Gå til innhold

Liker Michael Kors Jet Set Travel vesken, men har det blitt litt harry?


Cessa74

Anbefalte innlegg

Synes de Michael Kors-veskene er kjempefine jeg.. Kjøpte en selv (fra USA, så litt billigere), fra apple med mac-lomme, og er superfornøyd. Kjøpte den fordi jeg synes den er veldig fin, og har faktisk sett utrolig få som har den. Kan egentlig ikke komme på å ha sett noen i virkeligheten her jeg bor (Lillehammer), men kun på nett.

Får plass til utrolige mengder ting oppi der, og den føles veldig solid selvom remmene (de man holder i, husker ikke navn?) er ganske tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe meg en MK veske og stikke til Vinstra med den og cowboyhatt neste år. Kun fordi jeg kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de Michael Kors-veskene er kjempefine jeg.. Kjøpte en selv (fra USA, så litt billigere), fra apple med mac-lomme, og er superfornøyd. Kjøpte den fordi jeg synes den er veldig fin, og har faktisk sett utrolig få som har den. Kan egentlig ikke komme på å ha sett noen i virkeligheten her jeg bor (Lillehammer), men kun på nett.

Får plass til utrolige mengder ting oppi der, og den føles veldig solid selvom remmene (de man holder i, husker ikke navn?) er ganske tynne.

Finnes i alle fall et par som går på HiL som har den samme vesken. ;)

Anonymous poster hash: a41b2...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg en MK veske og stikke til Vinstra med den og cowboyhatt neste år. Kun fordi jeg kan.

Nå som MK veske har fått dommen som harry, kan vi regne med at veskene blir den neste store stilslageren ved coutryfestivalen 2015! :fnise:

Anonymous poster hash: a41b2...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde digga meg om hun køntry rypa til høyre hadde slengt en MK veske over armen:p lol. Vel personlig synes jeg MK er harry da hver 3 jeg ser går med en. Men jeg bryr meg lite om hva andre går med og gir dem grønt lys for å anskaffe en vist dem liker den. Hvordan er jeg en elitistist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes i alle fall et par som går på HiL som har den samme vesken. ;)

Anonymous poster hash: a41b2...7d1

Hehe, jeg tviler ikke egentlig, jeg er vel kanskje bare ikke så observant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

Jeg vet ikke hvor dere bor men i Stavanger er det ikke sååå mange jenter med MK vesker, og i tillegg er det så mange varianter og farger at man sjeldent bumper borti noen med identisk lik egen veske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Harry" blir vel egentlig ikke det rette ordet å bruke, da vesken ser ganske klassisk ut så lenge man ikke regner med den fremtredende logodingsen på siden. Men fordi så utrolig mange eier den, blir den sett på som "mainstream" og lite unik

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Harry" blir vel egentlig ikke det rette ordet å bruke, da vesken ser ganske klassisk ut så lenge man ikke regner med den fremtredende logodingsen på siden. Men fordi så utrolig mange eier den, blir den sett på som "mainstream" og lite unik

Ja, nettopp!

Dessuten kan ikke alle være unike, de fleste av oss er faktisk ganske mainstream. Og det burde være greit. Man er ikke harry for det.

Anonymous poster hash: a41b2...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fine vesker jeg, kunne godt tenkt meg en selv. Bryr meg fint lite om noen måtte synes det er harry, er jo jeg som eventuelt skal bruke den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...