for en liten oppdatering. Tenker lille mor er blitt stor nå ja...

Tetra: ja der var du og :klem: Ja tror nok det hele kom med fødselen. Legen mente og det. Blir spennende å se hva de finner ut. Noen spesiell grunn til at du er enebarn :roll: (tenker på sykdomen til moren din....)

Ja da har vi vært på tur i ruskeværet. 1,5 timers rask gange, med regntøy og vogn. Må ha svidd av noen kalorier der ja. Håper iallefall det :ler:

Nå komme min far og damen snart hjem fra Bergen så da er det middag som står på planen. Tenkte å ha den ferdig til de kom så da er det vel på tide å begynne. Og så må jeg i dusjen. Tar på å gå på tur.

Det nærmer seg avreise for mannen og så han vil vel bruke den siste tiden godt med å snuse på tulla. ha ha

Ha en fin ettermiddag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe særlig å høre om fingrene dine :forvirret: Håper du får svar på alle spørsmålene dine hos legen. Synes det er bra at de tar det alvorlig, siden det tross alt ikke er noe hyggelig å være usikker på hva det er. Lurer på om jeg kommer til å bli en like god "triller" som du er. Virker som du går med vogna i all slags vær, uansett. Beundringsverdig :smilbla: Kos deg med mannen du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
La Traviat: ny avatar eller?? stilig. Men jeg kjente deg ikke igjen i det hele tatt. Måtte sjekke to ganger hvem som hadde besøkt dagboken min  :ler:  Ikke mer Bragegutt???

:ler: Ville bare prøve noe nytt til en forandring! Men kjente ikke igjen meg selv jeg heller, så nå har jeg enda en ny en! Men jeg lover at Bragegutt kommer tilbake, når jeg får lasta inn feriebildene på PC´en!

Flink du som triller tur i all slags vær. Som regel er det jo ikke så ille når man først kommer seg ut. Vi har også gått lang tur i dag, men var heldigere med været, bortsett fra at det blåste veldig! Men det gjør det veldig ofte i Drøbak da.

Visste ikke at man kunne få revmatisme i forb. med fødsel, men håper ikke at du har det! Og så må du ha lykke til med videre testing og sånt.

Ha en flott kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

Huff det høres ikke noe serlig ut med den verkingen din. Gjett om jeg kjenner meg igjen. Enkelte dager er det så ille at jeg faktisk ikke klarer å bla i avisen engang. Men hos meg finner de ikke ut noen ting desverre og det er bare så frustrerende.

Håper de finner ut av det og at de kan gi deg noe for plagene. Ikke noe serlig å ikke vite iallefall.............da blir man alltid å tenke på alt mulig!

Jammen er det deilig og varmt ute i dag, faktisk over 21 grader :overrasket: Fantastisk.

Henrik er på skolen og ungene sover. Så da ble det noen minutter med tid her!

HA en stråååååååååååålende tirsdag vennen min! Setter sånn pris på deg :klem:

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så snille dere alle er med meg. Hjelper litt på plagene mine det :klem:

Har enda ikke mottatt noe brev fra spesiallist, men venter i spenning.

Har jo helt glemt dere at jeg har begynt på Grete Roede kurs. Ja endelig fikk jeg somla meg til det. Trodde det skulle bli helt forferdelig, men det går gått over all forventning. Men jeg har noen problemer, og nå skal dere få høre. Er helt sprøtt :roll:

Jeg kom på veiing denne uken og har da gått på kurs i en uke. Fikk beskjed hvor mye mat jeg skulle ha og at jeg måtte passe på å få i meg alt.

Har denne uken vært veldig flink å gå på tur, men har rett og slett slit med å få i meg nok mat (ja det høres teit ut - jeg vet) Men det er ganske så mye mat en skal ha i seg med tanke på at en slanker seg. Så da jeg komme på kurs har jeg gått ned 1,3 kilo og en av de som har gått MINST ned. Rett og slett fordi jeg har spist for LITE !!!!! :overrasket: Er det mulig. Jeg hadde gått mest på tur av alle som satt der nede og jeg hadde gått ned minst. Hallooooooooo!!

Utrolig kipt og utrolig nedsig. Jeg hadde litt større forventninger ja, så da var det kipt. og i tillegg til alt det der sier damen at siden jeg er så flink å trene så skal jeg spise ENDA mer mat enn forrige uke :overrasket: Jeg sliter med å få i meg forrige ukes meny og skal denne uken doble intaket nesten, ja ikke helt da.

Men som jeg sa til damen så skal jeg prøve det , men hvis jeg til neste gang har gått opp i vekt ja da skal jeg ha igjen pengene mine ;) Men jeg spiser for harde livet og skal gi det en sjangs. Det høres teit ut at jeg ikke klarer å spise maten, men det er myyye mat her altså! Så det blir nesten litt komisk for meg dette her. Er jo en grunn for at jeg har valg å gå på kurs og det er jo nettopp fordi jeg har fått i meg for mye :ler: Men det er vel mest "dritt" jeg har klart å putte i meg. Etter fødselen har det jo tatt heeeeelt av. Så her må det skjerpings til.

I dag reiser jeg til Bergen igjen fordi mini skal på 6 mnds kontroll i morgen. Gleder meg til å se målene nå ja.

Må innom dagbøkene en liten tur før jeg tar turen... hada

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...