vimse dokka Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg fant ut at jeg var gravid forrige mandag.Jeg var å tokk undersøkelse i går pga blødninger.Å der var det ikke noen ting.Så jeg mistet i helgen.Er litt trist jeg.Er det noen som vet hvor lang tid det tar ca etter en SA å bli gravid igjen?Klarer ikke å tenke på annat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei du Jeg vet ikke hvor lang tid det tar, men ville bare :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 22. juni 2004 #4 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei Når jeg hadde SA ble jeg fortalt at kroppen nå var full av gode "stoffer" som gjorde at jeg lett kunne bli gravid igjen. Det ble jeg også. Ingen mens i mellomtiden. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 Så trist for dere :-( Men det kan kanskje være en trøst at det er veldig vanlig, og at mange blir gravid igjen raskt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 sender en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Først en Vet hvordan det er... Sukk. Jeg fikk beskjed om å vente to blødninger etter SA før ny prøving. Det kan like gjerne være p.g.a det psykiske, tenker jeg. Du får kjenne godt etter hvordan du føler deg og har det - og finne ut hvordan du skulle reagere om det ikke skulle lykkes for deg med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. juni 2004 #8 Del Skrevet 23. juni 2004 Tenker på deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsa Skrevet 23. juni 2004 #9 Del Skrevet 23. juni 2004 :trøste: Sender deg en stor trøsteklem, og mange gode vibber! Har hørt at de fleste blir ganske kjapt gravide igjen etter en SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 23. juni 2004 #10 Del Skrevet 23. juni 2004 Huff det var trist...om det er noen trøst kjenner jeg ei som hadde en SA for noen måneder siden og hun ble gravid igjen i sin 2 prøve periode etter SA. Hun er nå 7-8 uker på vei tror jeg og føler seg mye bedre denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 23. juni 2004 Tusen takk for di koselige innleggene.Det blir mye framover.Så fort kroppen er klar.har stoppet å blø,men jeg har små vondt/øm.Så er ikke helt klar for ballalaika enda :oops: Men det er vel normalt etter noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #12 Del Skrevet 23. juni 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 23. juni 2004 #13 Del Skrevet 23. juni 2004 Vet hvordan du har det - been there, done that... Legene sier forskjellig mht hvor lenge du skal vente med å prøve igjen, men pga infeksjonsfaren bør du ihvertfall vente til du har sluttet å blø. Noen leger sier at det så er ok å prøve igjen før man har fått mens, andre sier vent en syklus slik at livmoren får bygget seg opp igjen. Med mindre du har spesielle komplikasjoner og hvis dette er første SA, så er det ingen grunn til at du skal vente mer enn 1 syklus med å prøve igjen. Hvor lang tid det tar å bli gravid igjen er det ingen fasitsvar på. Kommer an på hvor fruktbare dere er generelt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 24. juni 2004 Hi hi tenkte vi skal prøve igjen fra lørdag, orker ikke å drøye lenger å da er det gått nesten en uke siden blødningene stanset.Orker ikke å vente til syklusen er i sjakk.For det kan ta sin tid.Å det kan jo hende det tar en stund før det blir klaff.Er helt i hundre i dag jeg.Koset med den nydelige bebyen.Ble syk med en gang.Tusen takk for støtten jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 24. juni 2004 #15 Del Skrevet 24. juni 2004 :trøste: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #16 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg fant ut at jeg var gravid forrige mandag. Jeg var å tokk undersøkelse i går pga blødninger. Å der var det ikke noen ting. Så jeg mistet i helgen. Er litt trist jeg. Det var leit. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå