Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Takk for det Linn3c. Nei vi skal ikke på lønningsfest. Får jo ikke lønning på samme dag som deg lenger :wink:

Får ta det igjen jeg... Kos dere masse!!!

Men eg har permisjon eg også.

- Ikkje av same grunn som deg, men eg jobbar like lite. Ergo; inga løn!

Eg berre får e-postane og slikt... ;)

- Går nok ikkje eg heller.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da har vi vært på kontroll for første gang og alt stod bra til. Tulla er blitt 4 kilo og 56 lang. Så hun har vokst litt på 6 uker, men ikke mer en hun må. Lå helt på den nederste kurven, men innenfor normalen.. tulla skriker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det gikk bra på kontrollen!Hun legger nå fint på seg! Martine er falt helt ut av skjemaet hun stakkars men nå når hun får grøt så må det vel hjelpe litt håper jeg!Synes hun kjennes tyngre ut allerede jeg! :ler:

Ha en fortsatt fin onsdag da! :wink:

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

Går litt tid mellom hver gang ja, men nå har jeg endelig fått til å lage link til bildene. Tok litt tid, men klarte det til slutt. Så nå gjelder det bare å være flink å lette bildene innpå så dere kan se.

Lå ligger hun så søtt i stolen sin å sover. Hun er blitt et sove menneske til mor sin store glede! Legger henne ca halv elleve og da sover hun 7 timer i strekk før det er mat :o Så får hun mat og sover videre i to-tre timer. Helt fantastiks, og jeg føler meg jo uthvilt hver da!

6 ukers konrtollen gikk som sagt veldig bra. alt stod bra til og legen mente hun var laget etter kokeboken :wink: Hun var fremdeles slang så hun kunne godt legge på seg mer. Så jeg skulle bare gi henne mat når hun ville.

Hun gulper fremdeles mye, men legen mente det bare var helt vanlig siden hun la så godt på seg. Var ikke grunn til bekymring før hun ikke la på seg mer.

Ellers har vi kjøpt en annen type tran og skal prøve den. Lovet helsesøster å gi det et forsøk til, men hvis det ikke blir noe bedre så går jeg over på d-vitaminer. Da slipper en i tillegg den forferdelige lukten. Ikke noe stas. baby lukt er jo SÅ god lukt, mens tran er jo dårlig lukt :wink:

Hun mente forresten at jeg og skulle ta tran, men der går grensen :ler:

I dag skal vi på besøk til min mor en tur og gleder oss til Idol. I morgen skal reise på tur opp til min far som bor to timer unna oss. Det gleder vi oss masse til!

Ha en super helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle forresten fått flyttet dagboken min siden jeg ikke lenger er gravid...

Noe som vet hvordan jeg gjør det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag har vi vært på svømming for første gang og det gikk ¨SÅ bra. Hun elsket det. dukket henne under vann noen ganger og det gikk så bra. første gangen så hun litt skremt ut, men ingen grining i det hele tatt. De andre gangene så det ut som hun likte det. Jeg har ikke bdet da jeg ikke har vært på kontroll enda, men gleder meg til å bade med henne neste gang.

Skal legge ut bilde i albumet så dere kan se.

Ellers er jeg hjemmeværende og vi har fullt program. Nesten litt slitsomt å ikke være i jobb :ler: Dagene er fulle av program og dagene fyker avgårde.

På torsdag skal vi på kontroll på barneklinikken og vi er veldig spente. Håper de forteller at alt er bra! Ting ser iallefall veldig bra ut.

Må gratulere April som endelig er blitt mamma!!! Så utrolig gøy! En spennende tid i møte...!

Nå er det tv før leggings. I morgen skal jeg møte en venninne i byn! Ha en god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :)

Å så mange fine bilder av vidunderet ditt! Hun er bare så nusselig lille Marthe!Hun var så søt i badedrakten sin :hjerter:

Det blir nå spennende når dere skal på barneklinikken da, men jeg er sikker på at alt er bra - det virker jo som om det går så fint med henne!

Hvor går dere på babysvømming?

Martine bader masse i det store badekaret vårt hun, men jeg tør liksom ikke å dukke henne under da! Tror nok kanskje hun hadde blitt skremt jeg?Ikke godt å vite!

Håper vi får litt bedre vær snart nå sånn at det blir litt koseligere å trille vogn ute!

Ha en fortsatt fin uke da snuppa og klem prinsessen fra meg!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder flytting av dagboken så sendte jeg bare en mld til moderator jeg også ble det ordnet!

Nattaklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var dagboken min flyttet!! Ganske så ensomt egentlig... :-? Aller er jo nye!! Må se å treffe noen her inne jeg da :ler:

I morgen er det kontroll på barneklinikken. er veldig spent!! Får vel ta kveld så jeg er opplagt til i morgen. Skal tidlig inn!!

GOD NATT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra på barneklinikken. Han sjekket henne masse og hun var i stor humør. Men han merket seg at hun bevegde høyre arm litt mindre enn venstre. Dette har vi og sett, men ikke noe påfallende. Han mente det kunne være tilfeldig, men at vi skulle passe på det en stund fremover. Så da skulle vi komm oppigjen om to mnd. Hvis det fremdelse var slik da så skulle vi sette i gang flere tiltak som fysio osv. Så da håper vi jo at det er tilfeldig.

En veldig hyggelig barnelege som vi har fått. Virkelig. Han tar seg godt av oss og forklarer hele tiden. Tror vi er heldige som har fått han.

Ellers har jeg vært på konroll i dag. Alt såg bra ut, selv om han ikke såg så veldig da. Litt rar han legen. Fikk resept på mini piller og tenker å bruke de en stund fremover. Er ikke så flink til å ta ting på samme tidspunkt hver dag, men jeg får jo prøve.

Endelig fredag og Idol :wink: Mannen jobber lørdager så det er ikke så mye å juble for helg her i huset egentlig. Litt kipt for meg som er mye alene i ukene, men en dag fra eller til gjør jo ikke så mye. Vi får iallefall søndagen sammen! Har absolutt ingen planger for helgen. Skal bare slaååe av og forhåpentligvis få vasket over gulvene. Tulla sover nå, men orker ikke beg allerede. er litt tiltak ja!!

Ønsker alle en riktig god helg!! Er meldt flott vær her i Bergen så vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen nydelig vær vi har nå Glossy - tenker dere nyter det sånn som oss!

Så flott at alt virket bra med lille Marthe! Håper det med armen kommer seg etterhvert! Har sett på bildene av henne flere ganger - hun er jo bare så søt! :hjerte:

Nå så jeg på værmeldingen isted at vi får dette været i flere dager nå! Høres ikke det bra ut kanskje?

Håper dere får trillet masse på tur i dagene som kommer!

Kjempeklems fra Charmina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper du nyter solen - det ser ut til at det blir slik hele uken :hoppe: I morgen tror jeg jammen Martine og jeg skal dra til byen og kose oss :)

Ha en kjempefin uke snuppa! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi nyter været ja!! helt utrolig deilig. Har vært på tur hver dag og det er så deilig. I dag hadde vi tenkt oss på baby kino, men det ble ikke noe av. Vi får heller prøve oss igjen på neste tirsdag. I kveld er det svømming igjen. Stor gleder meg. Fikk jo ikke vært med å svømme forrige gang så i dag gleder jeg meg.

Ellers har helgen gått fort. Fredag såg vi idol å slappet av. Lørdag vi på tur og om kvelden inviterte mannen søsteren min og typen på 3 retters middag. Kjempe god mat! Han er veldig flink når han først begynner. Synd det tar så lang tid :wink:

Søndagen var vi hos svigers på middag og ellers hentet min mor på flyplassen da hun kom fra syden. Marthe fikk en kjempe søt kjole i gave. Den var så herlig. Tenkte det var et fin antrekk til 17 mai, bare det blir varmt og fint vær.

Marthe går det veldig bra med. Hun er stor fornøyd om dagen. Men det gikk en stund før vi kom dit. Prøvde en ettermiddag/kveld med å gi henne litt erstattning i tillegg til pupp og det virket som bare det. Vi har aldri hatt en SÅ bra ettermiddag nei. Så da har hun nok ikke fått nok mat når det nærmer seg kveld. Dette har vi bare fortsatt med og dagene går så greit. Får jo se på neste veiing om hun er gått opp mer nå enn sist. Hun kan jo godt legge på seg mer.

Nå sover hun så søtt på sofaen i stolen sin. Hun er jo så herlig!!

Får se å få gjort litt nå når hun sover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å lese om dere her inne! Tenker Marthe blir søt i kjolen fra mormor ja!Selv har jeg sett en nydelig liten kjole som jeg bare har såååååå lyst til å kjøpe til Martine! Men så var den litt dyr da!

Men vi skal i barnedåp i juni og da kunne jo den vært noe :Nikke:

Kos dere videre snuppa!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et deilig vær det er for tiden!! Kjempe topp. Alt blir så mye lettere. Jeg og tulla farter rundt og det er SÅ koselig. I dag har vi vært på Lagunen å handlet baby gym. Mormoren synes det var så viktig at hun hadde noe å stimulere seg med så hun ville gjerne betale. Skulle liksom være gave fra henne. Er jo så koselig når hun vil gi Marthe slike ting. Blir så glad!!

Så nå skal vi bare montere den og så begynner gymmen :ler: Hun liker veldig godt å ligge på gulvet så tror dette skal bli gøy.

Ellers så har vi vært på klubb. To andre med barn der og. Så det er kjempe koselig. Marthe var jo self den roligste :wink: Hun kaver seg ikke opp for noe hun. Så lenge tilgangen på mat er der så er alt ok.

I morgen skal vi på boligmesse og det gleder vi oss til. Håper på å få noen gode råd og tips. Er jo alltid gøyt med sånne ting. drømme - drømme.

Etterpå skal vi reise til min far på besøk. Det blir og gøy. Er så morsomt å se hvordan han forandrer seg nåe Marthe kommer på besøk. Da er han besten for alle penga :ler:

Tenker det er på tide å ta kveld, tulla sover og skal vel snart ha mat i gjen. Men mor får jo litt søvn før den tiden da!! veldig greit....

Ha en super helg alle som stikker innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !!! Her er eg..titter innom...hihi

Synes dere er heldige, som kan nyte finværet i helgen. Kunne ønske jeg hadde frihelg...men men kommer flere solfylte dager..har tro på det..

Så fin presang dere har fått idag da ! Den vil hun sikkert få mye glede av.

Ellers så tror jeg at den røde kjolen vil passe perfekt.. :-)

Kos dere på messe i morgen da !! blir kjekt det, eg var ifjor, mye som sist vi var, men sikkert noe nytt også... grei med litt ideer....

Dere må ha god tur i helga !! så snakkes vi :)

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du!

Så herlig dager det høres ut som dere har!! Vi koser oss og nyter livet med den lille vi også. Men det er jo alltid litt tilvenninger og man må finne ut av ting. Victoria sover godt om dagen, men kaver litt mer på kvelden og natta! Det går seg vel til etterhvert..

Ønsker dere alle en kjempe fin helg! Kos dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...