Charmina Skrevet 7. mars 2005 #421 Del Skrevet 7. mars 2005 God morgen Håper alt står bra til i Glossyheimen - dere har vel masse å henge fingrene i nå tenker jeg Håper dere koser dere glugg med lille Marthe prinsessa i huset! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. mars 2005 #422 Del Skrevet 7. mars 2005 Så godt at dere har kommet hjem, Glossy! Hørtes ut som om du fikk en tøff fødselsopplevelse, skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan ta keisersnitt med en gang!! Det er da ingen vits å ta noen sjanser..? Håper alt er bra med Marthe og at dere koser dere hjemme..Kan tenke meg det er fantastisk å bli mamma og jeg lengter bare mer og mer etter nurket vårt! Kos deg og nyt tiden fremover! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #423 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er helt fantastisk å være mamma!!!! Helt ubeskrivelig. Nå ligger hun her på gulvet å stor koser seg på teppet. Hun er så fin så bare det!!! Holder på å snu døgnet hennes fordi hun synes det er mer stas å være våken om natten enn om dagen og det liker jo ikke jeg så veldig Må virkelig si at jeg er imponert over at så små barn kan klare å få i seg så mye mat. Synes jeg ammer hele tiden Har hatt en del besøk den siste tiden og det er kjempe koselig. Alle har jo med gaver til den lille og de er jo bare så snilt av de. Har fått masse gøye gaver. I går kom min far på besøk og hadde med seg både middag og dessert. Veldig greit Bestefar er jo SÅ stolt. Ellers er det supert vær her hos oss. bare så synd vi skal holde oss inne en stund til. nå vil den lille ha selskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. mars 2005 #424 Del Skrevet 7. mars 2005 Åh, så herlig, Glossy! Nå gleder jeg meg bare ennå mer. Så flott at hun spiser masse da! Og så er det nok greit å prøve å snu døgnet ja, kjedelig å være våken hele natten!! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. mars 2005 #425 Del Skrevet 7. mars 2005 Høres ut som du koser deg ja! Og jeg er enig - det er utrolig hvor mye sånn små kropper spiser Så kjekt med stolt bestefar da - og jammen ikke værst at han kommer med middag og dessert. Høres vidunderlig ut! Nå må du fortsette å kose deg med lille Marthe da Glossyvennen. Også håper jeg du får henne til å snu døgnet igjen! Frøkna mi er ennå en liten natterangler hun da! HA en god natt og en fin morgendag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mars 2005 #426 Del Skrevet 8. mars 2005 Bare innom med en liten tirsdags til deg og Marthe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 9. mars 2005 #427 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer så mye, Glossy! :dagensrose: Så fikk vi februar-jente begge to. Går ut fra at du koser deg like mye som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #428 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja kan tro vi koser oss!! Vi stor trives. Men jeg merker fort at det blir mindre tid forran dataen ja. Men det er jo naturlig. Nå er tula veldig urolig og pappaen prøver å roe henne. Høres ut som hun trenger noe som bare mamma kan gi henne Får vel ta en runde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. mars 2005 #429 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer så mye med den lille jenta. Jeg er litt sent ute, gitt! Det høres virkelig ut som dere koser dere. Fødselen din, og tiden etter var jo kanskje litt i overkant dramatisk, håper alt går bra. Ha en fin onsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #430 Del Skrevet 10. mars 2005 Tusen takk for hilsen Siam. I morgen kan vi endelig gå ut! Fikk beskjed om å holde oss inne en uke fordi hun var så liten og hadde hatt det tøfft. Så nå er vi klar for den store verden. Mor skal til frisør og mormor skal passe. Skal bli deilig å tenkte litt på seg selv nå. Er SÅ klar for nye sko da de jeg har har holdt et helt svangerskap. Ikke kjøpt nye i det hele tatt. Beina ar liksom ikke helt normale til å kjøpe noe nytt. Så nå er jeg klar for litt fornying. Tulla sover søtt nå. Har hatt en super natt der hun har sovet mye. Det gjør seg inn i mellom ja. Hun har begynnt å gulpe så mye for tiden føler jeg. Kommer jo sprut i retur, og så kommer hikken. Det skjer omtrent hver gang. Må jo le litt og, for jeg ser jo at det ikke smaker særlig godt Mannen er så søt med tulla. Han står opp hver morgen kl seks for å gå på jobb. Da er vi som regel våken og han skifter på henne før han fyker avgårde. Det har liksom blitt deres greie. Synes det er søtt jeg. Så kysser han jentene sine og ønsker de en fin dag Han er den stolteste mannen!! Er veldig greit når hun sover og, da får jeg liksom gjort noe. Så nå har jeg vasket litt kler og fått pakket stelle vesken til i morgen. Ganske så artig egentlig. Følte meg som skikkelig mor Nå skal jeg leke meg litt på nettet får å se om jeg finner noe gøy!! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 11. mars 2005 #431 Del Skrevet 11. mars 2005 Høres ut som dere koser dere skikkelig Ønsker dere en riktig god helg i Glossy heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. mars 2005 #432 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei vennen! Så godt å lese at dere har det så bra!Blir helt varm om hjertet jeg Her har vi lagt syke på omgang så det har ikke vært så mye tid til KG akkurat men prøver litt innimellom da! Nå sover begge ungene og Charminamannen ser noe greier på tv (om han ikke har der oppe da) Martine har funnet på en kjempemorsom grimase og underholdt oss veldig i dag! Hun drar overleppa si nedover mens hun babbler som bare det! Hun ser ut som en tannløs gammel kone og vi .Da virker det som om hun gjør det til ære for oss.Du kan glede deg til hun kommer i denne alderen her-helt toppers! Det er jo det som er så deilig med unger det blir på en måte bare kjekkere og kjekkere. BAre så synd at den deilige babytiden går så fort! Gleder meg til våren og sommeren jeg sånn at vi kan være masse masse ute og kose oss. Gi lille skjønne Marthe jenta en klem fra meg da Glossy - og ta en selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #433 Del Skrevet 13. mars 2005 Charmina; håper at dere snart blir friske igjen. Ikke noe stas å ligge syk!! Vi får virkelig dagene til å gå. Fredag på bytur gikk veldig greit. Hun sov fra vi gikk hjemme fra til vi kom hjem igjen. Så mormor synes det var litt kjedelig å passe Jeg fikk gått til frisøren og det var herlig. Godt å bli litt ny. I går fikk vi besøk og vi var på trille tur. Veldig deilig og jeg tror den lille liker å ligge i vogn. Hun er litt urolig for tiden, og jeg tror det er luft. Hun klarer liksom ikke å sovne helt inn. Våkner hele tiden. Derfor blir hun jo enda mer trøtt og sint. Rett og slett ikke så lett å være liten Nå har hun endelig sovnet og sover godt. Pappaen snorker på sofaen og. hi hi Han stod opp i dag tidlig sammen med tulla så jeg fikk sove litt lenger. Veldig deilig og veldig snilt. Godt med sånne pappaer. Men det var ikke så gøy å våkne å se været ute! ikke klar for mer snø nå når det endelig var borte. Vil ut å trille!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. mars 2005 #434 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja hva i all værden skal vi gjøre med all denne snøen Glossy! Jeg ble så da jeg så ut av vinduet i morges!!! Det er jo ikke dette været vi vil ha nå vel!!!!! Håper det forsvinner raskt og at det blir trilletur vær fort igjen! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #435 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja Charmina skuller gjerne gjort noe med denne snøen. men vi får vel bare smøre oss med tolmodighet å vente til den går bort av seg selv. I dag ringte helsesøster og ville komme på besøk til oss. Koselig det. Hun kommer i morgen tidelig. Skal bli gøy å se om Marthe har lagt på seg i det siste. Vil tro det for jeg ser at fingrene er blitt tykkere så da får vi jo bare håpe. Hun er jo så liten at hun trenger å legge på seg litt. Ellers er har vi begynnt å tenke på påskeferien. Det er jo bare en liten uke igjen. Tiden fyker avgårde. Ikke gjort de store forberedelsene, men har så smått tenkt på mat og hva som må handles inn. Skal på hytte tur med min fam og det ser vi frem til. Godt å komme seg litt bort, selv om jeg ikke skal stå på ski i år. Tenker jeg og tulla finner roen i hytte veggen. Blir koselig det og!! I kveld får jeg beøk igjen og det blir koselig. Har vært mye besøk i det siste og det betyr jo masse godsaker. Litt for mye :oops: Og jeg som skulle skjerpe meg etter fødselen.... jaja får begynne etter påske Men jeg har faktisk vært flink med sjokolade da!! Har ikke spist noe på over to uker. Og det er ny rekord for meg som omtrent er avhenging av det! Tenkte jeg skulle være flink fremover med tanke på ammingen. Nå må jeg gjøre meg klar til besøk. Må vel har noe å tilby når de kommer.... snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. mars 2005 #436 Del Skrevet 16. mars 2005 To uker uten sjokolade :o DA hadde jeg fått apstinenser Jammen er du flink altså! Og så fint at det går så bra med dere da!Hun legger jo fint på seg den lille prinsessen! Jaja så kom regnet da Glossy! Så nå skal det bli sørpete og fint tenker jeg!Her er det bare å finne fram støvlene ja! Martine ligger oppe på stuen og sover i vuggen sin. Hun er så søt for tiden - preiker og følger veldig med!Det er utrolig hvor fort de forandrer seg!Man må jammen bare nyte denne tiden for det går rasende fort! Kos deg masse masse - og det vet jeg jo at du gjør! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #437 Del Skrevet 16. mars 2005 Nå har jeg nettopp baket sjokoladekake fra BUNN av!! Ikke ofte det skjer nei. Og da jeg skulle snu den på rist falt hele miden ut!! Er det mulig???? huff huff. Har prøvd å lappe den sammen men det ble liksom ikke helt det samme nei. Jaja, sånn er det nå jeg ikke har tid til å la den bli skikkelig kald først. Tulla har endelig sovet to timer nå. Ikke glad i å sove for tiden så jeg krysser fingrene for hver gang jeg ser hun er trøtt. Sliter med noe mage greier for tiden for det rumler og skriker etter at hun har fått mat. Sikkert tarmene som venner seg til mat eller noe. Ikke vet jeg. Dagene fyker rett og slett avgårde. Ikke at jeg har så mye å gjøre, men tiden løper. I dag skal vi i bursdagsbesøk jeg og tulla og det blir jo stas. Er bare litt vanskelig å gå ut for tiden, for etter hvert måltid er det en stund med skriking. Ikke gøy å være hvor som helst da. Håper det går bedre etterhvert. I går var helsesøster her og Marthe hadde lagt på seg masse. Veldig bra med tanke på at hun ikke er spes tung. Så dolla hadde lagt på seg 500 g i løpet av en uke. Ikke verst det Men da vet jeg iallefall at hun får i seg nok mat, og det var greit å vite. Ellers prøver vi å gjøre oss klar til påske. Skulle kjøpe noen flere ull bodyer, men det gikk dårlig. Ingen av butikkene jeg var i hadde i størelse 50. Bare større. Så da får vi prøve igjen i dag eller morgen. Solbriller er vi og på jakt etter. Greit å beskytte henne mot det sterke lyset selv om vi ikke skal være i solen. Vi stor gleder oss til å reise på tur!!! Håper bare det blir fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. mars 2005 #438 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei vennen! Så dumt med den sjokoladekaka da!!!Sånt er bare skikkelig irriterende!Og gjett om jeg har opplevd det noen ganger Det der med skrikingen etter måltidene hadde Martine også. Det skjedde nesten hver eneste gang-hun hylte og hadde tydelig vondt i magen sin stakkars!Følte oss ganske så fortvilet mens det sto på ja.Det eneste som hjalp var at vi bærte henne runt på skulderen sånn at det etter hvert kom opp luft!Heldigvis går slikt ofte over når de er blitt tre mnd gammel. Et lite tips om ullbodyer : Dra på ULLRIK på Nesttun der får du i så små str. Charminamannen kjøpte i str 40 til Martine når vi lå på klinikken.Hun måtte jo ha ull på seg fordi hun var så liten og det var bare der vi fikk i så liten str.Der har de iallefall kjempegode ting! Ha en fortsatt fin dag med lille Marthe prinsessa! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. mars 2005 #439 Del Skrevet 18. mars 2005 INNOM OG ØNSKER HELE GLOSSYFAMILIEN EN RIKTIG GOD PÅSKE I morgen reiser vi på fjellet en uke!Måtte solen vise seg på himmelen! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #440 Del Skrevet 19. mars 2005 Charmina; tusen takk for påske hilsen. Vi reiser på tur i dag. Reiser først opp til min far en tur og er der til mandag, så bærer der til fjells på onsdag. Stor gleder meg til å komme meg litt ut og håper veldig på litt sol. Er så bleik i disse tider at kroppen kunne trengt litt sol ja. Helg igjen og vi koser oss fremdeles. I går var vi hos min søster å så idol. Veldig koselig, men tulla får noen veldige skrike byer etter mat. Så da føler jeg at vi ikke kan gå alle veier på besøk. Tror det er luft som plager, og det kommer mot kvelden. Får jo vondt av henne når hun skriker sånn. Men det er jo ikke så mye jeg kan gjøre med det. Så er dåpen til lille mor bestemt. Hun skal døpes 1 mai og det gleder vi oss til. Hadde egentlig tenkt på april, men med stor familie så skulle det litt til for at det passet for alle. 1. mai så ut som en bra dag så da ble det den. Ellers så holder vi på å finne ut hvilken mat vi skal ha. Blir nok til at vi bestiller for jeg orker ikke lage det selv. Selve festen skal vi ha hjemme hos svigers. Veldig lett og veldig billig Vi har allerede vært på trille tur vi, så nå sover gullet. Får benytte sjangsen til å pakke til turen i dag. Mannen er ferdig på jobb klokken to så da bærer det av sted. Ikke så lett å få pakket og dusjet når gullet er våken. Da skal hun ha ALL oppmerksomhet I dag er det 3 uker uten sjokolade!!! JIPPI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg