Gå til innhold

Nok er nok! Nei til barn i butikker!


YoyoMa

Anbefalte innlegg

Så der står jeg i en kassakø 9 på morgenen med lavt blodsukker og en veldig tom mage. Foran meg står en merr med en handlevogn og en liten drittunge på ca. 4-5 år som vil ha alt han ser av godteri og tegneserier. "Mamma kan jeg få det?! Mamma jeg vil ha det!!!" Hun tar selvsagt ikke hensyn til oss andre i køen og nekter ham å ta noen ting. Så han begynner å hylgrine og den forbanna merra ignorerer ham og later som ingenting.

Hvorfor er dette greit? Hvorfor er det helt ok at en person lager et jævla lurveleven 9 på morran bare fordi han er en unge, og hvorfor i alle dager blir ikke han og moren kastet ut? Hadde jeg gjort noe lignende på et utested ville jeg blitt kastet ut. Hadde jeg stått i kassa og skreket for full hals "JEG VIL HA IS!!!! JEG VIL HA IS!!" så kan dere pokker være sikre på at politiet hadde blitt tilkalt. Men når det er snakk om mødre med sine uforskammede uoppdragne unger som lager faenskap i butikken så er det liksom helt greit. NOK ER FAEN MEG NOK! Neste gang noe sånt skjer skal jeg kjefte på ungen og moren hans også. Så skal vi få se om han tør å grine i offentlighet igjen.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungen vil jo bare bli verre om hun faktisk "tar hensyn" til alle andre i butikken og faktisk gir etter for masinga, og da blir det bare mer mas og hyling i fremtiden,

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen vil jo bare bli verre om hun faktisk "tar hensyn" til alle andre i butikken og faktisk gir etter for masinga, og da blir det bare mer mas og hyling i fremtiden,

Er det mitt problem? Jeg ba henne ikke få barn. Jeg ba henne ikke ta med den forbanna ungen sin på butikken. Hun får ta ansvar for egne handlinger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Ja, merkelig nok kan ikke en 19-åring (deg) stå og skrike at han vil ha iiis, på samme måte som en 4-åring. Utrolig rart, assa! Det som er enda merkeligere, nå skal du høre, det er: at du ikke forstår forskjellen på en "voksen" person og en liten unge, og sammenligner de på en merkelig måte.

Når det er sagt, har alle like mye rett til å være i butikker og handle som alle andre. Både de som bråker, og de som ikke bråker. Ønsker du ikke å omgås andre mennesker, kan du sikkert få noen du kjenner til å handle for deg?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tragisk tråd fra deg.



Anonymous poster hash: bfcdf...cdd
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mitt problem? Jeg ba henne ikke få barn. Jeg ba henne ikke ta med den forbanna ungen sin på butikken. Hun får ta ansvar for egne handlinger.

Det er ingen som ba deg handle på butikken. Om du ikke liker det så gå et annet sted eller få en annen til å handle for deg.

Anonymous poster hash: bfcdf...cdd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Er det mitt problem? Jeg ba henne ikke få barn. Jeg ba henne ikke ta med den forbanna ungen sin på butikken. Hun får ta ansvar for egne handlinger.

Hun har ikke noe ansvar for å tilfredsstille dine behov, på noen måte. Går man i butikken, må man takle unger. Gjør man ikke det, er det på tide med en tur til psykologen for å få stilt en diagnose.
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er dette en trolletråd der du glemte å huke av på anonym?

Barn og voksene er ikke like så det er noe helt annet om du hadde stått og skreket at du vil ha is. Sannsynligvis ville noen trodd du var psykisk utviklingshemmet og hadde uansett tatt hensyn til deg fremfor å ringe politiet.

Man kan ikke nekte foreldre å ta med barn på butikken, det ville skapt enorme problemer for nesten alle barnefamilier. Det høres mer ut som at du hadde en ekstremt dårlig dag, og at du lot deg selv provosere av noen andres problem. Denne mammaen var nok minst like stresset som deg, ville komme seg ut av butikken og levere barnet i barnehagen. Vent til du selv får barn, kanskje du opplevder lignende med dem.

Jeg tenker mitt når jeg ser ustyrlige barn, men jeg legger meg ikke oppi det og priser meg heller lykkelig for at jeg har en liten baby som ikke lager bråk enda. Om du hadde kommet vort til MITT barn og kjeftet på han hadde jeg gitt deg en på trynet.



Anonymous poster hash: dbf40...b5d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mitt problem? Jeg ba henne ikke få barn. Jeg ba henne ikke ta med den forbanna ungen sin på butikken. Hun får ta ansvar for egne handlinger.

Og det gjør hun da ved å oppdra ungen til å ikke kunne mase til seg hva det enn ville ha lyst på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som ba deg handle på butikken. Om du ikke liker det så gå et annet sted eller få en annen til å handle for deg.

Anonymous poster hash: bfcdf...cdd

Jeg må handle mat for å overleve. Det er en menneskerett å ha tilgang på mat. Det er ikke en menneskerett å ta med den uoppdragne ungen sin med på butikken slik at han kan forstyrre morgenroen for alle oss andre. Neste gang dette skjer skal jeg seriøst kjefte på ungen og moren. Så skal vi se om de tør å vise seg i butikken igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig, han er bare sur fordi han ikke fikk se noen kvinnekjønn i fittetråden sin

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må handle mat for å overleve. Det er en menneskerett å ha tilgang på mat. Det er ikke en menneskerett å ta med den uoppdragne ungen sin med på butikken slik at han kan forstyrre morgenroen for alle oss andre. Neste gang dette skjer skal jeg seriøst kjefte på ungen og moren. Så skal vi se om de tør å vise seg i butikken igjen.

Det er jo nettopp det det er din idiot: det er en menneskerett å kunne gå på butikken med barn. Du kan jo forsøke å kjefte på en mor og et barn, se hva som skjer når du ringer politiet og sier at en mor klappet til deg i ansiktet. De spør "hvorfor gjorde hun det?" og du sier "nei du skjønner atte den jævla drittungen skreik etter is så jeg trua dem begge om å aldri vise trynet deres igjen i denne butikken!".

Anonymous poster hash: dbf40...b5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig, han er bare sur fordi han ikke fikk se noen kvinnekjønn i fittetråden sin

Da får han gå hjem og nappe litt i løken

Anonymous poster hash: bfcdf...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sansol

Jeg må handle mat for å overleve. Det er en menneskerett å ha tilgang på mat. Det er ikke en menneskerett å ta med den uoppdragne ungen sin med på butikken slik at han kan forstyrre morgenroen for alle oss andre. Neste gang dette skjer skal jeg seriøst kjefte på ungen og moren. Så skal vi se om de tør å vise seg i butikken igjen.

Morsom du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo blitt festlig om vi skulle forby alt vi ikke liker. Jeg skulle gjerne blitt kvitt skrikerunger i butikker jeg, i tillegg synes jeg følgende grupper er minst like irriterende:

- folk som stinker svette

- de som har brukt alt for mye parfyme

- gjenger med tenåringer

- tyggisslafsere

- sånne som ikke evner å tenke litt forbi sin egen nesetipp og setter fra seg handlevogna der den er mest i veien. Eller slår av en prat med naboen sånn at de sperrer veien for alle andre

- gamlinger som skal betale med mynt

- eksene mine

Nei til alle disse i butikken. Først da er butikken tilpassa meg og mine behov. Skulle bare mangle at den var det, egentlig

Anonymous poster hash: 0e93f...1de

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må handle mat for å overleve. Det er en menneskerett å ha tilgang på mat. Det er ikke en menneskerett å ta med den uoppdragne ungen sin med på butikken slik at han kan forstyrre morgenroen for alle oss andre. Neste gang dette skjer skal jeg seriøst kjefte på ungen og moren. Så skal vi se om de tør å vise seg i butikken igjen.

Da er det nok heller du som bør føle deg usikker på om du tør å vise deg på butikken igjen... Du har allerede blitt bannlyst fra en butikk, ønsker du å bli bannlyst fra flere?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå må dere slutte å tulle her. Det er klart at barnet skal få alt det peker på.

Hvordan skal det ellers kunne utvikle seg til samme nivå som ts når det vokser opp?

:vetikke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en ekstremt dysfunksjonell person som ikke klarer å fungere i et samfunn.



Anonymous poster hash: a4f07...efe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok heller du som bør føle deg usikker på om du tør å vise deg på butikken igjen... Du har allerede blitt bannlyst fra en butikk, ønsker du å bli bannlyst fra flere?

Man blir ikke bannlyst fordi man sier ifra til en mor som ikke tar tak i ungen og ber den oppføre seg.

Anonymous poster hash: 34b6f...c7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...