Gjest Eurodice Skrevet 9. juli 2014 #61 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Finnes ikke noe bedre enn eldre damer, en gang i fremtiden skal jeg bli sammen med ei Det er ofte slik livet er. Man treffer en noenlunde jevnaldrende, blir kjærester og partnere og etterhvert gamle sammen, hvis man ikke har en bruk-og-kast-mentalitet. . Endret 9. juli 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #62 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er en mann på 44 som finner størst glede av å ha sex med de som er en god del yngre enn meg. De er stort sett blide og fornøyde. Ikke stiller de skyhøye krav, ikke skal de bestemme alt og de er mye mer med på moroa. De er åpne for mer eksprimentering også. Damer på min alder synes jeg er sytete og kontrollerende. Så jeg foretrekker de jente som wr mellom 20 og 30.Anonymous poster hash: f2df5...aa7
Gjest KateW Skrevet 9. juli 2014 #63 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg er en mann på 44 som finner størst glede av å ha sex med de som er en god del yngre enn meg. De er stort sett blide og fornøyde. Ikke stiller de skyhøye krav, ikke skal de bestemme alt og de er mye mer med på moroa. De er åpne for mer eksprimentering også. Damer på min alder synes jeg er sytete og kontrollerende. Så jeg foretrekker de jente som wr mellom 20 og 30.Anonymous poster hash: f2df5...aa7 Det er vel akkurat den erfaringen jeg har med menn på 40+ kontra menn under 35.... Siden jeg ikke er en kravstor, survete møkkakjerring med kontrollbehov, men sexglad og med på moroa, så lever jeg ikke opp til forventningene til menn i eget alders-skikte, og ergo er det bedre med yngre menn, for de er vant til kvinner som oppfører seg slik jeg gjør. Endret 9. juli 2014 av KateW
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #64 Skrevet 9. juli 2014 Der kan du se:-) Jeg skjønner deg veldig godt. Det er vel akkurat den erfaringen jeg har med menn på 40+ kontra menn under 35.... Siden jeg ikke er en kravstor, survete møkkakjerring med kontrollbehov, men sexglad og med på moroa, så lever jeg ikke opp til forventningene til menn i eget alders-skikte, og ergo er det bedre med yngre menn, for de er vant til kvinner som oppfører seg slik jeg gjør. Anonymous poster hash: f2df5...aa7
Nowayback Skrevet 9. juli 2014 #66 Skrevet 9. juli 2014 Ingen tvil om at voksne damer (35-50) kan være veldig flotte. Men det blir nok med fantasien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå