Charmina Skrevet 2. juni 2005 #561 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei vennen! Åååå den filmen har jeg hatt lyst til å se lenge. Får vel vente til den kommer på DVD tenker jeg! Vaksine ja, Martine hun er blitt syk etter begge gangene hun. Ikke sur eller noe men hun har vært slapp og fått høy feber. På helsestasjonen sa de at det ikke var så vanlig,så sist lurte hun litt på om vi kanskje måtte utsette den neste vaksinen.Men jeg vil nå at hun skal følge programmet jeg da!Ellers i gruppa vår var det ingen som hadde noen reaksjon annet en at de ble kjempetrøtte tror jeg. Feriepenger ja, det blir bra! Her gleder jeg meg til de kommer ja. De blir kjekk å bruke nede på Mauritsius tenker jeg Er spent på å høre hvordan det gikk med dere i dag! Stor Charminaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2005 #562 Del Skrevet 2. juni 2005 Håper du og gullet får en fin dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 2. juni 2005 #563 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei! Håper vaksinen går bra. Maren reagerte ingenting på dem hun så det går nok bra. Lykke til hvertfall! Feriepenger er en fin ting ja. Bare så synd de egentlig burde bli brukt til noe fornuftig!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #564 Del Skrevet 2. juni 2005 Har lagt ut noen flere bilder av Marthe: http://album.kvinneguiden.no/showgallery.p...php?ppuser=5280 Noen som forresten vet hvordan jeg kan lage link til bildene herifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2005 #565 Del Skrevet 2. juni 2005 Da gjør du slik vennen : [url=http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=2860&password=&sort=1&cat=500&page=1]NYDELIGE MARTHE Så skjønn hun er Glossy - rett og slett til å spise opp. Også ser jeg hun har samme sveisen som Martine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2005 #566 Del Skrevet 2. juni 2005 Om det var det du mente da..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2005 #567 Del Skrevet 2. juni 2005 Nydelige jenter dere har! *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #568 Del Skrevet 2. juni 2005 Om det var det du mente da..................... Ja det var akkuratt slik jeg mente!!! Men hvordan får du det til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2005 #569 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei vennen! Skal prøve å forklare : Om du trykker på siter knappen oppe til høyre så ser du hva jeg har skrevet! Men når du trykker på det bildet du vil ha link til så kommer det jo opp en tekst i adresse feltet denne teksten kopierer du og limer inn i innlegget ditt! Og foran den teksen skriver du og her skriver du f.eks Nydelige Marthe Da blir det slik som her : Kvinnfolksnakk Håper du ble litt klokere! Selv måtte jeg ha det inn med teskje når jeg skulle finne ut av det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #570 Del Skrevet 2. juni 2005 Ok sånn ja!! Da prøver jeg! GULLET MITT Da håper jeg dette går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #571 Del Skrevet 2. juni 2005 Jippi fikk det til!!!! Du er en engel Charmina!!! :kysse: Ja da har vi vært på Helsestajonen å fått vaksine :-? Var så som så da jeg faktisk var ganske så nervæs selv. hihi. Men det gikk over all forventning. Hun skrek ikke med stikket, men da de sprøytet inn vesken kom det et hyl. Men med tutten så var alt bra igjen. Er så flink den lille pia mi Ellers hadde ikke vekten gått opp så mye. Hadde lagt på seg 190 g på to uker. Var ikke i det meste laget men helt tilfredstillende i følge helsesøster. I tillegg har hun blitt 60 lang. Så da fortsetter jeg bare som før med å gi henne tillegg noen ganger om dagen. Ser jo det at hun ikke legger på seg stort så da får vi spe litt på. Ligner iallefall ikke på moren der nei må ha arvet dette av tanten Og da har hun en flott fremtid. hi hi Ellers så ligger hun på sofaen å sover som et slakt. Sovnet kvart på fire og ha nå sovet i to timer. Ikke spesiellt normalt for å være henne, men har jo hørt at de kan sove godt av vaksine. Egentlig helt greit for meg som har fått gjort litt husarbeid. Venter besøk halv åtte og da er det middag på menyen. Gjestene skal få kylling fahitas som jeg gratinerer i ovenen. Ganske så godt om jeg skal si det selv Skolebrød er kaffi mat, og de laget jeg i forrige uke. Veldig greit med ting og tang i frysen. Tror jeg må fortsette den gode trenden der ja! I morgen har vi ingen planer om dagen. Veldig greit egentlig. Må prøve å dra oss ut på tur, for det er det dårlig med for tiden. På kvelden kommer min søster og typen på besøk for hun vil ha litt kosetid med Marthe. Min søster er to år eldre enn meg og har ingen barn enda, men det er så gøy å se når hun er med Marthe. Hun stor koser seg og i følge hun selv er hun SÅ forelsket i mini. hi hi. Og jeg maser jo selvfølgelig på at hun må få sine egne. Er jo greit med flere ja Kommer nok snart ja!! Tror det kribler litt i eggstokkene der i gården ja Og typen har vært klar i åresvis. Nei da fårj eg vel sette i gang med middagen... Må bare titte en liten tur innom noen dagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 2. juni 2005 #572 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei vennen! Så kjekt å høyre at alt står bra til med deke. Kjekt at ho legg på seg og har det bra. Har Marthe fått nokon reaksjon på sprøyta no i ettertid. Kan tenke meg at tante kenner det kiler litt i eggstokkane, ho ser jo så søt ut sammen med Marthe. Stikker berre nett innom for å sende ein hilsen frå oss i Nice. Vi har det veldig fint og Emma er i storform. Ho har det så kjekt med å sjarmere folk ved frukosten, då vi ikkje synast det er så kjekt, at omtrent ALLE stoppa ved bordet vårt for å prate med ho Ellers takla ho varmen forbausande godt, og søv mykje., slik at humøret er på topp. Trur nesten ho har det bedre her enn heime, og så får ho jo så mykje kos og oppmerksomhet med oss begge rundt ho heile tida. Vi får pøve å møtast når vi kjem tilbake. Gjerne før vi flytta.... er jo ikkje så lenge til det!! Stor klem frå ei som kosa seg på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #573 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja da er gjengen gått og jeg sitter igjen med oppvasken Er så gøy å treffes av og til for praten går i ett. Stakkars, vi er fire jenter og tre av oss har barn. Og den ene uten faller liksom litt av lasset. Jeg prøve til stadig å snakke om annet enn barn, men samtalen har en tendens til å dreie seg innpå igjen. hi hi. Hun ene fikk i 04 og vi to andre i 05 med to ukers forskjell. Så da er det jo gøy å prate om det. Men, men hun prøver å bli gravid da så hun kommer nok rett etter! Har planlagt å reise på jente tur om ikke så lenge og det gleder jeg meg til. Må bare finne ut hvor vi skal. Tro det eller ei så var gjengen ikke så opptatt av et party sted, men et shoppingsted derimot var noe heeeelt annet hun som fikk barn i 04 er gravid igjen så det er vel ikke så rart at party ikke frister. Får vel ta en runde på ryddingen og lage til melk til natten!! snakkes i morra!! Emma3; tusen takk for hilsen. Så kjekt at dere alle koser dere på ferie. Vi snakkes jo selvfølgelig når du kommer hjem!! bare gi et ord når du kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #574 Del Skrevet 3. juni 2005 Må se om jeg husker dette her igjen... TUTTEGURI 17.MAI FIN Da får vi se om det går... Alle gode ting er to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #575 Del Skrevet 3. juni 2005 Joda på andre forsåk gikk det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 3. juni 2005 #576 Del Skrevet 3. juni 2005 Så nydelig liten jente!!!!! God helg til deg, Glossy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. juni 2005 #577 Del Skrevet 3. juni 2005 Skal si du er blitt flink nå Glossy - læreren din er veldig fornøyd og gir deg karakteren 6 Og Marthe er like nydelig hvergang jeg ser på bildene hun Nå koser du deg vel med besøk tenker jeg! Håper du får en flott fredagskveld. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #578 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja da er lørdagsgrøten inntatt og huset har fått en rydde runde. Tulla ligger fornøyd på sofaen med pappen. Hun har fått det for seg at hun ikke lenger skal ha melk av mammaen sin Bare hyling og skriking hver gang jeg prøver. Men kommer det flaske så gumler hun i seg som bare det. I sted drakk hun 200 ml og det er mye for å være henne. Men tror jeg bare må innse at hun trenger merenn før. Har kjøpt nye smukker til flasken hennes. Forstod det slik at de skulle ha nye når de var 3 mnd gammel. Så nå går det unna med drikkingen og hun drikker mer. Kanskje ikke så dumt siden hun ikke legger på seg så mye. Men det er vel også derfor hun ikke vil ha pupp lenger da.... Ja,ja vi får bare prøve og prøve. Pumper meg når hun ikke vil ha så får hun det ved neste måltid. Nå skal mammaen min komme på besøk til oss, så får vel sette på kaffi!! ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 4. juni 2005 #579 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei! Innom for og ønske god helg Så nydelige bilder, spesielt 17. mai bildet. Herlig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2005 #580 Del Skrevet 4. juni 2005 Jammen fristet du meg med den grøten i dag Glossy! Men her ble det da grilling istedet! Måtte jo prøve den nye grillen vår omsider! Håper du koste deg sammen med mamsen din! Ha en fin kveld fortsatt! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg