Gå til innhold

skulle ettersende dokumenter, fikk et vagt avslag om ikke å være kvalifisert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste stillingsannonsen grundig og hadde alt av punkter. Pga. Webportalens forvirring trodde jeg dokumentene var med. Jeg ringte og fikk beskjed om å ettersende. Dette skulle jeg gjøre i dag, få dager etter telefonsamtalen. Stillingen hadde ingen frist. Fikk i dag mail om at kkvalifikasjonene mine ikke var bra nok. Jeg har riktig studiebakgrunn, erfaring i samsvar med det de etterlyser, så hva skjer med dette? Ble de sure fordi jeg ikke ettersendte umiddelbart?

Anonymous poster hash: dec68...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste stillingsannonsen grundig og hadde alt av punkter. Pga. Webportalens forvirring trodde jeg dokumentene var med. Jeg ringte og fikk beskjed om å ettersende. Dette skulle jeg gjøre i dag, få dager etter telefonsamtalen. Stillingen hadde ingen frist. Fikk i dag mail om at kkvalifikasjonene mine ikke var bra nok. Jeg har riktig studiebakgrunn, erfaring i samsvar med det de etterlyser, så hva skjer med dette? Ble de sure fordi jeg ikke ettersendte umiddelbart?

Anonymous poster hash: dec68...61d

Søkte også en stilling for en stund siden som etterspurte veldig spesielle kvalifikasjoner som jeg faktisk har. Er meget uvanlige kvalifikasjoner også, dvs. man skulle ha jobbet med en bestemt sektor og gjort X Y Z og nettopp det hadde jeg, i tillegg til supre resultater. Riktig utdannelse også. Nei da, fikk samme svar som deg..men jeg har utenlandsk etternavn pga mannen, selv om jeg selv er norsk, så det kan forklare det :(

Anonymous poster hash: 84eac...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste stillingsannonsen grundig og hadde alt av punkter. Pga. Webportalens forvirring trodde jeg dokumentene var med. Jeg ringte og fikk beskjed om å ettersende. Dette skulle jeg gjøre i dag, få dager etter telefonsamtalen. Stillingen hadde ingen frist. Fikk i dag mail om at kkvalifikasjonene mine ikke var bra nok. Jeg har riktig studiebakgrunn, erfaring i samsvar med det de etterlyser, så hva skjer med dette? Ble de sure fordi jeg ikke ettersendte umiddelbart?

Anonymous poster hash: dec68...61d

Det vil si at du ikke vil nå opp i kampen med øvrige søkere, da flere av de har sterkere kvalifikasjoner enn deg.

Anonymous poster hash: 0f5df...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...