Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Hello sweety :klem:

Jasså så vi er plukket ut til treff vi to :ler:

Får se om vi klarer å samle mot da :sjenert:

Så flott det gikk med dere i natt da - flinke piker!!!

Det er jo sånn at de ikke trenger mat om natten og det er nok kjempebra for tennene. For barna er det nok mere vanen og kosen en melken! Tror hun gråter og våkner bare for å få en bekreftelse på at vi er der og at hun ikke er helt alene!

Treningen går fint skjønner jeg - flink pike :klappe: Beundrer de som har viljestyrke til å gjøre slikt hjemme. Jeg bare må komme meg ut jeg ellers blir det dårlige greier! Har en sånn trim Video som slett ikke er slitt nei :oops: sikkert brukt 1 gang med trenings strikk og greier!

Blir sikkert kjempekos med besøk i morgen Jeg skal kanskje på Lagunen om frøkna mi er feberfri! Blir jo smårar av å være inne hele tiden.Og ute er det jo heller ikke noe kos :tunge1:

Natta snuppelupp :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Glossy!

Så flink du er som trener så mannen faller av lasset til og med! :ler:

Kjempebra at første natt uten pupp gikk så greit! :-)

Det er nok mest kos de vil ha på natta, nå som Marthe får grøt også så trenger hun sikkert ikke mat om natta.

Stå på!

God natt vennen! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er første episode av Lost unnagjort og jeg venter på nummer 2. Jammen er det spennende. Men jeg tenker det slutter slik av vi ikke får vite noe :wink: Så da vet jeg hvor inderlig irritert jeg bli. Men alikvell ser jeg det :ler: Håper iallefall vi får vite NOE da!!

Tusen takk for hilsen Charmina, La Traviata, Linn3c og Saeria :klem:

I dag har vi vært rundt om kring med venninnen min. Veldig koselig. Men da vi skulle gå på besøk til mormoren hennes ble Marthe helt tullete :klø: . Skrek som bare det. Var kjempe trøtt, men ville ikke sove. Sovnet til slutt, men våknet for og med et mega skrik. Ikke vet jeg hva som gikk av henne, men etter en liten biltur sov hun som bare det. Så da var det nok mangel på søvn som feilet.

Sånn går det når hun er våken om natten i stedefor å sove :wink: Hun våknet klokken 3 og holdt det gående til 04.30. Da orket ikke mor mer og tok henne oppi til seg. Da sovnet hun på et blunk. akkuratt som kvelden før. Så det spørs om jeg ikke ha laget meg et problem der ja :sjenert:

Jaja, får ta en ting av gangen. Først avvenning med mat og så med sengen. Blir spennende å se hvordan det går i natt. Skulle jo tro hun snart var klar for å sove hele natten igjennom :sjarmor: *håpe-håpe*

I morgen er det barneklinikken og jeg er mega spent! Håper alt er i orden!!! Før vi skal opp dit skal vi hjelpe min søster å vaske ut leiligheten som hun har bodd i. Skal flytte til Haugesund så da må det jobbes.

Kommeri nn i morgen med oppdatering fra klinikken!!!

Ha en super onsdagskveld alle sammen!!!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske lykke til i morgen på klinikken, vi venter spent på rapport.

Så håper jeg dere får en finere natt i natt, travelt når de kun vil være oppe eller sove i mammas seng.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sinna::sinna::sinna:

Hvorfor lager de sånne avsluttninger der vi ikke får vite NOE??? De kunne nå ha gitt oss noe !!!!

Ja, ja skal ikke la det der gå så veldig inn på meg nei. :ler:

Får vel finne køya etterhvert. I morgen skal vi tidlig opp for å vaske så da er det best å legge seg i normal tid!

Natta

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å høre hvordan det går på barneklinikken i morgen vennen. Det går nok helt fint!Men det er alltid spennende der oppe! Har ikke tall på hvor mange ganger vi har sittet der med Henrik jeg!

Lost ja - :evil: :evil: :evil: jeg trodde jammen vi skulle få vite litt mere en det der! ÅÅÅÅ det er jo så spennende!!!!! Klarer nesten ikke å vente jeg, men det må jeg jo :tunge1:

HA en god natt da vennen - håper Marthe sover hele natten.Kan godt forstå hun vil opp i senga og sove med mamma ja! Det er sikkert trygt og godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, Glossy!

Forresten, så blir det treff i slutten av juli eller beg. av august, så hvis du og Charmina tør å komme, så er dere velkomne! Synes dere virker kjempekoselige begge to. Prinsessene i livene deres er også velkomne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, så blir det treff i slutten av juli eller beg. av august, så hvis du og Charmina tør å komme, så er dere velkomne! Synes dere virker kjempekoselige begge to. Prinsessene i livene deres er også velkomne.

Oj med så fine ord fra Saeria burde vi jo stille :Nikke:

Men jeg er jo vekke helt til uti august jeg da!Også drar jo du :klø: ikke lett å få til kanskje????

Venter ellers spent på rapport fra barneklinikken i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato er enda ikke satt. Vi venter nok med det en stund til...

*vente spent på rapport sammen med Charmina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God St. Hans til alle!!!!!

Da har vi vært både på barneklinikken og feiret St.Hans. Mett,mett mett. Har vært her hjemme og grillet i regnværet. Hadde fullt hus der jentene satt inne og gutta grillet ute. Med ergnklær på :ler: ER det St.Hans så er det det!!!

På barneklinikken gikk det kjempe fin!!! :) Legen mente at alt var som normalt og at tendensene forrige gang var helt bort. Han kunne ikke se at der var noen mindre bevegelse på høyre arm. :hoppe:

Så det var vi veldig glad for å høre. Men han ville ha oss i systemet og vi skulle komme tilbake i november på sjekk. Jeg husket denne gangen å spørre om ny MR, og det kunne vi får hvis vi ville. Han som lege mente at det ikke var sikkert at det var nødvendig, men hvis vi som foreldre ville ha det så skulle vi få det. Tror jeg vil ha det slik at jeg vet med sikkerhet vet at blødningen har forsvunnet/blitt mindre.

Min svoger skal koble seg på nett her. Får skrive mer siden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at alt stod bra til :-)

Ja, Lost..Så teit!! Vet ikke om jeg gidder og se noe mer. Synes det var en dum avslutning jeg!

Håper det går bra om nettene nå!

Ha en fin St. Hans :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det gikk bra på sykehuset i dag! Og jeg er enig med dere få den MRèn så slipper dere å tenke så mye mere på det!

Her feiret vi også ute i noen timer i dag og hadde det kjempekoselig!Masse folk og morro for alle ungene.

Martine så på bålet med store øyne fra vognen sin.

Nå skal jeg hoppe til sengs snart da det kommer rørlegger tidlig i morgen!

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen vennen! Ja her har vi vært oppe siden klokka 06. Men nå er guttene gått på jobb og skole og lille frøken Martine er sovnet igjen!

Jeg sitter her og venter på at rørleggeren skal komme og montere utstyret på det nye badet! Og kjenner jeg disse håndtverkerne rett så er det vel leeeenge til de kommer ennå.

Og jammen regner det ikke i dag også du. Jammen må vi få billig strøm snart! Fortsetter det sånn så blir den kanskje gratis :sjarmor:

Ha en fin dag snuppeluppen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Glossy! :)

Så fint at det gikk bra på barneklinikken! :tommelsmil:

Veldig godt å høre.

Flinke dere som griller tross regnværet!

Ønsker dere en god helg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden fyker og jeg har helt glemt å oppdatere her inne. Fy fy.

Alt stod som sagt br atil med Marthe på barneklinikken. Det er jeg veldig glad for. Så får vi bare fortsette å se fremover om det blir noe foranding.

Nattmatingen går det og veldig bra med. Hun somver som regel gjennom natten fra mtil halv syv. Da er det mat og få. Ellers så har hun noen netter der hun grynter i 5 tiden. men med en smukk så går alt fint. Nå i dag har hun og jeg sovet litt middag - i to timer :o . Jeg har stått opp, men hun ligger enda. Helt utslått stakkar.

I dag har vi vært så heldig å ha mannen hjemme og. Han jobber egentlig bare annenhver lørdag, men det har visst blitt hver lørdag i mange uker nå. Så da var det endelig deilig å ha en hel dag sammen. Så i kveld skal vi kose oss med grillmat og en film. Får min lillebror på besøk så det blir kjempe koselig. Skal se Svigers er verst eller noe...

Ellers har vi hatt en laaaangt pause fra husbyggingen siden vi ikke har blitt enige med naboen om noe vei greier. Nå ser det ut som saken kan løse seg og vi leker med tanken på å begynne igjen. Vi er begge veldig giret, men så er det jo penger da. Men vi regner og regner og henter inn priser her og der så får vi se hvordan vi kommer ut. Hadde vært SÅ deilig å kommet seg inn i nytt hus før Marthe blir for stor og før neste mann eventuellt kommer. Her vi bor her vi ikke ekstra soverom så da blir to barn litt vel mye. Så jeg håper virkelig at vi kan gå i gang.

I så tilfelle mener mannen at vi skal få flytte inn til mai. Og det passer jo perfekt! Ha noe å se frem til igjennom vinteren. :hoppe:

Nå er det ei som våkner her!! Ha en super lørdagskveld!

Tusen takk for hilsner alle sammen! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi sett èn film og en igjen. Har sett en skikkelig fjortis film; Prinsesse på prøve 2. Jeg er jo litt barnslig av meg så jeg synes den var koselig jeg :ler:

Nå skal vi vel i gang med nr to, Svigers er aller verst. Det er sånn humør som jeg ikke liker så godt, men jeg skal nå prøve å henge med.

Tulla sovnet som en stein halv ni. Holdt henne litt lenger opp i kveld fordi hun sov så lenge middag. Men etter litt grøt og melk så var hun jammen klar for sengen igjen. Så nå blir det spennende å se om hun sover til i mrogen. I natt kom hun klokken 5 men sovent for igjen.

DA er film nr 2 klar! Snakkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...