Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du her enda Glossy, eller har du fått møte din lille solstråle??

Følger spent med.....

Lykke til hvertfall.

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossyvennen da.................nå er vi så spente!Tenk om fødevibbene har hjulpet og prinsessa di har sett dagens lys?

Du må jammen snart skrive noe :ler:

Håper du har det fint snuppa. Er det ikke fantastisk at vi har knallvær?

Titter innom snart igjen......................om en times tid sånn ca :sjenert:

Stor :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..Så spennende!! :hoppe:

Nå er det lenge siden du har vært her! Kanskje du har fått møte den lille skatten din..

Gleder meg til å høre fra deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!!!

Jeg er her enda!!!! Sorry at jeg har latt dere vente så lenge men pga oppussing her i huset så har dataen stått fra hverandre i mange deler. Derfor her jeg ikke fått gått inn her.

I tillegg til å ikke ha data har jeg lagt med omgangssyke siden onsdag. Dette er første dagen jeg er oppe å går, men kan alikevell ikke bevege meg langt fra hjertedøren :ler:

Så ingen liten prinsesse på meg enda. Får bare vente og vente. Er jo snart termin dato så det er jo litt oppløftende da. Da vet en liksom at ventetiden ikke er så enorm lenger. Og slik som det ser ut her i huset så er det like greit at det tar noen dager til. Men det hadde jo vært kos om hun kom nå i vinterferien da når så mange har fri. Dere får sende masse vibber på torsdag for da er det fullmåne :wink:

Skal komme med en bedre oppdatering i morra. Nå må jeg hjelpe mannen litt her...

Ha en super mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fy: Du må ikke gjøre sånn mer nei!! :ler:

Kjedelig at du har vært syk da! Håper du er bedre nå..Den lille prinsessen kommer nok snart tenker jeg! Det blir spennende :-) Gleder meg med deg!!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy og fy tenk å skremme oss slik :fy: :ler:

Nei her må du nok innom daglig ellers er vi jo på fødestuen tvert vi i tankene våre :ler:

Er jo så spennende nå vet du!

På torsdag lover jeg å komme innom med masse masse vibber :tommelsmil:

Her får du noen i dag også

((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))

Stor :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse føde vibber. Ser ikke ut som de hjelper noe særlig enda, men jeg håper. Ingen verdens ting som tyder på at tulla vil ut med det samme.

Dagene fyker unna så det er nok ikke så lenge til hun er her.

Et fantastisk vær her i Bergen og det gjør det hele mye lettere. Vinterferie og snadder vær - kan ikke bli bedre det.

Og i tillegg farter jeg rundt i helt ny bil!!! Vi fikk den forrige fredag og det er bare en herlig følelse. Lukter nytt og masse plass til tulla når hun kommer. Virkelig verdt pengene.

Kåken er snart ferdig oppusset og vi skal bare sette siste resten av ting og tang på plass. Er også kjempe deilig. Føler nesten at leiligheten ble helt ny. Fikk litt mer følelse av at det er JEG som bor her :ler:

Svigermor kommer stadig på besøk med ting til tulla. Det er så søtt. Hun har bare gutte barnebarn fra før og da blir hun vel mye fristet i jentehyllene ja. Men det er jo kjempe koselig. I går kom hun med et kjempe fint ullteppe i hvitt som jeg kan ha i vognen og en søt rosa pyjamas. Her om dagen kom hun med en kjempe fin hvit drakt og sengklær. Så utrolig snilt og søtt.

Ellers er det fullmåne i morgen jenter så jeg trenger at dere krysser fingrer og tær!!!

Ha en super onsdag!!!

3 dager til termin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen :o Krysser alt jeg har for at det skjer noe i morgen!! Det blir spennende, ikke lenge før tulla kommer nå :hoppe:

Så snill svigermor du har!! Det må jo være kjempe koselig å få litt sånne gaver før den lille kommer. Skulle ønske min også var sånn *drømme*..

Kan tenke meg det er stas med ny bil ja! Det er alltid moro :-) Og "ny" leilighet..Veldig fint å få innredet og pusset opp etter sin egen smak! Alt blir så mer koselig da..Og så kommer jo tulla snart også! Livet høres herlig ut nå, Glossy :wink:

Kos deg masse og så sender jeg mange tanker til deg og håper du blir mamma før du aner! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

I morgen skal jeg sende masse masse vibber - så bare pass opp :ler::ler::ler:

Kos deg i sola og nyt magen mens du kan

Skjønn svigermor du har da - savnet min veldig når jeg leste det der :cry:

:kyss: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg med stormskritt Glossy!! Følger spent med her nå... Kanksje fullmånen kan gjøre susen??

Snill svigermor du har, er slik har også, de kommer stadig med ting og tang til den lille jenta :)

Du går en spennende tid i møte nå, du har mye å glede deg til. Det er bare helt fantastisk å bli mamma!!

Lykke til med den forestående fødselen og tiden etterpå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina og Tetra tusen takk for hilsner. Jeg stor gleder meg til det skal skje noe her!!

Nå skal jeg til jordmor. Kommer med oppdatering etterpå!

Sol i dag og :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen

Ja nå er jeg spent på hva jordmoren sa :)

I dag er det jo fullmåne har du sagt - og vibber har du bedt om så vibber skal du få! :Nikke:

(((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sånn nå har iallefall jeg gjort mitt til at det skjer noe i dag :ler:

Gratulerer med nybilen da snuppa - ikke sant det er deilig lukt inni nye biler?Jeg fikk meg ny til jul og det var bare så deilig å sette seg inni der!

Her er det sykestue deluxe i dag så du kan tro jeg synes det er kjedelig å bare sitte her inne og ta meg av dem!Ville mye heller vært ute på trilletur jeg da :roll: Men syns jo synd i gutta mine og blir her!Håper bare de blir friske snart og at jeg selv ikke får alt som de har da!

Gleder meg til referat fra jordmor!

Stor Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina, tusen takk for vibber. Det rare er at det ikke ser ut til å hjelpe. Men vi får ta natta til hjelp og se om det skjer noe da.

Var som sagt hos jordmor i dag og der var det mye det samme. Synfysemålet har stått i ro i tre uker nå og det gjorde det i dag og. Så tulla er vel på god vei ned i bekkenet. Ellers så skulle jordmor på vakt på KK i helgen så hun skulle nå se etter meg, selv om hun mente at jeg skulle belage med på å gå over tiden. Siden hun skulle på vakt og jeg kjenner mindre spak enn vanlig ville hun at jeg skulle være litt obs på det. Kjenner jo at det er noen der inne, men har ikke direkte spark her inne. Men det mente hun at jeg skulle ha selv om det nærmet seg slutten. Så da skulle jeg kjenne godt etter og heller komme inn tilhenne i helgen slik at hun kunne ta en test på meg. Heller en gang for mye mente hun. Så da skal jeg være flink denne helgen.Er jo litt treg med å ringe hvis jeg lurer på noe så jeg bør vel skjerpe meg.

ellers så er huset virkelig begynnt å komme i orden. Helt fantastisk. Masse plass og vedlig ryddig. Nå skal jeg bare ta vuggen til tulla inn så er alt klart.

Morgendagen skal jeg bruke til å støvsuge og vaske hele huset. SÅ er alt klart. Men skulle hun velge å komme i natt så er det HELT greit og :ler:

Send meg masse føde vibber da jenter!!! Er veldig klar!!! :wink:

Ha en super kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten super kuren til min mors venninne i dag. Hun hadde fått den fra en jordmor som hadde kjennskap til en jordmor som fungerte i Afrika. De hadde så lange strekninger mellom seg at når det nærmet seg termin så satte de igang fødselen med dette. Men jeg for min del synes det er litt å tulle med naturen så jeg venter iallefall litt med å ta det i bruk.

Hun hadde gjort det om kvelden og om natten hadde riene kommet. Vet ikke jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Huff jeg blir nå litt bekymret jeg når du sier det ikke er så livlig som det pleier inni der! Det er jo sånn det har vært hver gang hos meg og da har det jo vært dårlig blodgjennomstrømning i morkaken.Vil ikke skremme deg altså det er sikkert ikke noe galt.Men vent nå ikke for lenge om det blir veldig rolig inni der!Det er bedre å løpe avgårde en gang for mye vet du :fy:

Huff jeg begynner visst å bli en skikkelig hønemor :oops: Jeg er jo så spent at det halve kunne ha vært nok jeg - tror jeg lever meg litt for mye inn i din gravide tilverelse :ler:

Håper du får en rolig natt trass fødevibber og fullmåne.Jenta kommer nok ikke før hun er klar uansett hun! :wink:

Stor stor vente klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som skjedde i natt heller :roll: Ja, ja, da får jeg vel bare vente....

Skal prøve å vaske masse hus i dag, kanskje det hjelper??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Korleis går det? Hjalp det å vaske hus? I morra er det termin!! Tenk at det berre er få dagar til du får tulla di! Vi i huset her, er så spent på å treffe ho vi også, kanskje ein leikekamerat til Emma?

Eg har starta på helge-vasken, må til, sjølv om mannen i huset er flink å støvsuge. Enkelte ting ser brre ikkje menn, han kan berre ikkje forstå kvifor eg må vaske gulvet når han "nett" har støvsugd :ler:

I helga skal vi berre kose oss ilag, og min kjære har lovd meg at eg kan sove lenge i morra. Og om været er like fint, trur eg at turen går til byn. Må nyte fridagane så godt eg kan.

Sender de masse fødevibba, så kryssa vi alt vi kan for at :babyjente: kjem snart.

Stor klem frå oss tre her.

ps. huska at trulte her i huset også var veldig rolig på slutten, men som Charmina seier er det best å sjkke det ein gang for mykje. Berre å ringe dei er så hyggelige, og er vel vant me alle mulige spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...