Gå til innhold

Hvilke dameparfymer tiltrekker mennene? ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg avskyr parfyme. Det lukter forferdelig, og minner meg om sykdom.

Og jeg tiltrekkes selvfølgelig ikke kvinner med spor av parfyme på seg.

Uten derimot, da kan jeg nok fort fatte interesse.

Jeg er fullstendig enig med deg, parfyme er helt jævlig å få trykt i nesa. Det verste er de som ikke klarer å begrense seg med bruken, og tror alle andre elsker lukta av dem.

Parfymelukt ligger igjen i rommet lenge etter at personen har forlatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel - Thierry Mugler

Lukter helt forjævlig på noen, men hvis man kler den lukter den fantastisk.

Anonymous poster hash: cef80...a65

Sier meg helt enig! Har ei venninne som bruker den, og den lukter så himmelsk godt på henne at jeg blir helt svimmel. Hvis jeg bruker den derimot så lukter det død og fordervelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også av dem som foretrekker naturlig lukt fremfor parfyme. Lukt er viktig, og det kan nesten være berusende å ligge tett sammen og trekke inn den naturlige duften til en person man er glad i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escada Delicate Note lukter veldig godt. En behagelig duft. Kan ellers anbefale Clean parfymene, både til dame og herre. Lukter nyvasket tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escada Delicate Note lukter veldig godt. En behagelig duft. Kan ellers anbefale Clean parfymene, både til dame og herre. Lukter nyvasket tøy.

Jeg synes clean-parfymene lukter skikkelig vondt, så der er det nok delte meninger.

Anonymous poster hash: ed6f8...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Det aller aller verste en kvinne kan gjøre når hun treffer meg er å ha på noe som lukter kokos. Hva som helst som lukter kokos. Jeg får krupp!

Ideelt sett har hun ingen parfyme på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Versace Bright crystal. Har fått gode tilbakemeldinger når jeg har brukt den, så den har blitt en keep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til en god dameparfyme? Tenker på å kjøpe meg en ny. Har brukt Versace, Chanel Coko nut, Avril sin parfyme og Britney. Men lurer på om noen har forslag på en himmelsk god parfyme for en singel kvinne ;) ?

Anonymous poster hash: c2284...f34

De fleste menn liker ikke parfyme på kvinner i det hele tatt. De liker den naturlige duften vi alle har.

Anonymous poster hash: c2bfc...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn liker ikke parfyme på kvinner i det hele tatt. De liker den naturlige duften vi alle har.

Anonymous poster hash: c2bfc...ceb

Gjør de fleste menn det da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn liker ikke parfyme på kvinner i det hele tatt. De liker den naturlige duften vi alle har.

Anonymous poster hash: c2bfc...ceb

Jeg liker den naturlige duften av typen min, er ikke som at han blir helt uaktuell av å ikke ha på seg parfyme hver dag. Men jeg elsker jo når han tar på seg en god parfyme, og.

Da vi traff hverandre sa han stadig at jeg luktet så godt, og det var koselig for han. Han likte at det luktet meg av gensern hans, uansett om jeg hadde på meg parfyme eller ikke. En gang i starten av forholdet ble det slutt mellom oss, for mange år siden, og på bussen hadde han luktet noen med min parfyme og tenkt på meg....

Parfyme eller ei: jeg vet at han liker hvordan jeg lukter. Men det er ikke dårlig å ha på seg parfyme av den grunn.

Anonymous poster hash: 99de3...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også av dem som foretrekker naturlig lukt fremfor parfyme. Lukt er viktig, og det kan nesten være berusende å ligge tett sammen og trekke inn den naturlige duften til en person man er glad i.

Og vice versa. Elsker lukte av mann uten "tilsetningsstoffer". Gjerne etter sex. Ingen ting lukter bedre.

jeg får hele tiden høre at jeg lukter godt, og jeg bruker veldig lite parfyme. Pleier rett og slett å glemme det :P Men har dusjsåpe med litt nøttelukt.

Anonymous poster hash: 3e84d...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...