miaen Skrevet 5. august 2005 #781 Del Skrevet 5. august 2005 Dere må ha en kjempe god tur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håpe du ikke blir dårligere, men at du får en fin ferie.... Kos dere masse !!! (blir en laaaang uke.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. august 2005 Forfatter #782 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Takk for det miaen! Hold ut - en uke er ikke SÅ lenge Formen er litt bedre siden jeg tok tidlig kveld i går, så jeg håper at den holder seg sånn. Pillene virker de og. Vi er klar for avreise - skal bare gjørt alt mulig først. Blandt annet hente billetter Men ting kommer sikkert til å gå slag i slag her så da vil jeg benytte tiden nå til å ønske ALLE en riktig god uke!! Vi skal slikke sol og jeg kommer med fullt referat når vi kommer hjem. Kanskje noen bilder og !!! Tudelu så lenge!!! Endret 6. august 2005 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. august 2005 #783 Del Skrevet 6. august 2005 GOD TUR! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 7. august 2005 #784 Del Skrevet 7. august 2005 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. august 2005 #785 Del Skrevet 12. august 2005 Hei Glossy! Håper dere koser dere masse på ferien deres! Dere kommer vel tilbake om ikke så mange dagene, er spent på å høre hvordan dere har hatt det! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. august 2005 #786 Del Skrevet 13. august 2005 Måtte nå bare innom og gi deg en jeg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. august 2005 #787 Del Skrevet 14. august 2005 Håper dere har hatt en superduper tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. august 2005 Forfatter #788 Del Skrevet 14. august 2005 Hei alle sammen!!! Da er jeg vel hjemme og vi har hatt en fantastisk uke. En virkelig slappe av ferie. Tulla taklet det veldig bra. Stor trivdes i varmen med lite klær, mye bading og masse is. Iallefall ikke problem å ha med unger på ferie nei. Nå er vi kommet hjem og begynnt pakking og rydding til jeg skal "flytte". Litt av en jobb. Men det går fort når en først begynner. Samtidig får vi jo ryddet i ting og tang og det trengs her - det er bare greit!! Legen ringte når jeg vet i syden og de hadde heldigvis ikke funnet noe på prøvene mine. Så da vil jeg tro at mistanken om leddgikkt er over. Fingeren min er ikke blitt noe bedre så skal inn igjen i morgen. Da har han nok fått svar på røntgenbildene og. Så da får vi se. På en måte letet over at det ikke var leddgikt, men samtidig - hva er det da?? Men vi håper det bare er en betennelse vi!!! :ening: kommer med mer oppdatering i morra!! natta! Tusen takk for hilsener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. august 2005 #789 Del Skrevet 14. august 2005 Velkommen hjem! Så bra at det ikke var tegn til leddgikt. Tenker du er lettet over det. Jeg bruker å få bettenelse i slimposen som er rundt leddene. Det er mest sannsynelig noe som man kan få bukt med fort. Krysser fingre og tær for det :smile: Så flott at dere har hatt en fin ferie. Må ha vært godt å komme seg litt bort i fra norge og se noe nytt. God uke! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. august 2005 #790 Del Skrevet 14. august 2005 Hei Glossy! Velkommen hjem! Godt å ha deg tilbake vennen! Hørtes deilig ut med slappe-av ferie, nå er det ikke lenge til vi drar selv! Så bra at det ikke var leddgikt da, håper de finner ut av det fort så du kan bli bedre! Og halsbetennelsen din er jaget langt bort forhåpentligvis? Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 15. august 2005 #791 Del Skrevet 15. august 2005 Velkommen hjem vennen, så koslig å se deg her igjen Så flott da at Marthe trivdes i varmen, kan tenke meg hun stor koste seg når hun fikk være lett kledd, det liker hvertfall Martine godt, bare så synd sommern ikke har vært så fin som vi hadde håpet på. Godt at prøvene hos legen var fine, blir spennende å se om de finner ut noe av røntgenbildene da...... hadde jo vært greit og vite hva som gjør det. Stor fra oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 15. august 2005 #792 Del Skrevet 15. august 2005 åhhhh kjedelig at du e på klubb idag....eg e jo såååååååååååååååååå tytesjuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan gikk det hos legen forresten ? E kjempe spent.... Det var en laaang dag på jobb idag, e skikkelig sliten i kroppen, så nå e det strak ut på sofaen, og se 24... Vi tytast vel i morgen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. august 2005 Forfatter #793 Del Skrevet 15. august 2005 Åh så koselig med hilsner. Var hos lege i dag og må bare få si at han legen min er TRAGISK! Så da gikk jeg rett hjem å fyllte ut papirer på å bytte fastlege. Så nå håper jeg på samme lege som mannen og som også er lege på helsestasjonen hvor Marthe går. Greit å ha en "familielege". Men iallefall sa legen min at han ikke har funnet noe på verken røntgen eller prøver. Så da håpet han at dette bare var forbigående og satte meg på en ektra pille kur i tillegg til den jeg allerede har her hjemme. Så sa han at jeg fikk gi beskjed om jeg ble verre - Hade! Jepp så det var legetimen. Rett inn i 3 min og utigjen. Så fikk vel egentlig ikke svar på en dritt!! Irriterende. Men skal holde ut denne pille kuren så får vi se. Er jo mega irriterende å gå med en tømmerstokk til finger da. Ellers har jeg vært på klubb i dag. Kjempe koselig, og to av jentene er gravid. hun ene har nettopp fått vite det så det var jo så stas. Måtte jo ut å handle en liten gave til henne i dag da. Koselig å handle klær i SÅ små størrelser igjen. hi hi. Mensen kom i dag for fulle hus. Så her er ting i orden igjen. Akkuratt 28 dager siden sist. Helt topp. Dette liker vi. Kontrollfrik jeg??? langt i fra. Nå skal dataen min på et lite rehabillitetsopphold noen dager så jeg blir uten nettilgang. Skal få oppgradert den litt, få flatskjerm og litt mer små snack. Pluss at vi nå skal kjøpe oss bærbar. Mannen må jo ha en data nå som jeg tar denne med meg. Så det blir litt spennende da! Gleder oss til å få den. Men tok noen uker. Lille Ballerina; ja legen og håpte på en bettennelse og det håper virkelig jeg og. Heia pillekur!! LaTraviata;Godt å være tilbake og savnet Ja halsbetennelsen er helt borte. Så det er jo bra da. Tetra; godt å se deg tilbake fra ferie og! skal stikke innom dagboken så fort jeg får data igjen. Er SÅ trøtt nå.... Miaen; ja jeg vet at du kjeder deg når jeg er på klubb, men sånn erlivet hi hi. Og nå skal jeg itillegg være uten noen dager. Kommer bort til den i morgen å henter tingen som du kjøpte meg - skal opp til naboen din å hente ut en del musikk. Helt topp! snakkes i morgen! Natta Ser dere alle om noen dager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2005 #794 Del Skrevet 15. august 2005 Natta vennen! Blir bra med flatskjerm og sånt da - men kjedelig å være uten nettilgang i flere dager! Hvorfor skal du "flytte" forresten? Har ikke helt fått med meg dette jeg... Æsj, dumme legen. Bare bytt han ut! En flink lege man liker er gull verdt altså. Det samme med tannleger, nå har jeg endelig funnet en ålreit tannlege - det tok jo bare 30 år! Ha det bra så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. august 2005 #795 Del Skrevet 16. august 2005 Ja, denne flyttingen lurer jeg også på :klø: Så bra at dere har hatt det fint på tur!! Er så fristet til å reise i februar/mars selv.. Kjøpte badedrakt og solhatt til Victoria i dag.. Nå gjelder det bare og overbevise mannen! Håper de finner ut hva det er med denne fingeren din! Godt det ikke var leddgikt da, men kjedelig å ikke vite hva det er når det ikke blir bedre.. Ha en fin dag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. august 2005 #796 Del Skrevet 18. august 2005 Hei vennen min Endelig litt tid og overskudd til å skrive litt. Martine holder et sånt liv om natten at det er helt utrolig! Da skal jeg love deg det er full fest oppi senga. Hun joddler og turner rundt som en villmann Lurer virkelig på når den lille frøkna der har tenkt å begynne å sove om nettene jeg! Huff håper de finner ut av hva som gjør at du har det sånn, men det er jo en god ting at de ikke fant noe som tydet på leddgikt da! Selv har jeg gått til utredning i flere år pga av leddsmerter og stivhet men de finner ikke ut noe. HAr blitt værre og værre etter hvert svangerskap. Bra at du bytter lege, synes jammen ikke at man skal holde på sånne tusseladder som ikke gidder å bruke noe tid på pasientene sine! I kveld skal jeg trene om jeg ikke sovner før jeg kommer så langt! HA en fin dag vennen min og gi Marthe en kjempesuss på kinnet!!!! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. august 2005 Forfatter #797 Del Skrevet 18. august 2005 Ja da er tilbake på nett. Tok sin tid, men nå er alt i orden. Både ed en rein og fin data, flatskjer og et nytt sted å sette den opp. Som noen av dere lurer på så har jeg flyttet litt på meg. Har fått jobb her som min far bor og det er en liten stilling. Valgte å ta den selv om jeg har perminsjon fordi den pynter litt opp på cven. Så da skal jeg bo her oppe frem til jul.Mannen og jeg skal pendle litt frem og tilbake. Han har jo pappaperm hele november så da blir i jo mye sammen. Litt kjedelig situsjon,men vi har valgt det selv og det kommer til å gå så bra atte. Ikke SÅ lenge til jul!! hi hi I dag har jeg hatt min første arbeidsdag og det gikk veldig fint. en del og sette seg inn i, men gleder meg til å begynne skikkelig. i morgen er det og på jobb, før mannen kommer opp hit og vi tar helg. Må gjøre litt mer her før jeg tar kveld.... tidlig opp for meg som er vandt til å sove lenge.... hi hi Ha en super kveld jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. august 2005 #798 Del Skrevet 18. august 2005 Åja, sånn å forstå! Håper det går bra å jobbe litt da! Hva gjør du med Marthe mens du er på jobb? Grattis med ny PC, flatskjerm og det hele... ikke noe særlig misunnelig nei! Du får ha en fin kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. august 2005 Forfatter #799 Del Skrevet 18. august 2005 La Traviata; jeg har en kusine som er så grei og passer. I tillegg kommer pappaen opp her å hjelper til om fredagene. Helt topp! Gleder meg til å komme i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. august 2005 #800 Del Skrevet 18. august 2005 For en flott ordning (selv om du sikkert savner mannen) Håper du vil trives i den nye jobben da, og at lillepia tilpasser seg fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg