Charmina Skrevet 26. juni 2005 #681 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei snuppelupp Husbygging høres veldig kjekt ut da selv om det nok er masse styr! Blir spennende å se hva dere bestemmer dere for nå da! Her har helgen bare rast avgårde. Vært i 50 års dag , shoppet i byen og ellers bare slappet av. Ikke fått gjort så mye i huset som jeg hadde ønsket da siden vi får gjester i overmorgen! Da blir det å vaske hele huset i morgen!Ikke noe gøy! Marthe er nå kjempeflink om natten synes jeg! Du har vært heldig med hun der ja Prinsesse på prøve 1 så jeg på kino - kjempesøt! Jeg er litt barnslig og liker sånne filmer jeg også Kos deg videre Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. juni 2005 #682 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei Glossy! Så flink Marthe er om natten! Supert at det går så fint! Kjekt å kose seg med filmer i helga - har ikke sett noen av dem, men de hørtes jo underholdende ut! Spennende med husbygging - har ikke fått helt med meg dette jeg. Har dere begynt å bygge hus eller er dere helt i startfasen? Lykke til i hvert fall - fint å ha litt mer plass etter hvert! Vi er kjempeglade for at vi kjøpte hus, med to barnerom og påbyggingsmuligheter... Ha en fin søndagskveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. juni 2005 #683 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei vennen! Hurra det ser ut som om det er iferd med å lysne ute. Isted regnet det jo som bare det Her er det den store vaskedagen i dag selv om jeg etter denne urolige natten mye heller kunne tenkt meg å sove Martine har vært så urolig i natt. Men jeg var standhaftig og gav henne ikke pupp selv om jeg da sikkert hadde fått sovet mye mere. Håper dere har det bra. Ha en strålende dag i dag! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juni 2005 #684 Del Skrevet 27. juni 2005 *Glede seg til onsdag* (då kjem visstnok finvêret...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 27. juni 2005 #685 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg er vist alt for dårlig til å legge igjen spor her ja..... :oops: Blir liksom ikke så mye tid til data. Godt å høre at det gikk grei på barneklinikken. Dere koste dere med film i helgen dere også ja.... Vi så den svigers filmen i går kveld, sambo som lånte den..... Helt grei humor synes jeg, ikke av de beste filmene, men.... gikk jo an I dag plasker regnet ned hos oss, gidder ikke gå ut å trille, hvertfall ikke enda. er i disse tider Martine må ha formiddagsluren sin, må ha den til rett klokkeslett, ellers blir hun svært misfornøyd. Så i dag prøver jeg å få henne til å ta hvilen i vår seng... Får se om jeg kommer meg i regntøyet å får trillet når hun skal ha ettermiddagshvilen. Vi får håpe det snart blir sol og sommer på vestlandet til oss Har hørt det skal bli bedre utover i uken. Ha en super duper flott dag i Glossyheimen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 27. juni 2005 #686 Del Skrevet 27. juni 2005 Heisan vennen!! Har berre så lyst til å seie at det var så kjekt å snakke med deg ikveld, hørte du strålte i telefonen!! Etter eg hadde snakka med deg satte eg igang med å bake brownies, som eg skal ete sammen med jordbær-nam!!! Håpar berre at nokon vil ete dei sammen med meg. Blir kjekt å sjå deke igjen, ikkje minst snuppa di, ho e sikkert blitt så stor! Synast ho hadde forandra seg slik sist eg såg ho. Ei fin lita tulle. No sit eg å ser bort på huset "vårt som vi får overta om under 1 veke. Er litt rart,men det skal bli deilig, ikkje minst å få Emma Karoline på eget rom. Mannen meiner eg held ho vaken om natta med alle lydane mine. Trudde egentlig det var omvendt, babyane som heldt oss vaken Gleda meg til å høyre om planane deka. Er jo spennande å sjå ka som skjer. Føler at alle rundt meg er på flyttefot for tida, så eg klara snart å henge med. Nei, der va kakene mine ferdir, så eg får kose meg litt etter fjellturen idag Stor klem til heile glossyfamilien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #687 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei hei!! Charminasnuppa; ja det er mye styr med hubygging. Og det før vi har begynt. Men deter jo litt gøy og da, ta ut fliser og fargen og sånne ting. Ser ut som vi går for hus, men skal bare sjekke litt mer før vi setter i gang for alvor. Orker ikke flere overraskelser. Har hatt nok med naboen Har jo holdt på med dette tullet i to år :o Håper på SOL i morra!!!! La Traviata; Ja avvenningen ser ut som går veldig bra. Hun våkner i seks syv tiden og da får hun komme oppi til meg. Men da sovner hun fort. Liker å kose. Så jeg gir henne ikke mat før halv åtte - halv ni. Er først da hun er skikkelig sulten. Vi er helt i startfasen. Holder på å planere ut. Mannen gjør det selv så da tar det litt tid, men like greit egentlig. Er jo ikke HELT sikker på om vi skal gå for det enda. men håper jo det Linn3c; JA vi håper på godvær!!! Tetra; Kjenner godt igjen tidsklemmen. Har ikke mye tid jeg heller. dagene fyker avgårde. Synes Svigers filmen var morsom jeg og. Hadde ikke trodd det, men jeg lov godt da!! Heia sol og varme!! Emma3; Så god du er!Hørtes SÅ god ut med brownies Vi kommer i morgen!! Ja fin været har enda ikke kommet til Bergen enda, men vi har et lite håp om at den kommer i morgen. I morgen reiser jeg og tulla sammen med en venninne av meg og babyen til min far. Skal ha oss en liten husmorferie Skal bli deilig å komme seg litt bort her i fra. Men det blir ikke så lenge da vi skal i bryllup til helgen. Det gleder jeg meg til. Tulla skal være hos mormoren sin. I tillegg har vi bryllupsdag på søndag så det må jo feires litt. tenker og tenker på hva jeg skal kjøpe til mannen i gave. Men ser ut som jeg har funnet noe, nå gjelder det bare å finne ut hvilken butikk. Får ta det når jeg kommer hjem igjen. I dag har vi vært her hjemme å bare kose oss. Har baket masse boller til å ha i frysen. Tulla stor koste seg i stolen sin mens hun såg på mammaen sin som styrte på. I ettermiddag har vi vært en liten tur på Ikea. Skulle møte noen slektninger. Veldig koselig det og. Ellers har jeg sett fruene og koste meg med det! I morgen setter vi ferie kursen. Tidlig opp og håper på fint vær!!! Ha en super kveld jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #688 Del Skrevet 28. juni 2005 -Dobbelt- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2005 #689 Del Skrevet 28. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. juni 2005 #690 Del Skrevet 28. juni 2005 Høres strålende ut med husmorferie ja! Håper dere får det kjempekjekt! Her har vi fått ferie gjester og det er fint! Det var så kos å se de alle igjen! Vi har spist pizza og pratet masse og kost oss orntlig sammen. Og jammen fikk vi ikke sett fruene også Martine har vært en skikkelig makk i dag! Armer og bein har gått i ett! For en energi :o Klokka halv syv sovnet hun som en dupp og etter det har det ikke vært et knyst i henne. Håper det holder seg sånn resten av natta også! Ha det fint da vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #691 Del Skrevet 29. juni 2005 I dag skinner sola og vi er klare for tur tulla sov til halv syv, så da var vi tidlig oppe å er nå klar for avreise. Mor er trøtt, men holder motet oppe når solen skinner!!! Ha en super dag jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #692 Del Skrevet 29. juni 2005 FOR en nydelig dag!!!!! Dette kan jeg like I dag har det vært sol fra skyfri himmel og vi har fått lagt ute på terassen UTEN regnfrakk Er på besøk hos min far med min venninne og vi stor koser oss. Barna er lagt og vi sitter her å surfer litt. Må jo trappe litt ned... Ellers håper vi morgendagen blir like fin!!!! Tudelu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. juni 2005 #693 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei Glossy, og hurra for sola og den skyfrie himmelen! Her er det også supert vær, nå er sommer´n her!!! Kos dere videre og husk solkrem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. juni 2005 #694 Del Skrevet 29. juni 2005 Dette kan vi like Glossy sol og fint vær Og i morgen skal det jo fortsette Vi har hatt en kjempefin dag og om litt skal jeg hoppe under dyna. Er så trøtt! Martine holder meg jo i ånde både dag og natt så jeg trenger nok den stunden jeg kan få på puten ja Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 1. juli 2005 #695 Del Skrevet 1. juli 2005 Håper du og Marthe koser dere i det fine været , det har i hvertfall vi. Vært ute hele dagen, men det er tydeligvis for varmt for Martine, hun suttrer helt til hun får komme innomhus, så hun har for det meste lagt på soveromsgulvet og lekt mens jeg har sittet utenfor døren og nytt sola, er jo meldt regn her til i morgen så, best å nyte det mens en kan. Ha en super helg vennen :klem2: så må du gi Marthe en klem eller to fra oss også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. juli 2005 #696 Del Skrevet 3. juli 2005 Innom med en natt klem til snuppa mi Håper dere koser dere og nyter sommeren Klems fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #697 Del Skrevet 3. juli 2005 I DAG HAR VI BRYLLUPSDAG!!!! I dag er det jammen ett år siden vi giftet oss. Det virker som det var i går! Men for en fantastisk dag vi hadde! I går var vi i bryllup til et vennepar og da gikk tankene til vår dag i fjor. En fantastisk opplevelse. Men gårsdagens bryllup var kjempe flott det og. Buden var Så fin og stedet hvor festen ble holdt var og veldig fin. Idyllisk med en kjempe utsikt. Bruden selv var iallefall kjempe fornøyd med dagen. I dag har vi bestillt middag hos svigers for andledningen og resten av hans søsken er invitert. Så det blir jo koselig. Marthe mor ligger inne i sengen til mor å prater med seg selv, og mannen som sover. Hører henne helt ut her Været disse dagene har vært helt topp! Endelig kom sommeren til Bergen. Jeg klarte selvfølgelig å bli solbrendt, og det gjør vondt enda :o Teite meg, passer på at tullemor er godt smurt, men glemmer meg selv! Jaja, da får en igjen. Får gå inn å kose litt med tulla igjen. Hun er jo så herlig. Tenkte å legge inn et bilde av Marthe fra båtturen vår hos morfaren. Hun stor koste seg og lo mer for hver gang båten gikk fortere ha en super søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #698 Del Skrevet 3. juli 2005 Tulla på båttur med morfar. Koser seg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #699 Del Skrevet 3. juli 2005 Her har vi kjøpt solhatt på H&M og har kost oss masse disse dagene i solen. Håper på mer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. juli 2005 #700 Del Skrevet 3. juli 2005 Gratulerer så mye med ett års bryllupsdag Så fine bilder av veslejenta, jammen meg vokser de fort!! Håper dere får en koselig dag og at sola skinner litt ekstra på dere i dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg