Gå til innhold

hvis man er en helt normal søker med helt normale karakterer, hvordan få jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så A4. Jeg har bbb, ccc, dd på vitnemål. Har gjort det som etter boka er "riktig" ved å ta noen verv, deltidsjobber osv. Har litt manglende erfaring, men mine sosiale ferdigheter og alt det man ikke går frem, som arbeidsmoral, empati osv. når selvsagt ikke frem. Hvordan skal jeg skaffe meg første ordentlige jobben etter endt utdanning i øk og administrasjon? Jeg er ingen nerd eller tallknuser, vil jo bare ha en relevant jobb. Hvor? Noen som ansetter nyutdannede i hopetall?

Anonymous poster hash: f4a91...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så A4. Jeg har bbb, ccc, dd på vitnemål. Har gjort det som etter boka er "riktig" ved å ta noen verv, deltidsjobber osv. Har litt manglende erfaring, men mine sosiale ferdigheter og alt det man ikke går frem, som arbeidsmoral, empati osv. når selvsagt ikke frem. Hvordan skal jeg skaffe meg første ordentlige jobben etter endt utdanning i øk og administrasjon? Jeg er ingen nerd eller tallknuser, vil jo bare ha en relevant jobb. Hvor? Noen som ansetter nyutdannede i hopetall?

Anonymous poster hash: f4a91...ea2

Ja, men ikke med kun bachelor. Mulig du kan få noe med enkle økonomioppgaver i en mindre bedrift, det burde fint la seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...