Charmina Skrevet 6. juni 2005 #601 Del Skrevet 6. juni 2005 Huff så det med bilulykken ja. Ikke noe kjekt når sånt skjer! De vi reiser med bor jo der ute og jeg tenkte med en gang på de når jeg hørte om ulykken. Men heldigvis ikke !Bra at det gikk så bra uansett! Huff så leit at Marthe ikke er i form om dagen.Håper det kommer seg snart. Det hadde jo vært så lettvint å bare amme når dere er i syden da, men det må jo liksom ikke bare være stress da! Henrik ammet jeg jo til han var 14 mnd gammel og det bare for at det skulle være litt lettvint når vi var i Thailand og Malaysia. Men tror du ikke han knep munnen igjen og ikke ville ha mere pupp bare noen dager før vi reiste da Så da var det å ta med flasker og tillegg ja Men det gikk nå det også,men litt mere styrete da! Flinke Glossy som ikke har spist snop i dag Ha en fin natt vennen! I morgen kommer hele barselgruppa mi på besøk-gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juni 2005 #602 Del Skrevet 6. juni 2005 Huffameg så skummelt med den bilulykken! :o :o :o Enda godt at det gikk bra! Dumt at det ikke funker så bra med ammingen i dag :-( Ifølge teorien skal jo økt stimulering gi økt produksjon, men som alle vet så fungerer jo ikke alltid teori med praksis Får du "spreng" når du gir flaske istedetfor å amme? Noe jeg syntes fungerte greit når pumpinga gikk dårlig var å drikke masse vann og så prøve på nytt igjen. Da kom det litt til :-) Håper Marthe tar litt pupp i natt da! Sov godt ny-bekjentskapet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 7. juni 2005 #603 Del Skrevet 7. juni 2005 ^Hei vennen. Kjempe kjedelig aa hoyre om at Marthe ikkje vil ha melk. Kjenner meg godt igjen i det du skriv. Huska du den gangen vi va hos deg og Emma berre skreik ved puppen§ Finn ikkje sporsmaalsteikn paa tastaturet Daa va ho omtrent paa Marthe sin alder, saa det forekommer i den alderen og!!! Vi begynte med aa gi Emma flaske,men alltid litt pupp forst. Ang. det mat paa ferie er dt ikkje noko problem. vi kjoper vann i butikken som vi varmer i ein liten vannkoker, funka veldig greit. Er saa kjedlig naar de smaa ikkje vil ha pupp, og haaper berre det ordner seg paa best mulig maate for deke. Sender deg ein Oi; hoyrast faelt ut den ulykka, gaar det bra no! Finn ikkje sporsmaalsteikn Ellers er vi forsatt i det varme utland, og har det like supert,sjolv om, det skal bli godt aa komme heim. Har faat vite at vi faar overta huset ein gang ml 1 og 10 juli,saa det er berre heim aa pakke!! Blir stas aa ha 250 kvm aa boltre seg paa og ikkje 54 kvm som no!! Tenkte meg ut paa besok til deg fredag el lordag,passa det for deg! Maa berre sjaa deke igjen. Gleda meg til aa sjaa kor stor Marthe har blitt!!! Nei, no kjem pappaen igjen med snuppa etter ein liten trilletur. Saa eg faar komme meg ut av denne internettkafeen. Stoor klem til deke alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2005 #604 Del Skrevet 7. juni 2005 Så godt at det gikk bra med alle i bilulykken. Det må være forferdelig å oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #605 Del Skrevet 7. juni 2005 2 dag uten snop!!!!! I tillegg har jeg vært på tur med småen i 3 kvarter + hatt "tresningsstudio" her hjemme i en time! Synes jeg er flink jeg Tusen takk for kjemke koselig hilsner. Ja det var ikke mye gøy med den bilulykken, men alle har det bra i dag. Den gravide ble sjekket ut av sykehuset og alt så bra ut. Så da krysser vi fingrene for at det går bra. Ammingen går som før. Hun tar brystet om natten og om morningen helt til vi står opp. Da er det slutt. Men i dag har jeg ikke styrt så mye med det og da har humøret vært bedre på begge. Har lagt henne til brystet hver gang, så blir hun sur og så har jeg bare gitt henne flaske. Sikkert ikke så lurt, men orker ikke flere sure dager. Tærer på oss begge. Ellers har jeg prøvd å lage middagen som ble lagt ut på mat og drikke for de som er med i klubben. En merkelig rett som var god en sund før den ble kvalmende. Ikke noe jeg lager så mange flere ganger tror jeg Kombinasjonen bananer - bacon - sopp var ikke helt min stil. Mine to svigerinner og jeg har funnet ut at vi skal begynne å trene, men ingen av oss har det store budsjettet for slikt. Så da lagde vi rett og slett opplegget her hos meg. Jeg har jogge maskin, hun ene step maskin og svigers har sykel som vi låner. Så da blir det en halv time med maskiner og en halv time med styrke trening på gulvet. Har prøvd det ut i dag og det fungerer topp! Så da blir det hver tirsdag og torsdag med full rulle Utfordringen er bare å holde ut og ikke finne på unskyldninger for å ikke kunne gjennomføre. Øvelsene var i hardeste laget for meg forløbi, men det kommer seg vel etterhvert. Linn3c; tusen takk. Charmina; Ja det går nok med tillegg i syden og. Får bare komme inn i det så går det nok som en drøm. Bare litt trasig å innse at jeg ikke får det til. La Traviata; Litt av problemet er at jeg ikke får spreng i det hele tatt. Ikke på noen tid av døgnet. Lekker litt om natten, men ikke så mye. Pumpet meg i dag, men da endte det opp i sårhet og blod over alt (sorry, litt ekkelt ) Så tror det pumpe toget har gått for meg og Emma3; Joda fungere sikkert bra med flaske, men prob er at det er varmt på stranden og da må vi jo ha en plass å kjøle det. Men tenker vi kjører termos og kald vann på flaske. Så det går seg nok til med litt øving. Kjempe koselig med besøk. Skal muligens ut med jobben opå fredag, men lørdag ingen planer. Mannen jobber lørdags formiddag så da passer det iallefall topp !! Saeria; gjengen har det bra nå, men litt mørbanka! Da er det vel på tide å kikke i dagbøker igjen, før jeg tar kveld! I morgen blir det en tur til Marthes mormor på besøk. Det blir koselig!! natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. juni 2005 #606 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei Glossy! Så lurt med det treningsopplegget! Trening i studio er jo så dyrt, og så kan man motivere hverandre også når man er flere Grattis med 2 snopefrie dager! Selv om det ikke fungerer på dagen, så er det jo kjempebra at hun tar puppen om natta og morgenen! Da får du jo opprettholdt produksjonen i hvert fall, og slipper å slutte helt! Bananer, bacon og sopp...? Hva var det for slags rett da? Bananer er godt til indisk mat synes jeg da Ha det fint Glossy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. juni 2005 #607 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei vennen! Treningen høres jo toppers ut! Flinke jenter Selv har jeg vært støl i flere dager nå etter siste trening!Da var det nemmelig nytt program.Men gøy da! Kanskje Marthe bare vil ta puppen når du liggr? Hun som skal være med oss på ferie har det sånn med jenta si. Hun har tydelig fått en eller annen fiks ide om at hun bare vil ha pupp liggende så det er visst eneste måten hun får i henne noe på :klø: unger er merkelige ja! Synes du har vært flink som har prøvd så lenge jeg! Her har vi hatt liv på soverommet siden kl 02 i natt - fatter ikke hvor Martine henter energien fra jeg! Hun tar iallefall all min på denne måten. Hadde jeg ikke måttet sittet her og ventet på feieren hadde jeg nå!! Ha det fint snuppeluppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #608 Del Skrevet 8. juni 2005 La Traviat; ja du kan gjerne spørre hvilken rett det var Kalte den Flygande Jakob. En kylling rett. Bananer er faktisk veldig godt til kylling i karri sammen med peanøtter. Charmina; Skal si duer tidlig oppe. Ja, og det selv uten å ha fått noe særlig med søvn :o Du er så flink atte! I dag har dagen gått med til å besøke familie. Sov jo som vanlig leeenge før vi tok turen til Marthes oldemor. Hun hadde disket opp med vaffler og greier. Måtte jo ta eeenn da siden hun hadde tatt seg bryet med å lage de Etterpå reiste vi opp til mormoren hvor vi (jeg...) fikk god middag. Så ble det kaffi og jeg takket pent nei til flere kaker Synes jeg er flink jeg! Da vi kom hjem her sovnet hun som en stein klokken åtte og jeg drog meg opp på trim maskinen. God å få svette litt i dag og. Så tror nok den vaffelen er vekke ja. Håper jo det da! SÅ: 3 dager uten snop (ja, en liiiiiiten vaffel...) Skulle se Lost i kveld, men det var jo bare en oppsummerings episode. Men tror det komme en skikkelig nå etterpå! I morgen er det ingen planer, men "trenings studio" om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. juni 2005 #609 Del Skrevet 9. juni 2005 Flinke Glossy som ikke spiser snop. Jeg prøver fortsatt jeg også, men det hender nok at det glipper innimellom ja :oops: Men trener masse og merker at klærne sitter mindre stramt Klokka er 08 og guttene har gått ut av døren for 10 min siden. Klarte å forsove seg i dag så da var det bare for mor å trø til å hjelpe. Henrik er et mareritt å få opp om morgenen når han skal på skolen (mens når helgen kommer spretter han opp i 7 tiden ). Men som sagt de kom seg da avgårde. Skulle vært og trent i dag men siden Martine er så forkjølet holder vi oss hjemme.Målte akkurat tempen men den var bare 37,5 så det er jo ikke noe heldigvis. Ellers blir det vel litt rydding her hjemme - spennende gitt Koste meg med Lost i går jeg også - spennende serie gitt! Ha en fin dag sammen med deilige Marthe.Hun er bare så søt. Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. juni 2005 #610 Del Skrevet 9. juni 2005 Så utrolig flink du er Glossy, hadde bare jeg vært like flink....... :oops: Skulle liksom bli så flink å trene etter fødselen, men..... og nå har det gått hele 4 mnd...... Trøster meg med at jeg er ute å går tur, er jo litt trim, men ikke nok...... skulle strammet opp litt her og der...... Skummelt med den bilulykken da, men bra at det endte godt. Håper du og Marthe får en fin dag, så mange fine bilder som ligger i albumet , hun er bare så skjønn :klem2: fra meg og Martine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. juni 2005 #611 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei Glossy! Flyvende Jakob, det var nå et sært navn! Men kylling er jo godt da! Flink du som klarer å si nei til kake! Det klarer ikke jeg så veldig ofte, måtte være hvis jeg er skikkelig syk og dårlig det i så fall... :oops: Er veldig glad i godteri, men merkelig nok så henger buksene mer og mer på meg for tida. På tide å kjøpe noen nye!? :o Jeg så også LOST i går, har ikke sett det før, så jeg syntes det var veldig bra med en "oppsummerings-episode"! Men skjønner at det ble kjedelig for de som har fulgt med hele tiden! Tror jeg kommer til å bli hekta på den serien... :oops: Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. juni 2005 #612 Del Skrevet 9. juni 2005 Ha en flott helg Har dere sommervær der du bor? Her oppe i nord haglet det i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #613 Del Skrevet 9. juni 2005 4 dager uten snop og treningsøkten er over for i dag!!! Ja nå sitter jeg her nydusjet og har en herlig følelse i kroppen!!! I dag var treningsøkten hard for meg, men det kommer seg nok dag for dag. Kjenner det godt i armene! Marthe og jeg har vært en tur på Ikea i dag med en venninne. Så da MÅTTE det jo bli litt shopping. Marthe fikk seg ny lekekasse, da lekene til nå er blitt stappet opp i en pose Fungerte veldig fint den, men den ble jamen fort full. Ellers så har vi ikke gjort så mye. Var på en visning på en leilighet og det var jo spennende. Har vel i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe noe, men artig å se litt. Veldig fin leilighet som jeg godt kunne tenkt meg, men så er det de pengene da!! Var litt for dyr.... Men hvis Marthe en gang skulle få seg en bror eller søster så blir stedet vi bor nå for lite. Her er ingen ekstra soverom og da kan det bli i trangeste laget. Men vi får bare se hva som skjer. Vi handler vel bedre under press så da får vi ta det når det er aktuellt I morgen skal jeg til FRISØR og på party om kvelden! FOR en deilig dag!!!!! Charmina;såg du ropte på meg i dag, men hørte ikke det siden vi sov så godt. Tror du må rope høyere For en rakker av en gutt du hadde i dag Må jo rett og slett le for det var jo morsomt. Skjønner at mor måtte gi en lite skjenneprek, men en klarer vel ikke holde seg alvorlig så lenge.... Synes det der var kult jeg og i min barndom! Håper formen til Marthin blir bedre! Tetra;Synes du er veldig flink jeg som går flere turer for dagen. Der er jeg heller litt slapp. Prøver å klare en, men det er jo stadig ting som komme i veien La Traviata; Henger buksene selv om mye snop??? :o Åhhh det skulle vært meg---- missunnelig der ja!! Lille Ballerina;Ikke mye sommervær her nei. Er kaldt og surt med masssssssse regn!! Håper på bedre tider snart!! Ha en super kveld jenter!!! Jeg stor gleder meg til morgendagen, men skal og tidlig opp. Ja tidlig for oss Halv åtte.... Marthe skal være hos tanten sin mens jeg er hos frisør så det blir jo koselig! NATTA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juni 2005 #614 Del Skrevet 9. juni 2005 Ser at dere ikke har noen videre planer om å kjøpe leilighet, men...hvor mye kan dere/har dere råd til å låne? Hvor stort ønsker dere. Antar dere hvertfall vil ha en treroms i første omgang. Hvor har dere lyst å bo? Grunnen til at jeg spør, er at det er visning i huset vårt snart. Det ligger på Melkeplassen. Leiligheten som legges ut for salg er en pen treroms, i et veldrevet sameie. Ergo det er selveierleilighet med 650 kr. i fellesutgifter. Alle naboene er unge og greie. Vi har vaskerrom som er flislagt. Stor hage med sandkasse, det er andre barn her, og det er et rolig og fint område. Om ikke annet så hadde det vel vært greit å ha et sted en kan gå på prøvevisning i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. juni 2005 #615 Del Skrevet 9. juni 2005 Innom på en liten kveldsvisitt.... 4 dager uten snop...... du er jo bare kjempe flink Spennende å gå på visning da, kjenner til det med press ja..... blir som regel da en handler..... En får ta det som det kommer.... Ha en god natt vennen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. juni 2005 #616 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei Glossy! Stikker innom for å ønske dere en riktig god helg! Synes du er kjempeflink som klarer å holde dagene snopefrie og med masse trening. Joda, buksene henger, men jeg har ikke gjort noe for å bli sånn, så det må være amminga som endelig har en effekt! Regner med at kiloene raser på når jeg slutter å amme da! Så da må jeg sikkert begynne å trene jeg og! Kos deg hos frisøren og på fest i kveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. juni 2005 #617 Del Skrevet 12. juni 2005 Håper du har hatt det gøy på fest (og har blitt fin på håret.. ) Neste helg blir det min tur, både med fest og frisørtime. Skal bli deilig, ja! Så flink du er med trening og, ikke minst, matinntaket. Går litt opp og ned her. Mat er jo så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juni 2005 #618 Del Skrevet 12. juni 2005 Oi, så masse som har skjedd her i det siste! :o - Ulykke? Koss går det med venene dine no? :veldigsur: - Slanking på gong? Wow! Det må eg sei! Flinke Glossy! :D frå meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 13. juni 2005 #619 Del Skrevet 13. juni 2005 Da var atter en helg over..... Håper du hadde det kjempe kjekt fredagen da du var på fest.... er godt å komme seg litt bort av og til Du er bare kjempe flink som klarer å holde deg unna godterier, du kunne ikke oversendt litt ikke-spise-godteri-vibber til meg vel?? Håper dere får en fin dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 #620 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei vennen! Hvordan går det med dere?Takk for at du redda meg fra side 2 Hvorfor får vi ikke sol mon tro? Hva har vi gjort for noe galt???? En ting er nå at jeg er lei av dette været,enda værre er det at ungene ikke kan kose seg ute i mindre klær. Sukk de må jo ennå gå i tykke gensre og bukser jo Ja ja vi får kose oss inne - uten snop ........huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg