Gå til innhold

Damer: hva gjør dere når dere vil tenne en mann/mannen deres


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere dersom dere ønsker å tenne mannen deres litt ektra?



Anonymous poster hash: 8be07...7ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Netting-catsuit. Funker så godt som alltid.



Anonymous poster hash: 1e1b0...9b7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta på seg en frakk og ingenting under. Og så møte han f.eks i Frognerparken et litt gjemt sted og åpne frakken slik at han kan tafse litt, ingen som har prøvte det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han blir mest tent av er at jeg sier "jeg vil suge deg" og lignende. Alt som har med blowjob å gjøre.



Anonymous poster hash: 031f8...f6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare å si at jeg vil ha han så er han hard med en gang :P

Men når jeg vil tenne han ekstra, så overrasker jeg gjerne med noe sexy undertøy, strømpeholdere og strømper f.eks.

Eller er naken under silkekåpa mi osv :D

Anonymous poster hash: 57121...03b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min elsker skoleuniform-skjørt. Så hvis jeg skal tenne han skikkelig tar jeg på meg det, hvite truser og håret i en høy hestehale. Ganske enkelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger igrunnen ikke gjøre så mye mer enn å være tilstedet...

:hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min elsker sort undertøy, så jeg tar på en kjempefin sort BH jeg har kjøpt på Victoria Secret, samt nettingstrømper og har håret løst. Da blir han vill!

Anonymous poster hash: 83848...0f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg singel, men har ikke inntrykk av det er nødvendig å gjøre så veldig mye.

Når jeg ikke var singel, så holdt det i massevis å bare hviske han i øret: jeg har ikke undertøy på...

Edit. skrivefeil

Endret av lillbilly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

Nå har jeg ikke noe kjæreste da, men det jeg pleide å gjøre med eksen, er bare å si; Ta meg hardt :lur: kanskje ta han litt på pikken også :icon_lol::sikle:

Endret av DirtyMimi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BræikingBæd

Skremmende lite :P

Spedbarnstidlooken er uten tvil tidenes hit. Glem hofteholder og slutty undertøy, finn frem verdens trøtteste fjes, bolledeigmage, mørke ringer under øynene og slitt hår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende lite :P

Spedbarnstidlooken er uten tvil tidenes hit. Glem hofteholder og slutty undertøy, finn frem verdens trøtteste fjes, bolledeigmage, mørke ringer under øynene og slitt hår.

:ler:

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visk ham i øret når der er på steder hvor det ikke kan bli noe sex. For eksempel visk ham i øret at du gleder deg til å suge ham når dere kommer hjem... da blir han kåtere og kåtere etter hvert som dere ikke gjør noe med det. Fortell ham også at du blir våt, og spør om han vil kjenne.... kanskje dere kan snike dere et sted hvor han kan få kjenne.... når han så vidt får kjenne så lukker du godteposen... bygger du opp kåtheten på denne måten kommer han til å bli superkåt....

Og når dere ikke er sammen ?... send ham en sms hvor du forteller ham at du er kåt på ham...osv... hold gjerne på en hel dag med en sms i timen eller noe.... sånn midt på dagen sender du et bilde av den våte fitten din.... han kommer til å gå bananas når du tirrer ham sånn....



Anonymous poster hash: 208a6...aa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Gjør sjeldent det samme flere ganger, prøver å variere så godt jeg kan. Forleden dag når vi ikke hadde sett hverandre på et døgn døgn, og hadde overnattet hos familien hans to dager i strekk før det (vegg i vegg = ingenting mer enn blowjobs), sendte jeg en sms med alt jeg ville han skulle gjøre med meg når han kom hjem + et bilde som avslørte litt av favorittantrekket hans (har et bittelite sånt skolepike-skjørt som han er så svak for, med bh, strømper og hofteholdere til). Hang håndjern på døra i gangen, skrev at jeg ventet på han på soverommet, og vips var det gjort. Er litt redd naboene hørte veldig godt at vi var hjemme igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender han en litt frekk bildeserie mms ;) Får da melding om at jeg kan vente meg en passende straff når han kommer hjem :biggrin: Catsuit ,håndjern,korsetter, lange strømper har også veldig god virkning :) Eller jeg bare trasker naken forbi han og sier "vil du være med så heng på"....da blir d fart i gubben ;)



Anonymous poster hash: 1054c...219
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på meg kjole igår, og da ungen sov trygt dro jeg av meg trusa under kjolen, tok en vinflaske og to glass og satte meg hos mannen ute. Det funka fint det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven

Hadde på meg kjole igår, og da ungen sov trygt dro jeg av meg trusa under kjolen, tok en vinflaske og to glass og satte meg hos mannen ute. Det funka fint det.

:sjokkert: sjokkerende oppførsel av deg Marianne

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: sjokkerende oppførsel av deg Marianne

Ah.... du skulle bare visst!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...