Lille Ballerina Skrevet 15. juli 2005 #721 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei og hå Snikleste i dagboken din Hørtes deilig ut i Praha, og så godt å bare få være dere to littegranne da. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2005 #722 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei Glossy! Hørtes skikkelig deilig ut i Praha! Velkommen hjem vennen! Enig i at det nye forumet er uvant, men det går seg nok til! Nå fikk jeg lasta opp avataren min på nytt, og smiley´ene er tilbake, så det hjelper da på! Ha det fint så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #723 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei alle sammen! Er veldig lite med oppdatering her for tiden. Dagene er fullt opp og jeg har den store orken til å skrive. Kommer sterke tilbake etter ferien. Kom nett hjem fra min far hvor jeg og tulla har vært noen dager. Deilig å være litt vekke. Blir så utrolig mye bedre å komme hjem da. Borte bra, men hjemme best. I morgen skal vi i bursdag til mormor til mannen. ellers lite planer frem mot syden turen. Ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. juli 2005 #724 Del Skrevet 20. juli 2005 Skjønner at det ikke er like enkelt å tilbringen tiden på nett i ferien. Gleder meg til å lese når du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #725 Del Skrevet 23. juli 2005 Mye godt vær her i Bergen!!! Vi griller og griller. Ingenting er så godt som grillmat og sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juli 2005 #726 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei Glossy! Hurra for sol og grillmat! Håper det fine været varer hos dere da! Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. juli 2005 #727 Del Skrevet 24. juli 2005 Går mest på sol, bading, grillmat og kald drikke her Herlig! Endelig kan man nyte sommeren fullt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #728 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei alle sammen!!! Ja da er tulla lagt, mannen er ute og jeg har endelig tid til å skrive litt her inne. Dagene har gått i ett og jeg har liksom ikke giddet å oppdatere dagboken min. Har vært litt på forumet for å bli litt kjent, men har blitt med det. Men i kveld tenke jeg å få en oppdatering. Tulla er nesten blitt 5 mnd gammel. Jeg nyter dagene sammen med henne. Tror hun er den mest fantastiske ungen..(ja helt objektivt sett ja ) Får bare lyst på maaaange flere. Synd at jeg må vente SÅ lenge på å starte igjen Ja, MÅ vel ikke det da, men vil jo ha penger for den neste og da. Så da må jeg ut igjen i jobb i 6 mnd først. Men jeg kjenner på meg det at det ikke bli så lenge til nei Ellers så er siste nytt at jeg skal flytte jaja, flytte og flytte. Skal vel mest pendle. Har fått tilbud om en 40 % stilling der hvor jeg er i fra (hvor min far bor) og den stillingen har jeg tatt i mot. Skal jobbe ved siden av å ha permisjon. Stillingen er frem til jul, men jeg er ferdig i permisjon i november. Da skal mannen ha den siste mnd. Marthe skal ha dagmamma to dager i uken og i tillegg skal pappaen ha henne en dag i uken. Han kommer da opp til oss for å være sammen med oss. Dette er jo bare en foreløbi tilværelse så jeg tror kan bli bra. Greit å komme seg litt vekk og ikke minst få litt utfordring i jobben. Nå er det bare 13 dager til vi reiser til syden!!!! Og jeg er bare SÅÅÅ klar! Er jo fint vær her hjemme og for tiden, men det blir liksom ikke helt det samme. Håper tulla og liker seg. Det ser ut som hun liker seg i varmen her hjemme og, så jeg tror nok det skal gå veldig bra. øver og øver på å drikke annet enn mme, men det ser dårlig ut Hun lager fjes hver gang vann eller eplejuice kommer i nærheten av munnen. Men stor trives hvis hun kan få is. ha ha. digger kroneis. skal prøve å legge ut bilde her etterpå. Nå får jeg ta meg en runde i dagbøkene for det er jammen lenge siden!! Ha en super kveld alle jentene mine! Tuuuusen takk for hilsner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. juli 2005 #729 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja, ikke sant det er herlig å være hjemme med verdens beste baby Storkoser meg jeg også.. Men du...Svangeskapspermisjon teller også som inntektsgivende arbeid hvis jeg ikke husker heeelt feil. Så da må du ikke være i jobb i seks mnd først Jo, det stemmer.. Sjekket Trygdeetatens sider "Som tid med inntektsgivende arbeid regnes også den tiden du har mottatt sykepenger, fødselspenger Jeg er også lysten på en til egentlig.. Men får vel drøye det litte grann kanskje! Så deilig med masse sol og grilling!! Går fort til dere drar tur også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #730 Del Skrevet 24. juli 2005 Men du...Svangeskapspermisjon teller også som inntektsgivende arbeid hvis jeg ikke husker heeelt feil. Så da må du ikke være i jobb i seks mnd først Jo, det stemmer.. Sjekket Trygdeetatens sider "Som tid med inntektsgivende arbeid regnes også den tiden du har mottatt sykepenger, fødselspenger ← Betyr dette at det er bare til å gi gass?? uansett?? skal ha to ekstra mnd permisjon uten lønn.... så da gjelder det ikke da eller?? Skjønner ikke NOE av trygdekontoret sine sider. må jo være professor jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. juli 2005 #731 Del Skrevet 24. juli 2005 Det er nok bare å gi gass Jeg tror i allefall det. Det skal jo være inntektsgivende 6 av de siste 10 mnd og om du da har to mnd uten betaling, skulle vel ikke det gjøre noe? :klø: Hm, ikke lett å si! Æ`kke professor jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #732 Del Skrevet 24. juli 2005 Tulla på båttur i den nye redningsvesten som hun fikk av onkelen til dåpen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #733 Del Skrevet 24. juli 2005 tulla i fleesdress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juli 2005 #734 Del Skrevet 24. juli 2005 Skal si tulla har blitt stor, og så så skjønn hun er. Håper dere får en fin uke. Må ikke få for pent vær, for da blir jeg nok gående på jobb til klokka 02.00 om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. juli 2005 #735 Del Skrevet 25. juli 2005 Helskjønn er hun! Ønsker dere en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. juli 2005 #736 Del Skrevet 25. juli 2005 Sååå nydelig hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. juli 2005 #737 Del Skrevet 26. juli 2005 Så fine bilder av ei nydelig tulle Jeg får gå å ta meg av skrikerungen min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. juli 2005 #738 Del Skrevet 26. juli 2005 Så skjønne bilete av Marthe! *kos og klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #739 Del Skrevet 27. juli 2005 Tusen takk for hilsner I dag er Marthe 5 mnd!!! Jammen flyr tiden.... Nå har hun fått mat og har kommet seg i seng igjen. Så mor må utnytte tiden til litt så jeg ¨får heller kommer igjen seinere!! Hadet så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #740 Del Skrevet 27. juli 2005 Min søster skal flytte til Haugesund i morgen... og ringer her å ha panikk fordi hun ikke er ferdig å pakke. Jeg MÅTTE komme å hjelpe.... Så da er det bare å løpe. Skriver mer i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg