Gå til innhold

snufs,snufs


vimse dokka

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at jeg var gravid forrige mandag.Jeg var å tokk undersøkelse i går pga blødninger.Å der var det ikke noen ting.Så jeg mistet i helgen.Er litt trist jeg.Er det noen som vet hvor lang tid det tar ca etter en SA å bli gravid igjen?Klarer ikke å tenke på annat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Når jeg hadde SA ble jeg fortalt at kroppen nå var full av gode "stoffer" som gjorde at jeg lett kunne bli gravid igjen.

Det ble jeg også. Ingen mens i mellomtiden.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Så trist for dere :-(

Men det kan kanskje være en trøst at det er veldig vanlig, og at mange blir gravid igjen raskt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først en :klem:

Vet hvordan det er... Sukk. Jeg fikk beskjed om å vente to blødninger etter SA før ny prøving. Det kan like gjerne være p.g.a det psykiske, tenker jeg. Du får kjenne godt etter hvordan du føler deg og har det - og finne ut hvordan du skulle reagere om det ikke skulle lykkes for deg med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :trøste:

Sender deg en stor trøsteklem, og mange gode vibber! :roll:

Har hørt at de fleste blir ganske kjapt gravide igjen etter en SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var trist...om det er noen trøst kjenner jeg ei som hadde en SA for noen måneder siden og hun ble gravid igjen i sin 2 prøve periode etter SA. Hun er nå 7-8 uker på vei tror jeg og føler seg mye bedre denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for di koselige innleggene.Det blir mye :kline: framover.Så fort kroppen er klar.har stoppet å blø,men jeg har små vondt/øm.Så er ikke helt klar for ballalaika enda :oops: Men det er vel normalt etter noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det - been there, done that... Legene sier forskjellig mht hvor lenge du skal vente med å prøve igjen, men pga infeksjonsfaren bør du ihvertfall vente til du har sluttet å blø. Noen leger sier at det så er ok å prøve igjen før man har fått mens, andre sier vent en syklus slik at livmoren får bygget seg opp igjen. Med mindre du har spesielle komplikasjoner og hvis dette er første SA, så er det ingen grunn til at du skal vente mer enn 1 syklus med å prøve igjen. Hvor lang tid det tar å bli gravid igjen er det ingen fasitsvar på. Kommer an på hvor fruktbare dere er generelt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi tenkte vi skal prøve igjen fra lørdag, orker ikke å drøye lenger å da er det gått nesten en uke siden blødningene stanset.Orker ikke å vente til syklusen er i sjakk.For det kan ta sin tid.Å det kan jo hende det tar en stund før det blir klaff.Er helt i hundre i dag jeg.Koset med den nydelige bebyen.Ble syk med en gang.Tusen takk for støtten jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg var gravid forrige mandag. Jeg var å tokk undersøkelse i går pga blødninger. Å der var det ikke noen ting. Så jeg mistet i helgen. Er litt trist jeg.

Det var leit. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...