Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut til at dere har hatt det fint på tur, og ikke minst i det fine været vi har hatt :briller:

For noen nydelige bilder av Marthe :hjerte: , den solhatten har faktisk Martine også, med kjole og truse i samme settet. Har hatt på seg det i dag når hun har lagt ute i teltet sitt :)

Har bare vært så deilig med sol noen dager, men nå er det regn i luften :-(

Nei, får se til å få gjort noe nå som jeg er hjemme alene, sambo er ut å arbeider litt, og Martine er på trilletur med sambos tante og kusine. Hun koser seg nok, har vært borte mange timer så.....

Du får ha en fin kveld Glossy, og hils så mye til Marthe :)

Snakkes :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy!

Gratulerer så mye med 1 års bryllupsdag! :dagensrose:

Høres ut som dere koser dere masse for tiden med det fine været!

Kjenner igjen det der med å smøre inn babyen og glemme seg selv ja! Her er en som har hatt røde og vonde skuldre! :oops:

Så flotte bilder av Marthemor! :hjerter:

Hun blir bare mer og mer nydelig for hver dag! :hjerte:

Ha en fin kveld og ikke minst en super uke! :)

Nå skal dere vel snart avgårde til Praha?

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj fikk ikke med meg dette i går jeg :oops: Gratulerer så masse med overstått bryllupsdag vennen min :dagensrose:

Og for noen nydelige Marthe bilder :hjerter:

Her er jeg oppe og skriver klokka 06 om morgenen,har jo ikke tid ellers i dag.

Men måtte innom for å si at jeg kommer til å savne de små Glossy hilsnene når jeg er vekke ja!

Håper du får en fantastisk fin sommer. Og en flott tur det blir toppers.

Kos deg masse vennen min og gi Marthe en orntlig god klem fra meg!

Stor klem til deg fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen i går ja!

Marthe er så søt ja, kan tenke meg hun koste seg på båttur, det gjør Maren også!! Deilig med sol og sommer, idag er det ikke så mye sol her.. Men det viktigste er at det er varmt i lufta syns jeg. Herlig er det uansett!!

Skal dere til Praha dere da, det blir nok koselig tenker jeg. Jeg har lyst til å ut og reise igjen jeg også, men det blir jo ikke så lenge til da og jeg kan vel ikke klage. Vi drar jo til Hellas i august vi.

Ha en strålende uke da vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til dere alle!!

Ja da har jeg fått ryddet i skapene mine. Har hevet myyye klær og en del går til fretex. Det hoper seg SÅ lett opp og jeg vet ikke lenger hva jeg har i skapene. Først nå har jeg somlet meg til å rydde bort mammeklær. Var jo gjerne på tide ja :roll:

Så nå er sommerklærene endelig kommet frem og jeg har myyye kles vask å se frem til ja!

Bare 5 dager igjen til tur!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy!

Oi, snart skal dere jo til Praha! :hoppe:

Det kommer til å bli kjempebra!

Ønsker dere en god tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 3 dager igjen!!!! :hoppe:

(Og i tillegg er jeg borte når KG skal være stengt! De kunne ikke valgt en bedre helg :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager går fort! :sjarmor:

Jeg skal også være borte under stengingen av KG, så de har nok valgt riktig tidspunkt! :ler:

Har du lagra dagboka di da? Min er nå på 354 sider.. :hakeslepp:

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Må benytte sjansen til å ønske deg god tur til Praha!

Vi reiser i morgen, og her har jeg holdt på med husarbeid og pakking i over 30 grader innendørs...

Svett er bare fornavnet! :tunge1:

Kos dere masse og shop till you drop! :hoppe:

Hadetklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei La Traviata; tusen tak! Vi stor gleder oss til å reise. Komme ned i den etterlengtede varmen for her er det ikke mye til vær. Er oppe tidlig i dag til en forandring for å begynne på kles prosjektet. Er en del igjen til målet ja!!!

BARE 2 DAGER TIL VI REISER!!!

I dag er det helsestasjonedag så da er det bare å manne seg opp å fortelle at ammetiden er så godt som slutt :roll: Jaja, vi får håper det gåra bra det og!

Kommer tilbake med oppdatering :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOD HELG TIL ALLE SAMMEN. NÅR KG ER TILBAKE ER JEG OG SNART TILBAKE FRA PRAHA. HOLD UT JENTER :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en kjempe fin tur til Praha vennen, kan med hånden trygt plassert på :hjerte: si at jeg er veldig misunnelig.....

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin tur i Praha vennen og at Marthe har kost seg masse her hjemme.

Sitter nå bare og nyter stillhetenm litt for meg selv, mannen og jenta er gått i seng, deilig med litt alene tid :D

Stor Klem (Savner klemme smilyen allerede.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!!

Da er jeg tilbake fra Praha og har hatt en fantastisk tur. Har får shoppet myyyye og er veldig fornøyd med fangsten. Ville jo handle masse sko, men kom tilbake uten ett eneste par. Mannen fikk to derimot. Men helt greit, fikk mye annet og masse fint krystall.

Vi trakket litt rundt å fikk se noen serverdigheter, men mye av tiden gikk med til shopping og øl drikking. For hvem velger vel ikke å drikke øl når det er billigere enn vann :ler:

Spiste mye god mat og ikke minst billig mat. Fikk herremåltider med 3 retter og masse vin til under 300 kroner. Helt topp :enig_anim:

Marthemor har hatt det topp her hjemme og. Har vært rundt om med min mor og har fått all oppmerksomhet i verden. blir litt jobb å omvende henne nå ja :ler: Det gikk faktiske veldig greit å være borte fra henne. Savnet henne selvfølgelig mye, men ikke sånn at jeg ikke klarte å fungere. Men måtte vekke henne når jeg kom hjem bare for å se henne litt. Åhhhh jammen var det deilig!!!

Nå skal vi reise noen dager til min far og kose oss ved sjøen. Min lillesøster hadde bursdag på turen så da skal det feires i morgen. Fredag skal jeg på innflyttingsfest og lørdag er det festival dag. Så helgen er tettpakket. Håper dere alle har hatt noen fine dager.

Savner den gamle KG jeg da :grine: Synes denne er litt rar, men det blir vel bedre etterhvert. Øvelse gjør mester!

Ha en super natt. Nå er det :sove: for min del!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :)

Hørtes jo ut som en helt fantastisk tur :)

Tror jeg må få med meg Praha en gang ja......

Skal være enig i at jeg savner gamle KG, men en blir vel vant med den nye også etter hvert. Blir ikke så mye jeg er her for tiden, har så mye å henge fingrene i. Holder på å beise huset, og føler jeg aldri blir ferdig, og om en uke eller to reiser vi på ferie så.

men nå skal vi på trilletur i den ny anskaffede vognen, gleder meg til å teste den ut :sjarmor:

hils Marthemor så mye fra oss da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...